Chiemel Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Ik was wel van plan om een tweede editie te organiseren en wilde het zo'n twee jaar na de eerste doen, maar het kwam begin dit jaar niet zo goed uit. Moet nu even kijken wanneer ik het wel ga doen, maar reken er maar niet op dat het dit jaar gaat worden. Dan kan het altijd meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Van wat ik heb begrepen is hij nogal druk met reizen, dus zou er niet echt op rekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 juni 2016 Share Geplaatst 24 juni 2016 Anders organiseer jij het [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Net zo sterk als in je periode als admin op FMF, dan wordt het sowieso een succes :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 juni 2016 Share Geplaatst 24 juni 2016 Lijkt me wel tof om te kijken hoe deze lijst na drie jaar is geëvolueerd, dus denk dat ik de organisatie wel op me wil nemen. Kom hier volgende week op terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 25 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2016 Van wat ik heb begrepen is hij nogal druk met reizen, dus zou er niet echt op rekenen. Gaat inderdaad niet spoedig gebeuren. Wilde dus ook voorstellen dat iemand anders het op kan pakken als er vraag naar is, maar zie dat [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; me al voor is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 juni 2016 Share Geplaatst 25 juni 2016 Ga zeker tijd steken in een lijstje mocht er weer een editie komen, hopelijk is er een ruime deadline want ben binnenkort een vrij lange tijd niet thuis. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Dat gaat lastig worden, ik pomp sommige niet hiphopalbums ook vaak en die zullen er bij mij ook wel inkomen. Weet nu al wat de winnaar wordt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten