Chris.tiaan Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Top dankjewel! uE7qVAtNwQk NFL voor dummies haha, beter uitgelegd dan dit kan niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 De regels weet ik persoonlijk nog niet helemaal, waar kan ik deze vinden? Verder vind ik persoonlijk ook dat ik meer moet weten van de teams en spelers. Madden is ook heel handig middel om de sport mee te leren kennen. Je komt in aanraking met de regels, schemes etc. + je leert veel over de spelers en de teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Top jongens, dankjewel! Ga mezelf er de komende tijd wat meer in verdiepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Deze is voor iedereen die zegt dat rugby heftiger is dan NFL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Kijk maar uit, straks moeten ze daar óók nog 'beveiligd' worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Nu ook Edelman uitgevallen :( was net zo goed bezig Wel nipte winst @ Giants. Even de condensed game gekeken, lekker potje wel, Giants zoals altijd heel sterk tegen de Pats. Op het einde nog pittig met die 4th & 10 die gehaald werd en dan die FG van 54 yards, toch ook geen secure als je ziet dat de Packers er eentje misten tegen Detroit van iets minder ver op het eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 november 2015 Share Geplaatst 17 november 2015 Gostkowski is wel de beste kicker in de NFL op dit moment, draait echt een geweldig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Iemand enig idee welke wedstrijden FOX uitzend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Iemand enig idee welke wedstrijden FOX uitzend? Falcons-Colts,Vikings-Packers en dan de late natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Falcons-Colts,Vikings-Packers en dan de late natuurlijk. Dankje! Vikings - Packers lijkt me een mooie wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Goede meltdown van de Chargers weer, vandaag lukt zelfs niets op de offense. Vind het heel zuur voor Rivers dat hij op deze manier nooit een Super Bowl gaat winnen, maar hij had nooit moeten bijtekenen. Zit hem bij de Jets en je hebt een team dat het de Patriots lastig kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Donderdag Thanksgiving, Cowboys - Panthers zal wel een leuke worden. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Donderdag Thanksgiving, Cowboys - Panthers zal wel een leuke worden. :love: Daar ga ik goed voor zitten. Wordt een mooie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 (bewerkt) Wat worden die Eagles weggespeeld door een zwak Detriot Lions team. Hahah, Romo back to back ints. 26 november 2015 bewerkt door ReggieBush Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 november 2015 Share Geplaatst 29 november 2015 Vannacht laatste regular season games gehad in College Football. Niet echt veel chaos wat de playoff rankings betreft. Volgende week zijn de championship games dus weten we definitief wie er naar de playoffs gaan. Notre Dame en Florida waren outsiders, maar beide verloren vannacht. Ohio State heeft maar 1 loss maar heeft pech dat er 2 betere conference teams zijn. Playoff plekjes: 1) Clemson (tenzij ze ACC championship verliezen van North Carolina) 2) Alabama (tenzij ze SEC championship verliezen van Florida) 3) Winnaar B1G title game, Iowa of Michigan State 4) Oklahoma Als Clemson verliest zijn zowel zij als UNC 12-1 en wordt het interessant.. zelfde als Abalama van Florida verliest, dan zijn die beide 11-2 en krijg je (denk ik) geen SEC team in de playoffs. Je hebt ook nog Stanford, zijn nu 10-2 maar spelen nog een title game tegen USC dus als ze die winnen.. who knows Maar ik gok dat het gewoon Clemson, Alabama, Oklahoma en MST worden ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 november 2015 Share Geplaatst 29 november 2015 Vind UNC wel een ontzettend tof team, geloof in hun kansen om thuis te stunten tegen Clemson. Oklahoma eindigt sowieso in de top vier, Florida is niet goed genoeg om van 'Bama te winnen en MSU is precies op tijd in vorm om mee te doen voor de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Het is toch ook te voorspelbaar dat nu ook Gronk geblesseerd is uitgevallen ;e eerst de hele O-line, 2 weken terug Edelman, vorige week Amendola, nu Gronk.. er blijft letterlijk bijna niks meer over op offense.. Zag er zo goed uit, maar nu wordt het stilaan erg tricky Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Het is toch ook te voorspelbaar dat nu ook Gronk geblesseerd is uitgevallen ;e eerst de hele O-line, 2 weken terug Edelman, vorige week Amendola, nu Gronk.. er blijft letterlijk bijna niks meer over op offense.. Zag er zo goed uit, maar nu wordt het stilaan erg tricky Gelukkig maar week-to-week. Maar het zit weer niet mee nee.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Oef, gelukkig ja.. Nu gewoon zorgen dat je heelhuids en in goede positie naar de playoffs kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Hah, dat einde bij de Ravens@Browns Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Ik kon vannacht niet slapen en ben maar Packers@Lions gaan kijken. Raad eens wie er in het 4e kwart bij 20-23 in slaap is gevallen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Ik kon vannacht niet slapen en ben maar Packers@Lions gaan kijken. Raad eens wie er in het 4e kwart bij 20-23 in slaap is gevallen... Haha dat is wel erg zonde, wel schrikken zeker toen je vanochtend wakker werd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Haha dat is wel erg zonde, wel schrikken zeker toen je vanochtend wakker werd? Ik zag net op Sport Amerika wat ik gemist heb, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Haha lekker dan, vond die facemask penalty op het einde wel overdreven hoor, die hail mary had dus eigenlijk nooit gemogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Dat maakt wel het verschil tussen 'seizoen voorbij' en 'het kan nog'. Voor beide teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten