Toornstra Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Einde van de transferperiode seizoen 5 met Feyenoord: Zoet (78) Matthews (82) Brutus (88) Oberhauser (83) Büttner (82) Busquets (88) Vilhena (82) Oscar (88) El Sharaawy (85) Lukaku (82) Atsu (83) Wissels: Kalas Goossens Duarte Keepert van Man U Serrao (regen) Stevanovic (85) Achahbar (78 ofzo) _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dw-nr1 Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Aangezien mijn carriere met Arsenal saai was geworden ben ik een geheel nieuwe carriere begonnen bij Borussia Dortmund 2 enorme verkopen gedaan, Lewandowski kreeg een bod van Chelsea en aangezien ik niet fijn met hem kan spelen was de keuze makkelijk. En Hummels is wel jammer, maar wilde persé weg en als je hem dan kan verkopen voor zo'n bedrag moet je het zeker doen. De vervangers van deze 2 heren doen het geweldig. Na 6 wedstrijden in de Bundesliga is Bony topscorer met 7 treffers, kopsterk en niet van de bal te zetten. Heerlijk dus! Maicon is gewoon een lang(1.91m) blok beton, amper te passeren. Verkocht: Lewandowski 23 miljoen naar Chelsea Hummels 35,5 miljoen naar Real Madrid(wilde zelf weg) Gekocht: Wilfried Bony(Vitesse) SP 80 alg) 19,5 miljoen Maicon(FC Porto) CV 80 alg) 11 miljoen Zouma(Saint-Etienne) 17 jaar!) CV 74 alg) 7,5 miljoen Guidetti(Man City) SP 73 alg) 6,5 miljoen DM: Weidenfeller RB: Pisczek CV: Subotic CV: Maicon LB: Schmelzer RM: Blaszczykowski CM: Bender LM: Gundogan CAM: Götze CAM: Reus SP: Bony Bank: DM: Langerak CV: Felipe Santos CV: Zouma LM: Perisic CM: Leitner SP: Schieber SP: Guidetti Qua totaal statistieken ga je er zwaar op achteruit met Bony en Maicon, maar dat zegt natuurlijk niet veel. Mooi team heb je bij elkaar gekregen in ieder geval! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Ik heb nu de keuze gemaakt tussen de volgende clubs en competities. Wat zijn de voor- en nadelen van deze club, welke zou je kiezen? - Valencia CF - Spaanse competitie Geweldige selectie met een boel leuke spelers. Mooie shirts. Mooi stadion. Wel een selectie waar je aan kan sleutelen. Uitdaging voor te vestigen in de top. - AC Milan - Italiaanse competitie Leuke selectie met El Shaarawy. Mooie shirts. Eigen stadion. Enorme uitdaging om de selectie te renoveren en op peil te krijgen. Back to the top. Veel met Italiaanse talenten en jeugdopleiding gaan werken. - HSV - Duitse competitie Redelijke selectie. Kan een heleboel aan gedaan worden. Mooi stadion. Enorme uitdaging om de selectie op peil te krijgen en weer mee te doen in de subtop. Heel veel landen waar je spelers weg kan halen. Budget van 5.000.000. - Liverpool FC - Engelse competitie Mooi stadion en fantastische geschiedenis. 20 miljoen budget. Veel Britse spelers aantrekken en veel Britten in de jeugdopleiding laten doorstromen. Terug naar de top met goed voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 AC Milan is eigenlijk gewoon een topclub, dus die zou voor mij afvallen. HSV lijkt me een tikkeltje saai, dus die zou ik ook laten afvallen. Liverpool FC natuurlijk heerlijke spelers, Suarez _O_. Valencia zou mijn eerste keuze zijn, al is het alleen maar om Soldado _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jann Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 HSV! :D Fantastische carriere mee gehad! Een paar goede spelers zoals VDV en Adler, paar goede talenten zoals Son maar toch is er nog genoeg te verbeteren. Lekker proberen terug aan de top te komen en je begint niet met al teveel budget dus dat is ook weer meer uitdaging als bijvoorbeeld de 20 miljoen van Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Ik heb nu de keuze gemaakt tussen de volgende clubs en competities. Wat zijn de voor- en nadelen van deze club, welke zou je kiezen? - Valencia CF - Spaanse competitie Geweldige selectie met een boel leuke spelers. Mooie shirts. Mooi stadion. Wel een selectie waar je aan kan sleutelen. Uitdaging voor te vestigen in de top. - AC Milan - Italiaanse competitie Leuke selectie met El Shaarawy. Mooie shirts. Eigen stadion. Enorme uitdaging om de selectie te renoveren en op peil te krijgen. Back to the top. Veel met Italiaanse talenten en jeugdopleiding gaan werken. - HSV - Duitse competitie Redelijke selectie. Kan een heleboel aan gedaan worden. Mooi stadion. Enorme uitdaging om de selectie op peil te krijgen en weer mee te doen in de subtop. Heel veel landen waar je spelers weg kan halen. Budget van 5.000.000. - Liverpool FC - Engelse competitie Mooi stadion en fantastische geschiedenis. 20 miljoen budget. Veel Britse spelers aantrekken en veel Britten in de jeugdopleiding laten doorstromen. Terug naar de top met goed voetbal. Ik zelf ben met AC Milan begonnen. Bijna bij de winterstop nu. In de 1e transferperiode alleen Tim Krul en Cheick M'Bengue gehaald. Speel zo: DM: Krul VR: Abate VC: Acerbi VC: Mexes VL: M'Bengue MC: de Jong MC: Montolivo AMR: Shaarawy AML: Robinho AMC: Boateng SP: Bojan/Pato. Winterstop moet er sowieso een goede spits bij. Bojan en Pato zijn geen topspitsen, Bojan begint nu enigzins los te komen, maar ga zeker op zoek naar een andere spits. Verder leuk teampje, Shaarawy speelt heerlijk, en Boateng is ook lekker. Zeker een aanrader om daar eens lekker te renoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Ik vind het jammer dat spelers al rond hun 30e slechter worden. Fysiek kan ik wel begrijpen, maar ook gewoon de technische eigenschappen ;e Nu word je bijna gedwongen om vooral jonge spelers te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 (bewerkt) Ja dat is inderdaad wel jammer, sommige spelers van 32 jaar zijn na 3 maanden al 5 slechter fzo.. Btw: gekozen voor ACM, de verleiding was te groot om met El Shaarawy en Boateng te spelen :< 13 december 2012 bewerkt door Rossini' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dw-nr1 Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 (bewerkt) Seizoen 2 - Vitesse Basis Velthuizen (80) Kalas (76) - Gouweleeuw (75) - Kashia (79) - Willems (75) Sporkslede (71) van Ginkel (78) - Adryan (79) John (78) ----------------------------------------------- Depay (74) van Wolfswinkel (82) Reserves Vicento (65, jeugd) Aksentijevic (69) - Denswil (71) - v/d Heijden (73) - van Aanholt (73) Azogue (67) Pröpper (72) - Janssen (75) Ibarra (75) ----------------------------------------------- Bruma (74) Reis (77) / Havenaar (73) Verder bestaat m'n selectie uit niet veel zeggende spelers als Wimilio Vink, Eloy Room en dergelijke. Gewoon wat spelers die ik niet verhuurd / verkocht kreeg en dus mooi de breedte aanvullen. 14 december 2012 bewerkt door dw-nr1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Kalas rechtsbuiten :(, wordt 85 als CV ofzo :o. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dw-nr1 Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Kalas rechtsbuiten :(, wordt 85 als CV ofzo :o. Hij heeft als standaard positie RB bij mij. Hij wordt daar ook ongeveer 85 ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Ja dat is inderdaad wel jammer, sommige spelers van 32 jaar zijn na 3 maanden al 5 slechter fzo.. Btw: gekozen voor ACM, de verleiding was te groot om met El Shaarawy en Boateng te spelen :< Hoe gaat het met AC Milan? Ik heb inmiddels de winterstop bereikt. Robinho had heimwee en wilde weg, is vertrokken voor 15m naar Real :cab:. Van dat geld eindelijk een spits kunnen kopen, keuze is gevallen op Bony. Die maakt in z'n eerste 2 duels even 3 goals en 3 assists. Wat een beest zeg. Opstelling: DM: Krul VR: De Sciglio/Abate (De Sciglio doet het uitstekend nu Abate geblesseerd is, weet nog niet wie ik basis ga maken) VC: Acerbi VC: Mexes VL: M'Bengue MC: Montolivo MC: de Jong AMR: Shaarawy AMC: Boateng AML: Pato SP: Bony Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Zal na het seizoen de stand van zaken geven ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Zoek voor AC Milan spelers om na het eerste seizoen te kopen, ik ga namelijk groot onderhoud doen in mijn kern. Als de gewenste spelers vertrokken zijn, zou ik me namelijk willen versterken op deze posities: - DM, Abbiati wordt slechter. - 2 LB's, Antonini wordt oud dus wil ik een nieuwe linksachter en ook graag een talentje zodat ik Mesbah kan verkopen. - 2 CV's, Zapata en Yepes vertrekken, dus zou ik een talentje willen en iemand klaar voor de basis als dit nodig is. - CVM, klaar voor de basis als het nodig is, een breker zoals Nigel de Jong - RAM, klaar voor de basis. Vind Emanuelson niet zo heel goed, eerder een bankzitter bij mij. - SP, klaar voor de basis, Pato wilt weg. Natuurlijk moeten dit allemaal REALISTISCHE transfers zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Zoek voor AC Milan spelers om na het eerste seizoen te kopen, ik ga namelijk groot onderhoud doen in mijn kern. Als de gewenste spelers vertrokken zijn, zou ik me namelijk willen versterken op deze posities: - DM, Abbiati wordt slechter. - 2 LB's, Antonini wordt oud dus wil ik een nieuwe linksachter en ook graag een talentje zodat ik Mesbah kan verkopen. - 2 CV's, Zapata en Yepes vertrekken, dus zou ik een talentje willen en iemand klaar voor de basis als dit nodig is. - CVM, klaar voor de basis als het nodig is, een breker zoals Nigel de Jong - RAM, klaar voor de basis. Vind Emanuelson niet zo heel goed, eerder een bankzitter bij mij. - SP, klaar voor de basis, Pato wilt weg. Natuurlijk moeten dit allemaal REALISTISCHE transfers zijn. DM: Ikzelf heb daar voor Krul gekozen. Andere opties zijn Mandanda, ter Stegen, Mignolet, Sirigu. LB: M'Bengue daar gehaald, echt een aanrader, prima linksback. Anders denk ik aan Criscito, Kolarov, Insua, Ansaldi, Cissokho, Santon. CV: Zoek hier inderdaad ook iemand voor. Dacht zelf aan Hummels, Subotic, Papadopoulos, Sakho, Otamendi. Die kan dan samen met Acerbi achterin spelen. CVM: De Jong houd ik hier denk ik voor, kan nog wel een seizoen mee. Anders mss M'Vila, Biglia, Romeu. AMR: Geen El Shaarawy daar? Anders Farfan, Lamela, Lens, Tadic, Cerci? SP: Dat is inderdaad een probleem. Ik heb Bony gehaald, doet het goed. Heb ook gedacht aan Llorente, Lewandowski, Adrián, van Wolfswinkel of Rossi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 El Shaarawy moet op links natuurlijk en je transfers zijn niet echt realistisch. Kijk maar naar Bony, die gaat toch nooit naar Milan? Eerder naar Rusland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 El Shaarawy moet op links natuurlijk en je transfers zijn niet echt realistisch. Kijk maar naar Bony, die gaat toch nooit naar Milan? Eerder naar Rusland. Hoezo MOET El Shaarawy op links? Op rechts doet ie het uitstekend bij mij... Oke, Bony zou mss eerder naar een andere club gaan, maar de rest is toch best realistisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Mandanda, ter Stegen, Mignolet, Sirigu: Allemaal doelmannen die nooit naar ACM zouden gaan. Sirigu blijft echt wel in PSG hoor. M'Bengue kan wel. Hummels, Subotic, Papadopoulos, Sakho, Otamendi: Zij zullen nooit komen. M'Vila, Biglia, Romeu: Biglia is té slecht, Romeui gaat echt niet weg uit Chelsea en M'Vila gaat eerder naar Engeland gaan. Farfan, Lamela, Lens, Tadic, Cerci: Lens en Tadic niet, de rest is een twijfelgeval. Llorente, Lewandowski, Adrián, van Wolfswinkel of Rossi: Adrian zit goed bij Atlético, Lewandowski gaat naar Engeland als hij zou vertrekken, Rossi gaat eerder naar Juve of Inter, net als Llorente. Van Wolfswinkel daarentegen is wel realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Oke, misschien heb ik iets te hoog ingezet. Maar als je in FIFA een club wilt opbouwen moet je wel een bepaald niveau nastreven. Denk dat als je AC Milan bent je graag terug wilt naar de hoogtijdagen. Als je dan zulke spelers al te hoog gegrepen vindt dan kom je nooit in de hoogtijdagen terug hoor imo. Daarnaast dacht ik dat je bedoelde dat MIJN transfers (Bony, Krul, M'Bengue) onrealistisch waren, dat zeg je namelijk ook. Je bedoelt eigenlijk de namen die ik opperde. Dus een klein misverstandje. Ik heb met de namen die ik noem geprobeerd haalbare namen te noemen die ik vindt passen bij AC en waar je echt een kwaliteitsimpuls van krijgt. Zitten zeker wat onrealistische namen bij, maar ook heel wat realistische. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Ja bijvoorbeeld een Krul zie ik nooit naar ACM komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Ja bijvoorbeeld een Krul zie ik nooit naar ACM komen. Vind dit wel een leuke discussie eigenlijk. Doe zelf in FM en FIFA altijd zoveel mogelijk realistische transfers. Maar jij hebt dus blijkbaar een andere kijk op realistische transfers. Voor mij is het realistisch als de club daar een speler nodig heeft, de speler daar op het lijstje kan komen en het voor de club betaalbaar is. Daarnaast moet de speler zelf vooruit gaan door de transfer. Krul kan best op het lijstje van ACM komen als ze een keeper nodig hebben. Van Newcastle naar ACM vind ik ook wel een stap vooruit, en Krul is niet megaduur. Daarnaast had ik al Urby en Nigel, dus dat zijn extra stimulansen. Al met al vind ik het nog niet eens zo heel gekke transfer. Dat Krul IRL nooit naar ACM gaat lijkt me duidelijk. Die zal als die zich doorontwikkeld eerder naar een Engelse topclub gaan. Maar volledig realisme bereik je toch nooit in FIFA/FM, want er zijn imo altijd aparte transfers geweest die niet te voorspellen zijn. Maar kom jij eens met wat realistische keepers voor ACM dan die jij wel zou halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Ik probeer altijd spelers te kopen die IRL misschien zouden komen. Een goede keeper is misschien Rui Patricio, het draait niet bij Sporting en is al eens gelinkt aan ACM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Ik probeer altijd spelers te kopen die IRL misschien zouden komen. Een goede keeper is misschien Rui Patricio, het draait niet bij Sporting en is al eens gelinkt aan ACM. Oke, dat is inderdaad ook een van de dingen waar ik wel naar kijk, maar het probleem daarmee is dat je altijd onvoorspelbare transfers hebt. Daarom kijk ik vaak ook nog of de speler bij de club past, of het een vooruitgang is/betaalbaar is. Maar goed. Ieder zo zijn manier. Wat andere namen dan nog voor je: Yanga-Mbiwa, Andrea Consigli, Mattia Perin, Kevin Strootman, Radja Nainggolan, Felipe Anderson. Denk dat je deze realistischer vindt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 (bewerkt) Ja deze namen zijn al realistischer volgens mijn manier, bedankt voor de moeite maar ik denk dat ik ga stoppen met Milan, eerste seizoen Champions league en serie a al gewonnen, jammer genoeg geen uitdaging meer :( 19 december 2012 bewerkt door Rossini' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xababa Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Mijn Villareal die ik nu heb na 3 seizoen speelt echt heerlijk. Enkel de keeper (Diego Marino), Truyols (V), Mussachio (V), Perez (A) zijn er sinds het begin. Dat zijn trouwens echte helden geworden. Truyols was een vervanger, nu is hij gewoon basisspeler, De rest is eigenlijk gekocht, of gekregen bij het begin van een nieuw seizoen, of gehaald door scouts. Heb zo jeugd uit Spanje, Italië, Brazilië en Algerije (dan wel voor middenveld en verdediging) en uit Kroatië eentje (als aanvaller) dat het toch goed doet. De aankopen die ik nog weet zijn: Tchité, Matri, Valbuena, Mulgrew, Fideleff, Armero, Nolito, Dennis Praet. Ik heb daarvoor echter Rossi, Senna en nog andere belangrijke spelen moeten verkopen. Heb trouwens 2 volledige teams die redelijk aangenaam spelen voor het geval dat spelers vermoeid zijn en enkel Armero speelt in beide opstellingen, want die is blijkbaar nooit moe. :P Als extra ben ik bondscoach van België, waarmee ik nu richting EK 2016 ga. :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten