Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Hm Pats zijn #2 seed dus. ff voor de duidelijkheid, de matchups liggen nog niet vast he? Dus het is niet zo dat de Pats zeker de winnaar van Colts/Chiefs krijgen, maar dat Denver zowiezo de laagste wildcard seed krijgt?

enfin, zo is het in de NHL eigenlijk

SF@GB wordt wel een mooie pot overigens

1 speelt tegen 4-5 2 speelt tegen 3-6 ;)

Al durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The NFL does not use a fixed bracket system. The outcome of the games between the sixth and third seeds in each conference determine where the Wild Card winners will play in the next round. When a third seed wins, they next travel to the second seed. When the sixth seed wins, they travel to the first seed. The winner between the fifth and fourth seeds will play the remaining second round host team in that conference.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net wanneer je denkt dat de Cowboys eens een week 17 wedstrijd gaat winnen doet Kyle Orton zijn beste Tony Romo impersonatie, moet toch echt wat veranderen in Dallas als ze mee willen gaan doen met Philly de komende jaren.

Benieuwd wie er allemaal worden ontslagen vandaag, moet toch wel een aantal namen heel slecht hebben geslapen vannacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dat Chudzinski gisteren werd ontslagen is echt belachelijk, kan die man er iets aan doen dat hij qua quarterbacks de keuze had in Brandon Weeden of Jason Campbell. Mag wel weer terugkomen naar San Diego om OC te worden, lijkt mij niet dat we Whisenhunt kunnen behouden na dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dat Chudzinski gisteren werd ontslagen is echt belachelijk, kan die man er iets aan doen dat hij qua quarterbacks de keuze had in Brandon Weeden of Jason Campbell. Mag wel weer terugkomen naar San Diego om OC te worden, lijkt mij niet dat we Whisenhunt kunnen behouden na dit seizoen.

Mjah de offense van Cleveland vond hem schijnbaar een totale droplul, aan de andere kant zeggen de meeste spelers nu voor de camera dat ze het onbegrijpelijk vinden. Maar het lijkt me dat er meer is gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gok dat Munchak en Philbin de komende dagen ook nog wel worden ontslagen, kan niet anders dat er in Miami hoofden gaan rollen deze week. Al zal Schiano wel weer snel werk hebben gevonden, zie Bill O' Brien niet blijven bij Penn State ondanks het mindere jaar dat hij dit jaar had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Penn State Coach en voormalig Patriots OC Bill O'Brien is dus de nieuwe HC van de Texans worden, denk dat ze daar wel een goede aan moeten hebben. De Texans gaan nu gewoon een QB kiezen met hun #1 pick en na die wedstrijd van gisteren zie ik dat misschien wel Johnny Football worden. Stuk minder indrukwekkend in het reguliere seizoen dit jaar, maar heeft gisteren eigenhandig de Aggies de overwinning bezorgd met een geweldige wedstrijd van zijn kant. Quarterback van Duke was ook echt goed, heeft me positief verrast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt natuurlijk deels doordat die defense van de Aggies zo lek als een mandje is, maar dan doe ik echt af aan de wedstrijd die die kerel van Duke heeft gegooid. Buccaneers zijn het volgende team dat een nieuwe coach binnen heeft gehaald, Lovie Smith (ex-Bears) mag het de komende jaren gaan doen in Tampa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgemaakt wil ik het niet noemen, het verschil zat 'em natuurlijk in die de Crimson Tide heeft gemaakt in de wedstrijd met de interceptions en de fumble van Yeldon. Ben sowieso wel heel benieuwd naar Alabama volgend jaar, die zijn straks een QB kwijt en nog een aantal potentiele first-rounders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verliezen en er 45 binnenkrijgen noem ik wel afgemaakt, voor een team dat de beste defense in college zou hebben.

Betwijfel trouwens of ze volgend jaar minder zullen zijn. Hebben de #1 recruiting class voor 2014. Ze hadden dit seizoen ook al de #1 class. #1 in 2012. #2 in 2011. Dus er komen nog genoeg jongens aan daar. Alleen hun nieuwe QB weet ik niet wie dat gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga zo maar slapen, ik zie de Chiefs niet een voorsprong van +20 punten weggeven tegen deze Colts. Dat zonder eindbaas Charles en hun defense is vandaag ook weer eens echt goed. Misschien wel drie teams uit de AFC West in de divisional round, trololol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites