Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Jets 25-27 verloren ;(;(;(;(;(;( Laatste play was een blocked 58 yard FG van Folk ;(;(;(;(;(;(

Heb je de beelden van de ref gezien bij die laatste kick? ipv een penalty te vlaggen, en de kick naar 53 yards te halen, duwde hij een speler weg. Volgens de regels mag dat ook, maar Twitterende Jetsfans wisten dat niet allemaal, zeg maar.

http://www.sbnation.com/nfl/2014/10/17/6993595/jets-patriots-referee-conspiracy-blocked-field-goal-penalty

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je de beelden van de ref gezien bij die laatste kick? ipv een penalty te vlaggen, en de kick naar 53 yards te halen, duwde hij een speler weg. Volgens de regels mag dat ook, maar Twitterende Jetsfans wisten dat niet allemaal, zeg maar.

http://www.sbnation.com/nfl/2014/10/17/6993595/jets-patriots-referee-conspiracy-blocked-field-goal-penalty

Met die theorie kwam de media vanochtend ineens ja, komt niet vanuit de Jets fans.

Jets het eerste team ooit dat verliest met 200+ rushing yards, geen turnovers en 40:00 time of possession :r:r:r:r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaa echt heel random dit. Tegen een mid-rounder pick.

Goed voor de Jets passing offense dit. Decker en Harvin. Als de running game het net zo doet als gister kunnen ze wel wat wedstrijden gaan winnen.

Jets hoeven na dit jaar ook geen guaranteed money te betalen en de signing bonus vervalt voor de Jets, erg goede deal dit. En inderdaad goed voor de passing offense, nu weet je zeker dat je Geno goed kunt beoordelen met deze wapens om hem heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de overwinning van Florida State op Notre Dame lijkt mij het eerste play-off team wel bekend te zijn, in de laatste vijf wedstrijden spelen ze tegen geen enkel ranked team meer. Toch wel een heel verschil met de SEC teams die tussen de vier en zeven wedstrijden tegen ranked teams spelen. Baylor verliest van West Virginia, die zien we ook niet terug in de playoffs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel wat geluk voor FSU met die pass interference in de laatste seconden, daar ontsnappen ze, ook al leek het wel een juiste call. En verder zullen ze wel ongeslagen blijven idd, misschien dat BC het ze nog lastig kan maken, en normaal heb je nog een kraker tegen de Gators maar die zijn zooo slecht dit jaar :-D

Baylor kan de playoffs nog halen als ze vanaf nu alles winnen. Zelfde geld voor TCU of Kansas State uit de Big 12

Notre Dame mogelijks als ze ook alles winnen

Een B1G team in de playoffs? Dat zie ik niet gebeuren

Een Pac12 team? De winnaar van de finale daar tussen Oregon en ASU/Arizona/Utah mits die slechts 1 loss hebben

Dat een SEC team naar de playoffs gaat lijkt me zo goed als zeker, ook al bestaat de mogelijkheid dat je een 2-loss team moet selecteren. Georgia zal de East wel winnen, hebben nu 1 loss maar krijgen nog Auburn. En de West wordt een slagveld, de 2 Missy's zijn nog ongeslagen maar spelen sowieso nog tegen elkaar, Ole Miss krijgt ook nog LSU en Auburn en Miss St. moet nog naar Bama..

Ik zou niet in dat selectiecomité willen zitten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die divisional games zijn echt niet goed voor mijn hart. Hali en Houston weten goed druk te zetten op Rivers, maar na een drop van een Chiefs receiver heeft Rivers aan een halve minuut genoeg voor zijn tweede touchdown van de dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde, ik speel mee in twee Fantasy League en heb in onze Fantasy Emmanuel Sanders (+30,20) en in de andere beide QB's van gisteren. Ik heb helaas Philip Rivers ipv Manning in de basis gekozen. Rivers deed het ook niet slecht met 20 punten, maar Manning had er 23,44

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over die fumble kan ik nog steeds boos worden, zou betekenen dat de Chargers eindelijk eens momentum kregen en met een voorsprong de rust in kunnen gaan. Ten opzichte van vorige week kan ik de defense niks kwalijk nemen nu, met al die blessures kun je niet veel meer doen tegen Manning. Zolang we de bal niet over de grond kunnen verplaatsen wordt het nog lastig om de play-offs te halen, Rivers de bal vijftig keer laten gooien per wedstrijd is geen goed idee. Die pick in de 4th quarter, blijf gewoon rustig joh ;e hopelijk kunnen in de komende tien dagen veel mensen weer fit worden, want om alles in eigen hand te houden moet er eindelijk weer eens worden gewonnen in Miami.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geno Smith heeft in amper tien minuten tijd al drie picks gegooid tegen de Bills, dit zijn dus gewoon twee verloren jaren voor de Jets. Aangezien de Raiders en Jaguars al hun QB hebben kunnen ze volgend jaar de keuze maken tussen Marcus Mariota en Jameis Winston.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steelers-Colts gezien dit weekend. Colts D was vorige week nog zo goed, maar nu was het werkelijk dramatisch. Receivers van de Steelers overal vrije ruimte. Leek in de tweede helft nog even een leuke pot te gaan worden, maar dan struikelde Luck en gaf hij een safety weg waarover wel wat discussie was. Hele vreemde fase, daarna kwamen de Colts nooit nog echt in de wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites