Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

De regels weet ik persoonlijk nog niet helemaal, waar kan ik deze vinden? Verder vind ik persoonlijk ook dat ik meer moet weten van de teams en spelers.

Madden is ook heel handig middel om de sport mee te leren kennen. Je komt in aanraking met de regels, schemes etc. + je leert veel over de spelers en de teams.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ook Edelman uitgevallen :( was net zo goed bezig

Wel nipte winst @ Giants. Even de condensed game gekeken, lekker potje wel, Giants zoals altijd heel sterk tegen de Pats. Op het einde nog pittig met die 4th & 10 die gehaald werd en dan die FG van 54 yards, toch ook geen secure als je ziet dat de Packers er eentje misten tegen Detroit van iets minder ver op het eind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede meltdown van de Chargers weer, vandaag lukt zelfs niets op de offense. Vind het heel zuur voor Rivers dat hij op deze manier nooit een Super Bowl gaat winnen, maar hij had nooit moeten bijtekenen. Zit hem bij de Jets en je hebt een team dat het de Patriots lastig kan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht laatste regular season games gehad in College Football. Niet echt veel chaos wat de playoff rankings betreft. Volgende week zijn de championship games dus weten we definitief wie er naar de playoffs gaan.

Notre Dame en Florida waren outsiders, maar beide verloren vannacht. Ohio State heeft maar 1 loss maar heeft pech dat er 2 betere conference teams zijn.

Playoff plekjes:

1) Clemson (tenzij ze ACC championship verliezen van North Carolina)

2) Alabama (tenzij ze SEC championship verliezen van Florida)

3) Winnaar B1G title game, Iowa of Michigan State

4) Oklahoma

Als Clemson verliest zijn zowel zij als UNC 12-1 en wordt het interessant.. zelfde als Abalama van Florida verliest, dan zijn die beide 11-2 en krijg je (denk ik) geen SEC team in de playoffs.

Je hebt ook nog Stanford, zijn nu 10-2 maar spelen nog een title game tegen USC dus als ze die winnen.. who knows

Maar ik gok dat het gewoon Clemson, Alabama, Oklahoma en MST worden ;sm;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind UNC wel een ontzettend tof team, geloof in hun kansen om thuis te stunten tegen Clemson. Oklahoma eindigt sowieso in de top vier, Florida is niet goed genoeg om van 'Bama te winnen en MSU is precies op tijd in vorm om mee te doen voor de titel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch ook te voorspelbaar dat nu ook Gronk geblesseerd is uitgevallen ;e eerst de hele O-line, 2 weken terug Edelman, vorige week Amendola, nu Gronk.. er blijft letterlijk bijna niks meer over op offense..

Zag er zo goed uit, maar nu wordt het stilaan erg tricky

Gelukkig maar week-to-week. Maar het zit weer niet mee nee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites