Root Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Sicke episode, Laurel weer geweldig (hot) :< Die schoonzus lijkt me wel ene mongool die flink gaat lopen naaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 Was een redelijk saaie aflevering, begint steeds matiger te worden. Heb je 'm al gezien? [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 Zit nu aan episode 7. Zelden heeft een serie me zo kunnen boeien, misschien omdat ik zelf op het punt sta af te studeren in rechten maar ik vind het ook gewoon een toffe serie. En Laurel met haar hoge sokken vorige aflevering : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 Zit nu aan episode 7. Zelden heeft een serie me zo kunnen boeien, misschien omdat ik zelf op het punt sta af te studeren in rechten maar ik vind het ook gewoon een toffe serie. En Laurel met haar hoge sokken vorige aflevering :< Laurel is :<:<:<:<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2015 Was een redelijk saaie aflevering, begint steeds matiger te worden. Heb je 'm al gezien? [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Vond 'm wel oke, maar mag wel snel wat meer duidelijk worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Wat een bitch blijft het toch ook :D Zag dit helemaal niet aankomen, ze blijven me toch verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Vond 'm wel oke, maar mag wel snel wat meer duidelijk worden. Deze was al veel beter of niet? :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Eerste aflevering gezien en die was zo dodelijk saai dat ik niet eens de moeite ga nemen om verder te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Eerste aflevering gezien en die was zo dodelijk saai dat ik niet eens de moeite ga nemen om verder te kijken. Het wordt er (veel) beter op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2015 Was goed. Bonnie blijft goed : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2015 https://www.youtube.com/watch?v=YS6OJ0xKqHo Hype is real. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 februari 2015 Share Geplaatst 21 februari 2015 [spoiler=Finale]Waarschijnlijk hebben Rebecca en Rudy haar vermoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2015 Bijna. Koekoek, #twist. Kan slecht tegen spannende series, hartslag was hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Bijna. Koekoek, #twist. Kan slecht tegen spannende series, hartslag was hoog. Staat 'ie er nu al op? Oh godverdomme het is vrijdag, vakantie dus dan vergeet je dat. Even snel de aflevering checken en daarna gelijk Blacklist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DA12 Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Waar kan ik deze serie volgen? Zag net dat hij niet op Netflix te vinden is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Waar kan ik deze serie volgen? Zag net dat hij niet op Netflix te vinden is. watch-tv-series.to/serie/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DA12 Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 watch-tv-series.to/serie/ Heb net Popcorn Time gedownload, las op internet dat hij daar ook te kijken is. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Heb net Popcorn Time gedownload, las op internet dat hij daar ook te kijken is. :D Daar moet je het downloaden, en wachten. Via die site kijk je in twee seconden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Bijna. Koekoek, #twist. Kan slecht tegen spannende series, hartslag was hoog. Jezus wat is dit dan. [spoiler=heel 't verhaal]Toen Sam die call maakte wist ik meteen dat het Frank was, heeft 'ie ook nog Rebecca gekilled :-D. Jezus ben echt benieuwd waar dit uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2015 Jezus wat is dit dan. [spoiler=heel 't verhaal]Toen Sam die call maakte wist ik meteen dat het Frank was, heeft 'ie ook nog Rebecca gekilled :-D. Jezus ben echt benieuwd waar dit uitkomt. Dat laatste is prob niet true. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Dat laatste is prob niet true. [spoiler=finale]Je denkt toch niet dat Wes haar heeft vermoord? :cab: Zelfmoord is geen optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 9 oktober 2015 Inmiddels weer paar afleveringen aan de gang, nog best leuk om te volgen dit mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Nu ook gaan kijken, vind het grote verhaal wel heel interessant en die kleine zaken iedere aflevering ook wel, alleen soms is het wat neppig, doet me wat dat betreft heel erg aan Suits denken. Dat iedereen in de klas >1.85m is bijvoorbeeld, en andere dingen die zo'n heel perfect beeld van studenten en een universiteit schetsen, dat soort dingen irriteren me wel, en soms is het acteerwerk ook wel heel belachelijk, maarja blijft alsnog een goede serie hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 november 2015 Auteur Share Geplaatst 12 november 2015 Nu ook gaan kijken, vind het grote verhaal wel heel interessant en die kleine zaken iedere aflevering ook wel, alleen soms is het wat neppig, doet me wat dat betreft heel erg aan Suits denken. Dat iedereen in de klas >1.85m is bijvoorbeeld, en andere dingen die zo'n heel perfect beeld van studenten en een universiteit schetsen, dat soort dingen irriteren me wel, en soms is het acteerwerk ook wel heel belachelijk, maarja blijft alsnog een goede serie hoor. Scenes in de court room zijn enorm ver van de realiteit, maar idd nog steeds goed te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2016 Seizoen 2 inmiddels afgelopen en een 3e komt eraan. Nog steeds spannend hoor, ook al is dit seizoen wat vaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten