Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Als ik TCU nu zie spelen is het toch wel heel jammer dat ze niet in de playoffs zitten, 21-0 voor in het tweede kwart nu tegen Ole Miss.

Wat een uitslagen zeg. TCU dat idd Ole Miss slacht, Georgia Tech dat Mississippi State afmaakt, Arizona dat verliest van Boise.

Straks Ducks-Noles kijken :< Mariota vs Jameis :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ff Bama-OSU dloaden, al vrees ik dat dat ook no contest wordt

Zoooooo, wat een game :D onwaarschijnlijk, dat OSU met zo'n jong team en met een 3rd string QB gewoon ff Bama verslaat, lekker hoor. Bama misschien toch wel wat overrated uiteindelijk, matige secondary en buiten Amari Cooper is het ook vooraan niet echt top.

Van de zogezegde dominantie van de SEC West dit jaar blijft ook niks over zeg. Bama, LSU, Auburn en de 2 Missy's allemaal hun Bowl games verloren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Urban Meyer is ook wel een geweldige coach zeg, een van de beste teams in 't land verslaan met je 3rd string QB. Laten nu ook zien dat het terecht is dat ze uiteindelijk die #4 spot kregen, maar doe mij in de toekomst een nog grotere playoff ja :< Maar de defense van 'Bama blijft nog steeds ontzettend goed ondanks hun secondary, blijft ontzettend knap dat ze ieder jaar gewoon meedoen. Verwacht volgend jaar veel van Mississippi State, jaar extra in college moet Dak Prescott goed doen.

Bell doet alvast niet mee bij de Steelers tegen de Ravens, gaat nog een echt spannende wedstrijd worden zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cardinals - Panthers was een weinig hoogstaande partij om de playoffs mee te beginnen.

Cardinals hebben de Panthers toch nog eventjes angst kunnen aanjagen, ondanks de zwakke prestatie van hun 3rd string QB.

Hopelijk worden we bij Ravens - Steelers iets meer verwend!

Wie waren hier ook alweer de Steelersfans?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Steelers waren wel heel erg slecht zonder LeVeon Bell. Wel blij dat de Panthers hebben gewonnen, was namelijk ook niet meer veel van de Cardinals overgebleven. En ik ben benieuwd of Flacco weer zijn kunstje kan herhalen in de play offs.

Kijk echt mega erg uit naar vanavond, Lions - Cowboys. :< Bengals - Colts verwacht ik een stuk minder van, zonder A.J. Green en een Stafford die slecht is tegen teams met een winning record.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste wedstrijd was zoals ik al verwacht had echt een zaad wedstrijd. De wedstrijd erna daar in tegen was wel aardig genieten, comeback van de Cowboys, zijn wel aardige wat gekke flags voorbij gekomen en penalty's die niet gecalled zijn. Hele rare game, maar ik kan er goed mee leven dat de Cowboys gewonnen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Boys hebben de grootste horde naar de Superbowl al genomen door hun enige thuiswedstrijd deze play-offs te winnen, zie ze sowieso wel van Green Bay winnen volgende week. Vrees dat de AFC Championship Game wederom zal uitdraaien op Broncos @ Patriots, meh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Boys hebben de grootste horde naar de Superbowl al genomen door hun enige thuiswedstrijd deze play-offs te winnen, zie ze sowieso wel van Green Bay winnen volgende week. Vrees dat de AFC Championship Game wederom zal uitdraaien op Broncos @ Patriots, meh.

Ik denk dat het toch de Packers worden. Lekker thuis, zo hebben ze het graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die d-line van de Pats :-D:-D:-D Viel me tegen de Jets ook al op, totaaaaal geen pressure. Alleen een klein beetje toen Mangold uitviel. Revis wordt ook ff gedeclasseerd zeg :) Nog steeds een fucking goede corner natuurlijk maar zo goed als bij de Jets is 't echt niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites