Dost Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Packers-Patriots aub in de Superbowl : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Daar hoop ik ook op, maar ik vrees dat ARod een hele goede dag gaat moeten hebben tegen de Seahawks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 (bewerkt) Ik hoop niet dat de Seahawks weer naar de Superbowl gaan, één of andere manier heb ik het niet zo op de Seahawks. EDIT: John Fox ontslagen, ben benieuwd wat Manning nu gaat doen. 12 januari 2015 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Volgens mij is het idee dat hun OC Adam Gase hem gaat vervangen, heeft volgens mij wel een goede relatie met Peyton dus zie het de kans alleen groter worden dat hij nog een seizoen speelt. Al zou het wel heerlijk zijn als Peyton stopt en dat ze dan Cutler gaan terughalen als zijn vervanger :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Peyton was echt beroerd gisteren... Dat kan hem toch niet veel hoop geven voor volgend seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Peyton was echt beroerd gisteren... Dat kan hem toch niet veel hoop geven voor volgend seizoen? Zou al weken geblesseerd zijn ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Urban Meyer heeft met de win van Ohio State vannacht tegen Oregon toch wel de status van legende bereikt, ontzettend knap hoe hij met dit team de twee beste teams van het land heeft kunnen verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Kan iemand mij uitleggen wat nou dat gedoe rondom de Pro Bowl is/was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Kan iemand mij uitleggen wat nou dat gedoe rondom de Pro Bowl is/was? Het beste team wat in de Divisional Round verliest, mag altijd de coaches leveren voor de Pro Bowl. Probleem was dus dat Denver zijn coach had ontslagen en dat Jason Garrett zijn contract was afgelopen bij de Cowboys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Urban Meyer heeft met de win van Ohio State vannacht tegen Oregon toch wel de status van legende bereikt, ontzettend knap hoe hij met dit team de twee beste teams van het land heeft kunnen verslaan. Net gekeken, heerlijke game zeg. Heb nu afgelopen weekend 3 NFL playoff games gezien maar college blijft gewoon beter vind ik. Meer hype, meer sfeer, meer spektakel, veel meer durf ook bij coaches (hoeveel 4th down pogingen wel niet gezien zeg :cab:) Dik verdiende win in ieder geval, na die eerste drive van de Ducks dacht ik heel ff aan een blowout maar Ohio State had dus enkel ff een minuutje of 10 nodig om zich aan te passen aan de snelheid van Oregon, daarna namen Jones en (vooral) Elliott wel over zeg _O_ Smaakt wel naar meer deze playoff :< nu al benieuwd naar volgend seizoen. Ohio State moet wel favoriet voor een repeat zijn lijkt me, jong team die bijna bijna alle sterkhouders returned. Vraag me alleen af wat ze met hun QB's gaan doen. En Urban Meyer idd. Een team overgenomen die het seizoen voor zn komst niet eens .500 was en vervolgens 38-3 met een championship in 3 seizoenen, ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Zou het toch wel problematisch vinden als ze straks met drie quarterbacks, die allemaal vinden dat ze horen te spelen, het seizoen zullen starten. Braxton Miller die veruit het meest getalenteerde van de drie is, JT Barrett die de Buckeyes naar hun record hebben gebracht en dan uiteindelijk Cardale Jones die als 3rd stringer even Wisconsin, 'Bama en Oregon weet te verslaan. Voorzie dat TCU volgend jaar op #2 beginnen in de rankings, Boykin gaat echt schitteren in zijn laatste jaar voor de Horned Frogs verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Kunnen ze niet traden binnen de college? ;c Na mijn tentamens ook maar even die game downloaden, hopen dat er eentje is met condensed plays. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 (bewerkt) De 49ers hebben in hun d-line coach Jim Tomsula een nieuwe HC gevonden, zal waarschijnlijk het vetrek betekenen van de huidige DC Vic Fangio. Raiders hebben de keuze gemaakt voor Jack del Rio, wederom geen bijster sterke keuze als je het mij vraagt. Begint er ook steeds meer op te lijken dat Doug Marrone niet meer aan de slag komt als HC volgend jaar: Denver zal voor Adam Gase of Gary Kubiak gaan, Chicago voor John Fox en Atlanta voor Seattle's DC Dan Quinn. 15 januari 2015 bewerkt door Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Iedereen klaar? : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Let´s go Packers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Yep :agree: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Zal ik dan maar voor de Seahawks cheeren :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 ^ik antwoordde op jouw post Seahawks zijn een kut matchup voor de Pats, maar de andere keus is tegen Rodgers :cab: dusja, maakt me niet zoveel uit wie wint, wil liefst een mooie spannende pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 4th & een paar centimeter en je gaat er niet voor? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Zeker tegen deze D moet je er inderdaad voor gaan ja als je eenmaal zo dicht bent. Achterlijke penalty kost hen wel misschien een TD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Turnover City hoor :r wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Lekker begin dit :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Ze gaan er weer niet voor hoor, man man, laffe bende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 3 keer binnen 30yd en een schamele 6 puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Conference championship dames en heren Wat een niveau :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten