Chris.tiaan Geplaatst 15 december 2013 Share Geplaatst 15 december 2013 (bewerkt) Of gewoon Jamaal Charles... Ik heb hem in een league waar je ook ''points per reception'' krijgt. Heb ik nog eens 8 punten extra. :cab: Check de Raiders fan. 15 december 2013 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greekcian Geplaatst 16 december 2013 Share Geplaatst 16 december 2013 En nu maar hopen dat Dennis Pitta vannacht geen touchdown pakt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 Hopen dat Torrey Smith volle beastmode gaat maar vrees het ergste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 Jammer dat de Ravens niet veel verder kwamen dan FG's, had eigenlijk de hele wedstrijd nog gehoopt op een sneaky 5yard touchdown voor Pitta. Maar een meer dan verdiende overwinning van [MENTION=24414]Greekcian[/MENTION];, als je team het weer zo sterk doet deze week wordt je kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 Jammer dat de Ravens niet veel verder kwamen dan FG's, had eigenlijk de hele wedstrijd nog gehoopt op een sneaky 5yard touchdown voor Pitta. Maar een meer dan verdiende overwinning van [MENTION=24414]Greekcian[/MENTION];, als je team het weer zo sterk doet deze week wordt je kampioen. Gelul! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greekcian Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 Jammer dat de Ravens niet veel verder kwamen dan FG's, had eigenlijk de hele wedstrijd nog gehoopt op een sneaky 5yard touchdown voor Pitta. Maar een meer dan verdiende overwinning van [MENTION=24414]Greekcian[/MENTION];, als je team het weer zo sterk doet deze week wordt je kampioen. Thanks, was een erg spannende halve finale! Op naar de superbowl, als ik verlies heet mijn team volgend jaar "Fuck Mike Shanahan" ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 Gelul! Praktisch al zijn spelers scoorden tien punten of meer, lastig nog om dan te winnen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 Manning met 296yd in de First Half :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 Ben totaal geen fan van Tony Romo, maar zijn spel vandaag met zijn blessure is echt heel sterk. Al zal de defense nog wel een manier vinden om alsnog deze wedstrijd te verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 Manning met 296yd in de First Half :cab: 'm gaat Brady z'n record afpakken :moop: Panthers met een hele late TD tegen de Saints :banana: benieuwd of Brees in een halve minuut nog het veld over raakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 Best of all time _O__O__O_ Cam Newton ook met een mirakeltje feitelijk :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 Best of all time _O__O__O_ Cam Newton ook met een mirakeltje feitelijk :cab: Jup, hele wedstrijd alleen maar waardeloze ballen, laatste minuut gooit ie 3 geweldige passes :cab: Peyton trouwens niet de beste hoor, veel te matig in de playoffs daarvoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 Beste in het reguliere seizoen valt wat voor te zeggen, maar namen als Joe Montana, Steve Young en Troy Aikman schat ik sowieso hoger in door hun succes in januari. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 december 2013 Share Geplaatst 23 december 2013 3 TD's in 76 seconden :r 41-7 winst in Baltimore, wel lekker volgende week wordt echt bizar :cab: Ravens, Dolphins, Chargers (allemaal 8-7, Miami heeft de tiebreaker geloof ik) om 1 wildcard ticket, als die alle 3 verliezen kunnen de Steelers nog door als zij winnen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 december 2013 Share Geplaatst 23 december 2013 Hoop dat volgende week zondag weer een awesome Geno Smith komt opdagen en dan heb ik goed geloof dat het allemaal alsnog gaat lukken. Bengals spelen thuis waar ze sowieso nog niet hebben verloren en de Chiefs zijn al verzekerd van de #5 spot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greekcian Geplaatst 24 december 2013 Share Geplaatst 24 december 2013 Vernon Davis en Steven Jackson moeten samen 24 punten halen om voor mij de fantasy league te winnen, ironisch genoeg de twee mensen die ik heb gehad voor Doug Martin. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 24 december 2013 Share Geplaatst 24 december 2013 Vernon Davis en Steven Jackson moeten samen 24 punten halen om voor mij de fantasy league te winnen, ironisch genoeg de twee mensen die ik heb gehad voor Doug Martin. ;c Gelukkig voor mij dat Vernon Davis dan net 0 punten haalt, hij had volgens mij al 5 games een TD op rij? Goed gespeeld. ;) Volgend jaar revanche? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 december 2013 Share Geplaatst 24 december 2013 Wel zuur dat ik twee van mijn slechtste wedstrijden net tijdens de play-offs speel, maar van harte gefeliciteerd Christiaan. Misschien ook weer met MU meedoen met de playoff challenge? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greekcian Geplaatst 24 december 2013 Share Geplaatst 24 december 2013 Gelukkig voor mij dat Vernon Davis dan net 0 punten haalt, hij had volgens mij al 5 games een TD op rij? Goed gespeeld. ;) Volgend jaar revanche? :D Wat is Colin Kaepernick toch weer een teringlijer ;c Gefeliciteerd vent! (Weer een fantasy finale verloren...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 24 december 2013 Share Geplaatst 24 december 2013 Haha bedankt beide, ik heb 2 van mijn 3 leagues gewonnen. Die ander heeft mij ook nog eens 90€ opgeleverd. ;c Maar play off challenge lijkt mij prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Ik hoop op een klein wonder vandaag, hup Jets en Bengals! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 De Jets offense had zowaar een succesvolle drive, dus wie weet. Als de Dolphags maar niet in de playoffs komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 (bewerkt) Steelers op schema :LO: Genoooooooooooooooo is #SteelersNation 29 december 2013 bewerkt door Scifo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Beetje jammer dat de Chargers pas straks spelen terwijl alle concurrenten nu aan de bak zijn Packers/Bears is straks op Telenet trouwens, schijnt dat Rodgers weer zou meedoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 No playoffs voor de LOLphins (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten