kiewiet Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 w0L-J9HtJ8Q Chris Ryan's Strike Back is een Engelse televisieserie die in 2010 voor het eerst werd uitgezonden door Sky 1 in het Verenigd Koninkrijk. De serie is gebaseerd op de boeken met dezelfde titel van Chris Ryan. Chris Ryan is voormalig soldaat van de SAS. De serie is geproduceerd door Left Bank Pictures voor Sky 1. In de serie speelt Richard Armitage John Porter, een voormalig Brits soldaat van de Special Forces, die wordt teruggeplaatst bij de afdeling Section 20 van de MI6. De serie is volledig op locatie opgenomen in Zuid-Afrika, voornamelijk in de Gauteng Provincie. De zesdelige televisieserie werd in augustus 2011 opgevolgd door de tiendelige serie Strike Back: Project Dawn. Het tweede seizoen is een productie van de Britse Sky 1 en het Amerikaanse kabelnetwerk Cinemax. Seizoen 4 zal zeer waarschijnlijk ergens in 2013 uitkomen. Zeer toffe serie. Lekkere actie afgewisseld met wat vrouwelijk schoon._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 6 december 2012 Auteur Share Geplaatst 6 december 2012 w0L-J9HtJ8Q Chris Ryan's Strike Back is een Engelse televisieserie die in 2010 voor het eerst werd uitgezonden door Sky 1 in het Verenigd Koninkrijk. De serie is gebaseerd op de boeken met dezelfde titel van Chris Ryan. Chris Ryan is voormalig soldaat van de SAS. De serie is geproduceerd door Left Bank Pictures voor Sky 1. In de serie speelt Richard Armitage John Porter, een voormalig Brits soldaat van de Special Forces, die wordt teruggeplaatst bij de afdeling Section 20 van de MI6. De serie is volledig op locatie opgenomen in Zuid-Afrika, voornamelijk in de Gauteng Provincie. De zesdelige televisieserie werd in augustus 2011 opgevolgd door de tiendelige serie Strike Back: Project Dawn. Het tweede seizoen is een productie van de Britse Sky 1 en het Amerikaanse kabelnetwerk Cinemax. Seizoen 4 zal zeer waarschijnlijk ergens in 2013 uitkomen. Zeer toffe serie. Lekkere actie afgewisseld met wat vrouwelijk schoon._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Gave serie inderdaad _O_ Heb seizoen 1 heel rap uitgekeken alleen al een maand lang laat ik na om seizoen 2 te beginnen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 6 december 2012 Auteur Share Geplaatst 6 december 2012 Heb de 3 seizoenen in 3 dagen gezien, heel vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 The Unit is wel beter vind je niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 6 december 2012 Auteur Share Geplaatst 6 december 2012 Definitely maar Strike Back is ook heel erg tof. Er is verder niet zoveel in hetzelfde genre dus erg fijn dat er iets nieuws is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Ja klopt, en ik kwam eigenlijk toen per toeval op deze serie omdat er hier op MU een advertentie van stond bovenaan. Dit weekend maar beginnen aan seizoen 2 denk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Deze gaat zeker op mijn lijstje. Op aanraden van Wouter ook The Unit gekeken, dus dan kan ik deze ook wel me pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 [tekst] wtf Porter :S[/tekst] Seizoen 2 is volgens mij echt gaaf. Aflevering 1 is in ieder geval geweldig ik ga nu 2 kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 13 december 2012 Auteur Share Geplaatst 13 december 2012 [tekst] wtf Porter :S[/tekst] Seizoen 2 is volgens mij echt gaaf. Aflevering 1 is in ieder geval geweldig ik ga nu 2 kijken. [spoiler=Porter]Maakt niks uit, Stonebridge en Scott zijn 10x toffer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 [tekst]Ik vond zijn accent zo cool[/tekst]. En die 2 zijn wel bazen inderdaad. Denk dat dit een heel mooi seizoen gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Ze halen het natuurlijk niet maar seizoen 2 benaderd The Unit wel hoor :< die Scott is ook zo een baas hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 16 december 2012 Auteur Share Geplaatst 16 december 2012 Ze halen het natuurlijk niet maar seizoen 2 benaderd The Unit wel hoor :< die Scott is ook zo een baas hehe [spoiler=Scott]Wat een figuur hea, elke aflevering neukt ie wel een chick en meestal ook hele fijne:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Seizoen 2 _O_ Heb hem een 9 gerate op whatiwatch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 december 2012 Share Geplaatst 24 december 2012 Wejo dat einde van die dubbelaflevering van seizoen 3 :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 januari 2013 Share Geplaatst 10 januari 2013 Deze serie he _O_ Bijna seizoen 3 klaar nog 2 afleveringen. Alleen wtf van [tekst]Sinclair[/tekst] :S P.S. Richmond :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 Seizoen 1 deze week gekeken, wel gave serie inderdaad! Nu seizoen 2 binnen halen, jihaaa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 Seizoen 2 en 3 zijn nog 10x beter dan 1. Veel kijkplezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 februari 2013 Share Geplaatst 18 februari 2013 [MENTION=16340]MD.[/MENTION]; The Unit al klaar neem ik aan? Ga dan deze serie kijken aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 18 februari 2013 Share Geplaatst 18 februari 2013 The unit is al wel klaar ja. Wilde beginnen met 24, maar komt de eerste aflevering al erg lang dradig over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 februari 2013 Share Geplaatst 18 februari 2013 Strike Back seizoen 2 en 3 zijn sowieso beter dan 24. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 11 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2013 Nog een maandje [MENTION=55]Arsène[/MENTION] (d)(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 LEIP LEIP Ik wist niet eens dat er al een nieuwe aan kwam :$ Zitten de oude bazen er weer in? [MENTION=7062]kiewiet[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 11 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2013 [MENTION=55]Arsène[/MENTION] Scott en Stonebridge zijn weer de main cast ja:< Milf Rhona Mitra weer als Major Dalton. Natuurlijk ook een paar nieuwe gezichten, zal wel goed komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Ik hoop ook weer op Richmond : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten