MisterX Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Wanneer maken we onze game nou eens af [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; en [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; is ook best een goede vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Voorlopig niet...werk, werk, voetbal, werk, EU4, werk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Age of Empires II Wanneer wordt er weer eens een echte mannengame gespeeld???? [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; en de rest.. Ik kan zaterdag middag en zondag wss Wanneer maken we onze game nou eens af [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; en [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; is ook best een goede vraag. Zie hierboven. Doordeweeks voorlopig niet Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 april 2014 Share Geplaatst 12 april 2014 Voorlopig niet...werk, werk, voetbal, werk, EU4, werk... 't is toch schandalig dat je EU4 boven onze pot afmaken kiest ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Idd. Wordt gewoon tijd voor een nieuwe echte mannen game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Wie kan er vanmiddag dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Ik kan vanavond wel .. moet overdag werken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 El Clasico :S dat is watjes vs watjes .. niks voor echte mannen. Echte mannen zijn rond 22:00 klaar met het wild tussen hun tanden weg pulken met botsplinters .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Iemand goede ervaringen met randommers? Ik heb echt het idee dat ik 90% van die potjes verlies... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Re: Age of Empires II Beter AoE leren spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 april 2014 Share Geplaatst 18 april 2014 Wow, wat een openbaring :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Nou dat was echt een van de slechtste games ooit :r:r:r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; Wanneer doen we weer eens een grote pot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Ik kan vanavond wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Ik ook denk ik. Gaan we halbs pompen Steef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Dan ga ik voor Paladins :D Ik kan vanavond pas vanaf half 10 ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Ik ook denk ik. Gaan we halbs pompen Steef. Ja strak plan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 1 vs 1, standard CPU: Dikke overwinning Team game, standard CPU: Dikke nederlaag Ik snap echt het grote verschil niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 april 2014 Share Geplaatst 27 april 2014 Iemand goede ervaringen met randommers? Ik heb echt het idee dat ik 90% van die potjes verlies... Beter AoE leren spelen? Goh, dan speel ik een potje op Voobly ipv gameranger en ik win eens tegen onbekende :D En dat met de Japanners, die ik nooit eerder gespeeld hebt en een archer volk zijn als ik het goed zag. Ik ben normaal gesproken juist slecht met archers... Ik moet trouwens zeggen dat Voobly er vele malen beter uit ziet dan gameranger. Voobly bevat veel meer opties. Denk aan een rating systeem. Daardoor kun je inschatten of die persoon echt wel van jou niveau is. Of je kunt gestarte games als spectator joinen (indien ingesteld). Gameranger is echt 'simpel'. Je kunt tegen elkaar spelen en dat is het. Ik zou eigenlijk iedereen aan willen raden om over te stappen op voobly. Enige is wel dat het werkend krijgen niet altijd even makkelijk gaat... Dat is mijn ervaring in ieder geval... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Ik had echt eerder naar Voobly over moeten stappen. De potjes daar zijn veel leuker. Zowel de 1 vs 1 als de team games. Ik heb echt het idee dat de meeste tegen wie ik speel ongeveer even goed als mij zijn. Op gameranger heb ik eigenlijk na 5 minuten al wel door dat de randommers weer een stuk sterker zijn, waardoor ik al weet dat het duel beslist is. Dat is op voobly niet zo, want je kunt een stuk beter kiezen tegen wie je speelt. Tot nu toe waren alle potjes toch wel leuke potjes. Een keer werd ik er van beschuldigd iets te goed te zijn (achteraf bleek dat het verschil er alleen was omdat ik een aantal fish ships had, villageraantallen waren gelijk, maar ik hoefde ze niet in te zetten voor food, waardoor ik meer galley's kon pompen, verder was er eigenlijk geen verschil) en een keer moest ik tegen een echte noob (ik hoefde geen eens mijn best te doen, hij ging naar feudal age, toen ik al naar castle age ging). Maar dit waren echt de enige uitzonderingen. Meestal is het een leuke pot die beide kanten op kan gaan. Ik moet wel zeggen dat het spel agressief gespeeld wordt. Een feudal rush hoort er bij. Dat levert natuurlijk een stuk meer strategie op, dan dat we wachten tot imperial age en een volle bankrekening (dan spelen we eigenlijk geen random map, maar death match). Het vereist al snel een plan, en dan is het maar afwachten wat de tegenstander gaat doen. Het levert in ieder geval een stuk meer strategie op. Je wilt natuurlijk niet zelf onder druk komen te staan, maar je tegenstander moet onder druk komen te staan. Hoe ga je dat doen? Je vecht tevens met veel minder units. Het verlies van een unit heeft daardoor veel meer invloed en gaat het dus ook maar om unitcontrole. En stel je voor dat je toch onder druk komt te staan: Hoe ga je dat dan verdedigen? Je bent niet altijd in staat om je gebied met een muur af te sluiten. Zeker bij een map als Arabia lukt dat niet echt. Dat maakt Arabia toch wel een leuke map. Al merk ik wel dat ik het rushen toch nog niet echt onder de knie heb, gezien de resultaten... Mocht je dus eens online willen spelen tegen randommers raad ik toch echt voobly aan. Mocht je trouwens niet van rushen houden, dan heb je ook nog altijd de map black forest die erg populair is ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meth0dz Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Voobly heeft toch ook een soort gameranking ? Waaraan je deels kan afleiden op wat voor niveau je tegenstander zit ? Ik heb sinds paar weken me eigen laptop terug waarop ik geen AoE2 kan spelen. Schijnt een bekend probleem te zijn met het type laptop dat ik heb. Ik heb laatst via steam voor 5 euo AoE2 HD gekocht ( was daily offer ). Dat is toch minder leuk als je constant tegen randoms of CPU speelt. Voorlopig geen AoE2 meer voor mij dus, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 De HD kun je ook online spelen he? Kun je tegen andere spelen, al is dat niet tegen ons. Welke laptop heb je, misschien is er hier toch iemand die een oplossing heeft? Voobly heeft idd uitgebreid rankingsysteem. Ik richt me in de 'Noob'-room vooral op spelers met een RM Rating van 1200-. Niet alle potjes zijn trouwens gerate. De meeste die ik speelde waren dat niet. Eigenlijk 1 was maar voor de ranking en die won ik. Daarom heb ik rating van 1205 momenteel. Maar dat was tegen de grootste noob die ik aantrof. Gisterenavond paar games gehad tegen iemand met rating van 1150 ofzo, en die verloor ik allemaal eigenlijk. Maar ik werd niet overlopen, waardoor ik een re-match wel aandurfde. Ik hoop hem nog eens te treffen, want ik wil hem natuurlijk wel eens verslaan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meth0dz Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 De HD kun je ook online spelen he? Kun je tegen andere spelen, al is dat niet tegen ons. Welke laptop heb je, misschien is er hier toch iemand die een oplossing heeft? Voobly heeft idd uitgebreid rankingsysteem. Ik richt me in de 'Noob'-room vooral op spelers met een RM Rating van 1200-. Niet alle potjes zijn trouwens gerate. De meeste die ik speelde waren dat niet. Eigenlijk 1 was maar voor de ranking en die won ik. Daarom heb ik rating van 1205 momenteel. Maar dat was tegen de grootste noob die ik aantrof. Gisterenavond paar games gehad tegen iemand met rating van 1150 ofzo, en die verloor ik allemaal eigenlijk. Maar ik werd niet overlopen, waardoor ik een re-match wel aandurfde. Ik hoop hem nog eens te treffen, want ik wil hem natuurlijk wel eens verslaan ;) Heb ik ook gedaan. Nja ik heb een dell en dat type dat ik heb zorgt ervoor dat je constant blauw scherm krijgt met de melding : Hardware mailfunction. Dit schijnt niet op te lossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 april 2014 Share Geplaatst 30 april 2014 Klacht indienen bij Dell? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 mei 2014 Share Geplaatst 2 mei 2014 Wie heeft vandaag tijd? [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten