Simonsav Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 Geen verrassingen vannacht jammer genoeg :( dus deze 4 zijn eigenlijk zo goed als zeker.. Maar ik gok dat het gewoon Clemson, Alabama, Oklahoma en MST worden ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 Clemson vs. Oklahoma in Miami en Alabama vs. Michigan State in Dallas. Had liever Alabama en Oklahoma tegen elkaar gezien, dat had echt vuurwerk belooft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 Clemson vs. Oklahoma in Miami en Alabama vs. Michigan State in Dallas. Had liever Alabama en Oklahoma tegen elkaar gezien, dat had echt vuurwerk belooft. Hoe dan ook zullen het leuke wedstrijden worden. Ben juist benieuwd naar Michigan State - Alabama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 Ik totaal niet, 2 lelijke teams :cab: OU-Clemson wordt wel een ouderwetse shootout denk ik :< die ga ik proberen kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 Mooi potje in NY net :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 Mooi potje in Chicago ook. Gabbert gewoon de wedstrijd gewonnen voor ons. Aan de andere kant wel jammer met het oog op de Draft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 Jets mannnnnnnn :< :< :< :< Nutted so hard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 Man man man Patriots wat doe je.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Vraag ik me ook af. Punt returns, blocked punts, een 99 yds pick six :cab: dan doe je zo'n beetje alles fout wat maar kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 december 2015 Share Geplaatst 8 december 2015 In een andere Fantasy League mijn laatste wedstrijd verloren op .18 waardoor ik de playoffs mis, heel zuur dit :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 New England Patriots running back LeGarrette Blount will miss the remainder of the season because of a left hip injury, according to ESPN NFL Insider Adam Schefter and multiple reports. Waarom ook niet. Beide starting RB's nu out voor het seizoen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 (bewerkt) Waarom ook niet. Beide starting RB's nu out voor het seizoen :cab: Montee Ball geadd zag ik. Zou me niks verbazen als hij ook opeens los gaat bij de Patriots, al die verdwaalde spelers maken het helemaal bij de Patriots. En ze testen ook oud Dirty Bird Steven Jackson. :cab: 16 december 2015 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Texans gaan nu voor de eerste keer in hun bestaan van de Colts winnen in Indianapolis, enige team in de AFC South boven .500 met Brandon Weeden als QB nu het seizoen van Yates klaar is. Panthers @ Giants is ook een knettergekke wedstrijd, Norman en OBJ die elkaar aan het zieken zijn en de Giants die bezig zijn om terug te komen van een 35-14 achterstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Ja mooie comeback, van 35-7 zelfs helemaal naar 35 gelijk. Zonde dat ze alsnog verliezen. Pats gewonnen.. maarja. Amendola wéér uitgevallen, Hightower ook. Elke wedstrijd is het hart vasthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 (bewerkt) Ja mooie comeback, van 35-7 zelfs helemaal naar 35 gelijk. Zonde dat ze alsnog verliezen. Pats gewonnen.. maarja. Amendola wéér uitgevallen, Hightower ook. Elke wedstrijd is het hart vasthouden. Hightower leek niet erg serieus. Je vergeet Chung trouwens. Edit; Denver @ Steelers leuke wedstrijd. Denver 1st half erg dominant maar nu begint Q4 27-27. 21 december 2015 bewerkt door ReggieBush Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Pff op een rushing touchdown van Tannehill winnen van Rik. Bijna verloren doordat ik vergeten was Tannehill te veranderen voor Carr. Al had hij ook de nodige punten op de bank zitten:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Pittsburgh afgezet bij 27-13, helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 (bewerkt) Pff op een rushing touchdown van Tannehill winnen van Rik. Bijna verloren doordat ik vergeten was Tannehill te veranderen voor Carr. Al had hij ook de nodige punten op de bank zitten:P :( Woodhead uit het niets ook echt 3 TD's :-D:-D [YOUTUBE]u43LfL3gC2Y[/YOUTUBE] Fitzmagic :love: 21 december 2015 bewerkt door RikH 013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Steven Jackson gaat een 1-year deal signen bij de Patriots. Benieuwd naar wat hij nog kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 december 2015 Share Geplaatst 27 december 2015 Falcons zijn het eerste team dat dit jaar van de Panthers heeft weten te winnen. Na in de afgelopen vijf weken 38 punten gemiddeld te scoren, hield de Atlanta D Newton slechts tot 13 punten. Steelers hebben het ontzettend moeilijk in Baltimore en de Jets en Patriots gaan naar overtime. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 27 december 2015 Share Geplaatst 27 december 2015 JETSSSSS play-off bound :< Thanks Matthew Slater. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 december 2015 Share Geplaatst 27 december 2015 Wat een flater zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 JETSSSSS play-off bound :< Thanks Matthew Slater. Moest hij van Coach BB doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Moest hij van Coach BB doen. Las het ook ja, thanks Bill! Vrij onbegrijpelijk besluit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Complot van Belichick om de Steelers uit de play-offs te houden, al leek dat gisteren ook ineens helemaal nergens meer op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten