Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Jammer dat de Ravens niet veel verder kwamen dan FG's, had eigenlijk de hele wedstrijd nog gehoopt op een sneaky 5yard touchdown voor Pitta. Maar een meer dan verdiende overwinning van [MENTION=24414]Greekcian[/MENTION];, als je team het weer zo sterk doet deze week wordt je kampioen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat de Ravens niet veel verder kwamen dan FG's, had eigenlijk de hele wedstrijd nog gehoopt op een sneaky 5yard touchdown voor Pitta. Maar een meer dan verdiende overwinning van [MENTION=24414]Greekcian[/MENTION];, als je team het weer zo sterk doet deze week wordt je kampioen.

Thanks, was een erg spannende halve finale! Op naar de superbowl, als ik verlies heet mijn team volgend jaar "Fuck Mike Shanahan" ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 TD's in 76 seconden :r 41-7 winst in Baltimore, wel lekker

volgende week wordt echt bizar :cab: Ravens, Dolphins, Chargers (allemaal 8-7, Miami heeft de tiebreaker geloof ik) om 1 wildcard ticket, als die alle 3 verliezen kunnen de Steelers nog door als zij winnen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat volgende week zondag weer een awesome Geno Smith komt opdagen en dan heb ik goed geloof dat het allemaal alsnog gaat lukken. Bengals spelen thuis waar ze sowieso nog niet hebben verloren en de Chiefs zijn al verzekerd van de #5 spot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vernon Davis en Steven Jackson moeten samen 24 punten halen om voor mij de fantasy league te winnen, ironisch genoeg de twee mensen die ik heb gehad voor Doug Martin. ;c

Gelukkig voor mij dat Vernon Davis dan net 0 punten haalt, hij had volgens mij al 5 games een TD op rij?

Goed gespeeld. ;)

Volgend jaar revanche? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites