Mitashi Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Re: Hardstyle & Hardcore #3 Nice Mitashi, weekend? Mijn masters kaartje heb ik verkocht, kwam anders aan in de problemen met geld. En de line-up van Hardshock is ook veel baziger :P Ja hele weekend, ga jij ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Thuisfeestje he! Tickets zijn sinds vorige week in de pocket :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 april 2014 Share Geplaatst 3 april 2014 Iemand craft festival aanwezig? https://www.facebook.com/events/209049629284998/?fref=ts 26 juli, kaart is 32euro op ndsmwerf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 5 april 2014 Share Geplaatst 5 april 2014 Nope, mensen die op Indicator aanwezig zijn in het mooie Groningen komende zaterdag? Line up: 1Indicator Mainstage Deetox Digital Punk Frequencerz favoriet Frontliner Noisecontrollers favoriet Phuture Noize Radical Redemption favoriet Redeemers Silver Nikan Titan MC: Nolz 2Freestyle, swimming pool Bass-D Benedito Buzz Fuzz Crip Silvio Aquila Vince MC: Triggah 3Indicator Talent Stage Bass & Scam Decay Diabolic Eluzive Intoxicators Out of Control React Spirit Twin Towers MC: Out of Control Eindelijk weer een goed feestje in de buurt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 5 april 2014 Share Geplaatst 5 april 2014 Iemand craft festival aanwezig? https://www.facebook.com/events/209049629284998/?fref=ts 26 juli, kaart is 32euro op ndsmwerf. Holy shit ik zie m nu pas echt met line up enzo, hier moet ik heen zeg :love:, maarja mijn vrienden willen niet omdat we al zo veel feestjes hebben.. Zij kennen al die oudere hardstyle ook niet dus die vinden het een stuk minder interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Holy shit ik zie m nu pas echt met line up enzo, hier moet ik heen zeg :love:, maarja mijn vrienden willen niet omdat we al zo veel feestjes hebben.. Zij kennen al die oudere hardstyle ook niet dus die vinden het een stuk minder interessant. Ja echt dik dik dik. Qaptial ook weer lekker. Echt weer genoten :) Draaiende mainstage (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 7 april 2014 Share Geplaatst 7 april 2014 [YOUTUBE]6o885eZlE3k[/YOUTUBE] :< :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Sodeju, wat was Hardshock fucking vet :D Echt fucking gezellig en volgend jaar sowieso weer als het uitkomt met geld :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 13 september Q-Base 100 % zeker aanwezig, gaafste festival wat er is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Zo kut dat et altijd zaterdags is en ik dan altijd voetbal heb... Vanavond Penoze :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Nope, mensen die op Indicator aanwezig zijn in het mooie Groningen komende zaterdag? Line up: 1Indicator Mainstage Deetox Digital Punk Frequencerz favoriet Frontliner Noisecontrollers favoriet Phuture Noize Radical Redemption favoriet Redeemers Silver Nikan Titan MC: Nolz 2Freestyle, swimming pool Bass-D Benedito Buzz Fuzz Crip Silvio Aquila Vince MC: Triggah 3Indicator Talent Stage Bass & Scam Decay Diabolic Eluzive Intoxicators Out of Control React Spirit Twin Towers MC: Out of Control Eindelijk weer een goed feestje in de buurt :) Was het dit jaar wel goed geregeld in Kardinge? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Re: Hardstyle & Hardcore #3 Was het dit jaar wel goed geregeld in Kardinge? Bedoel je de kluisjes? Die waren er wel genoeg, alleen waren ze wel heel klein. Verder een prima feestje gehad! Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 april 2014 Share Geplaatst 25 april 2014 Bedoel je de kluisjes? Die waren er wel genoeg, alleen waren ze wel heel klein. Verder een prima feestje gehad! Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Ja kluisjes. Toen ik er vorig jaar was, moesten al onze spullen in een vuilniszak ;e ;e. waar we dus niet meer bijkwamen waardoor we niet in het zwembad konden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Het was dus echt niet goed geregeld de vorige keer. Ik was gelukkig op tijd en had een kluisje, maar er waren inderdaad mensen die moesten het in een vuilniszak stoppen. Geluid slecht in de tweede zaal, wel vanwege de gemeente hoorde ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 mei 2014 Share Geplaatst 2 mei 2014 Volgende week zaterdag. Wat moet ik zien, volg eigenlijk totaal geen hardstyle meer al kan ik het nog altijd waarderen.:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 2 mei 2014 Share Geplaatst 2 mei 2014 Mainstage :< Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 2 mei 2014 Share Geplaatst 2 mei 2014 Volgende week zaterdag. Wat moet ik zien, volg eigenlijk totaal geen hardstyle meer al kan ik het nog altijd waarderen.:mrgy: Noize Supressor met zijn pad :D I:Gor Live en Ophidian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 2 mei 2014 Share Geplaatst 2 mei 2014 Volgende week zaterdag. Wat moet ik zien, volg eigenlijk totaal geen hardstyle meer al kan ik het nog altijd waarderen.:mrgy: Hey Berrie, ik kan niet meer. Ticket helaas moeten verkopen ivm financiële reden. Had een telefoonrekening binnen gekregen die 2x zoveel was dus daar ging mijn reisgeld :( Edit: owja, voor de Qult contest gaat de goede kant op. Was vanmiddag bijna klaar, alleen een error in mijn fruityloops moet ik nu de break & climax overnieuw maken :( Maar straks dus weer ff verder :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Waar kan ik livesetjes qapital downloaden, hardtraxx/soundcloud nog niks.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Hoho beter zoeken Chain Reaction https://soundcloud.com/qdance/qapital-2014-area-one-chain-reaction Exit Mind: https://soundcloud.com/qdance/qapital-2014-area-two-exit-mind Radical Redemption https://soundcloud.com/qdance/qapital-2014-area-one-radical-redemption?in=qdance/sets/qapital-2014-area-one Festuca https://soundcloud.com/qdance/qapital-2014-area-one-festuca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Ik kan ze nioet downloaden, wel luisteren uiteraard. Heb ook geen account hoor, mis is dat het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 Nee, volgens mij zet q-dance geen download aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 (bewerkt) Je kan gewoon het programma Sounddrain downloaden. Daarmee kan je alsnog gewoon van Soundcloud af downloaden zonder dat je daarvoor die download knop nodig hebt. Enorme twijfels voor aankomend weekend trouwens. Xxlerator Outdoor, Quest4Trance of lekker naar Hardcore Classics wat hier dichtbij is en aanzienlijk goedkoper. 4 mei 2014 bewerkt door iJefferd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Gastenlijstplekje voor Hardcore Classics. Lekker :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk ja :D. Iemand nog interese in Megabase kaarten? Mijn vrienden haken allemaal ineens af.. Gelukkig wel 4 dagen later District one, maar die line up van Megabase :< :(:( Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten