Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Denk dat Roda het wel gaat halen. Voor Groningen staat er niks meer op het spel en Eagles uit is ook niet onmogelijk. NEC daarentegen gaat gewoon nog twee keer verliezen dus Roda heeft maar drie punten nodig.

Hoop niet dat we jullie treffen in de play-offs want dat zie ik jullie twee keer met 5/6-0 winnen van Fortuna ben ik bang..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat Roda het wel gaat halen. Voor Groningen staat er niks meer op het spel en Eagles uit is ook niet onmogelijk. NEC daarentegen gaat gewoon nog twee keer verliezen dus Roda heeft maar drie punten nodig.

Hoop niet dat we jullie treffen in de play-offs want dat zie ik jullie twee keer met 5/6-0 winnen van Fortuna ben ik bang..

Mooi dat juist een Fortuna-fan dit hier plaatst. Zo kan het dus ook :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

‘Vreemde momenten’ beëindigen samenwerking tussen Kurto en Roda

De wegen van Filip Kurto en Roda JC Kerkrade scheiden na dit seizoen. Het contract van de 22-jarige doelman loopt na deze voetbaljaargang af. In de verbintenis is wel een optie voor nog een contractjaar opgenomen. Daar ziet Roda JC van af, ook als de club naar de Jupiler League zou afdalen.

/

Kurto zal in Kerkrade vooral worden herinnerd om zijn vreemde capriolen tussen de palen. “Hij is sterk op de lijn en in één tegen één situaties”, erkent technisch manager Leon Vlemmings vrijdag in gesprek met het Eindhovens Dagblad. “Maar we zien ook steeds vreemde momenten bij hem terugkeren. Daarin is in twee jaar geen verandering gekomen. Daarom zijn we tot dit besluit gekomen.”

Mateusz Prus en Bryan Roox kregen eerder al te horen dat Roda geen plaats voor hen heeft in het keepersgilde. Benjamin van Leer komt na dit seizoen over van PSV. Voor de positie van derde keeper kijkt men rond in het amateurvoetbal. Uri Lens (Bekkerveld) en Nick Wolters (Chevremont) waren op proef.

Zou toch mooi zijn, voglend jaar een keeper die je geen hartproblemen geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benjamin van Leer is absoluut geen hoogvlieger hoor :p

Zal bij handhaving ook gewoon 2e keeper worden denk ik.

Kurto geeft mij geen hartproblemen, maar juist die vier imbecielen die voor hem staan. Vanaf het eind van vorig seizoen keept hij in principe prima. Ik wil wel eens zien wie ze voor hem gaan halen...

Zo goed keepet hij dit seizoen nog niet hoor. Is nog steeds veel te wisselvallig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal bij handhaving ook gewoon 2e keeper worden denk ik.

Dat begreep ik later ook uit dat nieuwsberichtje. Maar bij Van Leer is het altijd klamme handjes hebben, beetje vage keeper vind ik het. Dus dat vind ik een rare keuze als Kurto weg moet vanwege dezelfde reden.

Het is iig geen Bizot'je. Afgevallen keepert van een grote club halen en dan hopen dat hij toch goed is maar net iets minder was dan een Zoet :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: Roda JC Kerkrade #2

Volgens mij keept Roox gewoon in het 2e.

Hmm, okey. Ik ken hem namelijk wel van zien, maar geen idee wat hij echt kan. Vroeg me af of hij niet als 3e keeper kan gaan functioneren volgend seizoen, maar blijkbaar wordt hij nog te licht bevonden (afgaande op de berichten dat ze een 3e keeper zoeken in het amateurvoetbal).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovendien als hijd e bal aan de voeten heeft is het 99 vd 100 keer balverlies.

Inderdaad was hij voetballend niet zo heel sterk, maar daar zijn we in Nederland wel heel erg in doorgeslagen met dat geouwehoer. Ballen tegenhouden, daar gaat het om. Hij draait een aardig seizoen, maar hij is nog enorm jong en heeft daardoor nog veel potentie.

Daarnaast zet ik mijn vraagtekens bij John Roox. Ik hoor nooit erg positieve geluiden over hem als keeperstrainer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jullie een fatsoenlijke keeper willen, ga dan eens een paar kilometer noordelijker kijken. Ferhat Kaya. Een van de beste keepers van de Juup, ervaren ook en Fortuna zal geen superhoge transfersom vragen.

Daarnaast zal het qua transfers en contracten voor de hele selectie afwachten zijn of je d'r in blijft. Ik kan me niet voorstellen dat een Kali, een Hupperts, een Letschert zin hebben om in de Juup te gaan spelen en veel geld krijg je niet meer voor die jongens als andere clubs weten dat je "moet" verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jullie een fatsoenlijke keeper willen, ga dan eens een paar kilometer noordelijker kijken. Ferhat Kaya. Een van de beste keepers van de Juup, ervaren ook en Fortuna zal geen superhoge transfersom vragen.

Daarnaast zal het qua transfers en contracten voor de hele selectie afwachten zijn of je d'r in blijft. Ik kan me niet voorstellen dat een Kali, een Hupperts, een Letschert zin hebben om in de Juup te gaan spelen en veel geld krijg je niet meer voor die jongens als andere clubs weten dat je "moet" verkopen.

Kali heeft niks te willen, die speelt al een seizoen lang op dat niveau. Hupperts verwacht ik van dat ie gewoon naar AZ gaat komend seizoen en voor Timo zou er al interesse zijn vanuit Duitsland en Engeland, wat bovenmatig terecht is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kali is een van de beste van Roda dit seizoen :cab:

Kali begon goed, maar is (zeker na het vertrek van Brood) ver afgezakt. Je moet eens opletten hoe vaak die doelloos om z'n as draait, om duizelig van te worden. Kiest ook áltijd voor de optie achterwaarts in plaats van voorwaarts, heeft geen steekpass in huis en kan totaal niet schieten. Nee, ik was aanvankelijk lovend over Anouar maar ben totaal op 'm afgeknapt.

Overigens vind ik de timing van Roda om het nieuws omtrent Kurto bekend te maken weer oliedom, die jongen zal lekker gemotiveerd voor de cruciale laatste twee wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites