jj1 Geplaatst 4 juli 2014 Share Geplaatst 4 juli 2014 Hele busreis naar bekerfnale dit jaar gehoord hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 juli 2014 Share Geplaatst 19 juli 2014 Dan praten we hier maar ook over drugs ;c Lekker knallen op Dominator :D Zoals hierboven aangegeven, ik neem een capsule 4fa mee, maar of em ga nemen is maar de vraag met dit weer.. veiligheid voor alles.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 20 juli 2014 Share Geplaatst 20 juli 2014 Dominator : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 juli 2014 Share Geplaatst 20 juli 2014 Dan praten we hier maar ook over drugs ;c Lekker knallen op Dominator :D Zoals hierboven aangegeven, ik neem een capsule 4fa mee, maar of em ga nemen is maar de vraag met dit weer.. veiligheid voor alles.. Ik las dat je niet teveel water moest drinken en veel zout innemen, dan kan het wel. En af en toe rusten en jezelf wat koelen enzo. Jammer dat ik 'm gemist heb maar kmoest werken, mijn broertje vond het echt het ziekste feestje waar die tot nu toe geweest is (en hij is er op best wel veul geweest). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 20 juli 2014 Share Geplaatst 20 juli 2014 Ja op een paar namen na was het niet de moeite waard eigenlijk om naar Dominator te gaan, hoogtepunten waren voor mij toch wel echt Detest, I:gor Live, Limewax en C-Netik, The Punisher ging anders ook nog wel aardig hard aan het einde. Om op het drugsverhaal verder te gaan, heb eigenlijk heel weinig last gehad van de warmte, was voldoende verkoeling met waterpistolen van mensen en in de tenten was het prima te doen, omdat de wind er doorheen kwam. Nee het was me prima bevallen onder invloed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Electronic Family was baas. Gisteren op de valreep als afsluiter van het weekend Sun NRG nog mee gepakt waar Crypsis mij stil wist te krijgen. Lekkere set werd er neergezet, stevig door gedraaid. Beide dagen lekker aan het bier gezeten en beviel me prima :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Zaterdag CRAFT :< Heeel benieuwd.. Week erop Dance Valley, dan een week rust gevolgd door weekend Decibel en de week daarop Mysteryland. DV en ML moet ik nog zien hoe dat wordt, erger me de laatste tijd helemaal dood aan de bigroom House, lekker weg van de main blijven denk ik:) Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Ik denk dat ik op ML ook enkel bij stages als Qdance, Qult enzo sta. Niet eens zozeer vanwege de muziek, maar ook vanwege de mensen die er staan. GTP volk boven alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 Zaterdag CRAFT :< Heeel benieuwd.. Week erop Dance Valley, dan een week rust gevolgd door weekend Decibel en de week daarop Mysteryland. DV en ML moet ik nog zien hoe dat wordt, erger me de laatste tijd helemaal dood aan de bigroom House, lekker weg van de main blijven denk ik:) Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Ik heb ergens t gevoel dat CRAFT heel erg aan t floppen is. Ik hoor er niemand over. T is slechts een kopie van Defqon/Decibel. En we hebben al een overkill aan festivals. Voor mij voorlopig weer even rust in de tent. Decibel mag ik weer een heel weekend los :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 juli 2014 Share Geplaatst 22 juli 2014 (bewerkt) Craft ga ik ook verkopen, geen zin in, te duur 2 weken achter elkaar. Ik ga liever naar Q-Base en Ground Zero. Het Meander album :< Als je van diversiteit houdt :D 22 juli 2014 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Mooi feestje, niet heel super maar goed vermaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Helemaal mee eens, geluid was overal behalve main kut.. Gelukkig werd er daar prima gedraaid en was het niet het standaard dagjesvolk wat je op bijv defqon main wel ziet. Smiddags tijdmachine bij Frontliner was echt goud, dikkkee hoosbui en met 20 man doorstampen. Zie ik daar ineens Geck-o ook in het publiek staan met capuchon en alles op, wat een baaas. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Scheen organisatorisch echt gigantisch veel aan te mogen worden veranderd, ben blij dat ik geen 30 euro voor zo'n amateuristisch feest heb uitgegeven en naar Ground Zero ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Helemaal mee eens, geluid was overal behalve main kut.. Gelukkig werd er daar prima gedraaid en was het niet het standaard dagjesvolk wat je op bijv defqon main wel ziet. Smiddags tijdmachine bij Frontliner was echt goud, dikkkee hoosbui en met 20 man doorstampen. Zie ik daar ineens Geck-o ook in het publiek staan met capuchon en alles op, wat een baaas. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Heb daar nog een foto van :P Stond zelf even in Desperado barretje bij te kletsen. Was op zoek gegaan naar poncho's maar ze waren dus op.. Anders had ik erbij gestaan, maar was niet helemaal topfit dus ook geen zin om ziek te worden :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Heb daar nog een foto van :P Stond zelf even in Desperado barretje bij te kletsen. Was op zoek gegaan naar poncho's maar ze waren dus op.. Anders had ik erbij gestaan, maar was niet helemaal topfit dus ook geen zin om ziek te worden :( Stuur eens? Of evt PB? Ik was die dude in blauwe poncho.. Mijn vrienden hadden allemaal geen poncho en waren ook aan het schuilen. Heb ook nog een geniale selfie met Geck-o vol in de regen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Stuur eens? Of evt PB? Ik was die dude in blauwe poncho.. Mijn vrienden hadden allemaal geen poncho en waren ook aan het schuilen. Heb ook nog een geniale selfie met Geck-o vol in de regen ;c Haha, straks even op laptop zetten ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Haha, straks even op laptop zetten ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Afgelopen week naar Blanes geweest, ben normaal helemaal niet van hardstyle of hardcore ofzo, maar vrienden van me wel. Dus ging even mee naar Brennan Heart & Ran-D. Nou, ik ben om. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Afgelopen week naar Blanes geweest, ben normaal helemaal niet van hardstyle of hardcore ofzo, maar vrienden van me wel. Dus ging even mee naar Brennan Heart & Ran-D. Nou, ik ben om. :huhu: Hehe en dan heb je nog niet eens een echt festival te pakken :love::love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Hehe en dan heb je nog niet eens een echt festival te pakken :love::love: Wat raad je me aan wat er komende tijd is? Zat laatst te kijken naar Pussylounge, vond dat er ook wel lachen uitzien en die muziek staat me ook wel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Ik wil jou graag wel even op attenderen dat de hardstyle tussen 2000 en 2010 ongeveer de beste periode hardstyle is geweest (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Wat raad je me aan wat er komende tijd is? Zat laatst te kijken naar Pussylounge, vond dat er ook wel lachen uitzien en die muziek staat me ook wel aan. Pussy Lounge vind ik zelf niet zo leuk, tsja Decibel maar is uitverkocht. Seizoen is alweer bijna voorbij.. Ligt er ook maar net aan waar je van houdt, lekkere raw feestjes zijn: Thrillogy, Q-Base, Supersized Raw Titan Special, Supremacy etc.. Gewoon even Partyflock afstrunen ;) Ik wil jou graag wel even op attenderen dat de hardstyle tussen 2000 en 2010 ongeveer de beste periode hardstyle is geweest (h) Ach de hardstyle van nu is ook lekker, maar 2005/2010 kan ik ook zeker aanbevelen (H). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Man man man wat kijk ik uit naar het Decibel weekend :D Partyraiser op de pre :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION]; Draai je foto dan even op zn minst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten