Starálfur Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Arrested Development is an American television sitcom created by Mitchell Hurwitz for the Fox Broadcasting Company. The show's storyline centers on the Bluth family, a formerly wealthy, habitually dysfunctional family and is presented in a continuous format, incorporating hand-held camera work, narration, archival photos, and historical footage. Ron Howard is an executive producer and the uncredited narrator. Although set in Newport Beach and Balboa Island, California, Arrested Development was primarily filmed around Culver City and Marina del Rey. Three seasons of the show were produced and aired between 2003 and 2006. Ik was wel verrast dat deze serie nog geen eigen topic had, aangezien het vaak wel hoog aangeschreven staat. Ik ben er zelf een poosje geleden aan begonnen en het bevalt mij erg goed, helaas zijn het maar 3 seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 7 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2011 Arrested Development is an American television sitcom created by Mitchell Hurwitz for the Fox Broadcasting Company. The show's storyline centers on the Bluth family, a formerly wealthy, habitually dysfunctional family and is presented in a continuous format, incorporating hand-held camera work, narration, archival photos, and historical footage. Ron Howard is an executive producer and the uncredited narrator. Although set in Newport Beach and Balboa Island, California, Arrested Development was primarily filmed around Culver City and Marina del Rey. Three seasons of the show were produced and aired between 2003 and 2006. Ik was wel verrast dat deze serie nog geen eigen topic had, aangezien het vaak wel hoog aangeschreven staat. Ik ben er zelf een poosje geleden aan begonnen en het bevalt mij erg goed, helaas zijn het maar 3 seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Ik heb ooit de eerste vier afleveringen gezien, maar daarna mee gestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 7 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2011 De eerste keer dat ik eraan begon viel het me ook wat tegen. Het bevalt me nu een heel stuk beter, het heeft ook wel een beetje tijd nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erich Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Geniale serie maar helaas gestopt. Film komt volgend jaar uit als het goed is. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2011 De series was misschien niet erg populair hier, maar voor de mensen die het wel willen weten: http://www.imdb.com/news/ni16158664/ Awesome!_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Eerste aflevering gezien, nog niet echt super. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Door veel mensen met een vergelijkbare smaak als ik aangeschreven als beste komedieserie ooit. Zelf helaas nog nooit gevolgd. Wel een aantal losse afleveringen ooit op tv gezien. Staat in ieder geval op het lijstje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2012 Eerste aflevering gezien, nog niet echt super. Ik had er zelf in eerste instantie ook wat moeite mee, maar toen ik er na ongeveer een half seizoen écht in zat was het geweldig. Inmiddels de hele serie al een 2e keer bekeken en daar is die alleen nog maar beter op geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 23 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2012 Het was al duidelijk dat het zou komen, maar het is nu ook bekend wanneer de beste comedyserie ooit weer wordt vervolgd: http://www.slashfilm.com/arrested-development-to-hit-netflix-in-spring-2013-with-at-least-ten-episodes/ Helaas zitten hier niet al te veel liefhebbers heb ik al gemerkt.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Kick. Seizoen 4 is sinds vandaag eerste 4-5 episodes te downloaden. iK ga nu S4 E1 kijken, zin in :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 26 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2013 Ik heb het zo uitgemeten dat ik vanavond klaar ben met de herziening van de hele serie en ik zo door kan met seizoen 4. Maandag en dinsdag ben ik toch vrij voor mijn tentamenweek, dus dat wordt mooi Arrested Development kijken.:) Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 mei 2013 Share Geplaatst 29 mei 2013 Vandaag een artiel over gelezen en met stip omhoog geschoten in m'n 'te zien'-lijstje. Artikel ging erover dat deze serie werkelijk elke regel breekt die je kan breken voor een (comedy)serie. Hoofdpersonen ongeveer dezelfde namen geven is not done, sex sells (behalve incest), grappen die werkelijk niemand snapt. En tenslotte, de meeste series buigen voor de zender als die dreigt de serie te cancellen. Arrested Development reageerde blijkbaar door nog absurder te worden, onclusief dikke vette fuck you naar de zender :D Nee, dit moet ik echt zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Vandaag een artiel over gelezen en met stip omhoog geschoten in m'n 'te zien'-lijstje. Artikel ging erover dat deze serie werkelijk elke regel breekt die je kan breken voor een (comedy)serie. Hoofdpersonen ongeveer dezelfde namen geven is not done, sex sells (behalve incest), grappen die werkelijk niemand snapt. En tenslotte, de meeste series buigen voor de zender als die dreigt de serie te cancellen. Arrested Development reageerde blijkbaar door nog absurder te worden, onclusief dikke vette fuck you naar de zender :D Nee, dit moet ik echt zien. Linkje naar artikel? Heerlijke serie overigens inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 30 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2013 Vandaag een artiel over gelezen en met stip omhoog geschoten in m'n 'te zien'-lijstje. Artikel ging erover dat deze serie werkelijk elke regel breekt die je kan breken voor een (comedy)serie. :thumb:Ik ben echt heel benieuwd wat je ervan gaat vinden. Hoofdpersonen ongeveer dezelfde namen geven is not done, sex sells (behalve incest), grappen die werkelijk niemand snapt. De serie zit inderdaad bomvol met grappen die niet je niet direct zult doorhebben of snappen, daardoor is het ook één van de enige komedieseries die bij een tweede en derde keer gewoon nog beter wordt. Ik kwam laatst ook een linkje tegen met een stuk of 50 verborgen grappen, waarvan een heel aantal bijna onmogelijk zijn om te zien. En zo zullen er nog veel meer in zitten. En tenslotte, de meeste series buigen voor de zender als die dreigt de serie te cancellen. Arrested Development reageerde blijkbaar door nog absurder te worden, onclusief dikke vette fuck you naar de zender :D Nee, dit moet ik echt zien. Die aflevering is echt schitterend.:-D Bijna die hele aflevering is gewijd aan het schaamteloos promoten van hun serie en inderdaad het bashen van de zender. Heerlijk.:-D Het nieuwe seizoen is wel even wennen. Afleveringen van 30-35 minuten zijn toch wel iets te lang. Het begin was vooral wel even wat anders, personages zijn heel erg veranderd en het is duidelijk dat de eindjes van de afgelopen 7/8 jaar aan elkaar geknoopt moeten worden. Als het weer op gang komt is het, op een iets andere manier, wel gewoon weer genieten. Ik krijg wel het gevoel dat ze langzaam weer naar iets groots toe bouwen. Wat vind jij er tot nu toe van [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Linkje naar artikel? Knack Focus van deze week ;c Heb even online voor je gezocht maar vind niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; moet er nog echt inkomen... pas 3 afleveringen gezien. Vind het leuk maar nog niet echt hard moeten lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 30 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2013 De eerste 3 afleveringen zijn inderdaad nog niet bepaald geweldig. Ik kreeg zelf bij aflevering 4 pas weer een beetje het oude gevoel en aflevering 7 was de eerste die echt weer goed was. Schrik trouwens niet als je Lindsay ziet, die is behoorlijk afgetakeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 juni 2013 Share Geplaatst 15 juni 2013 Deze week door het sog-en maar even seizoen 1 er doorheen geknald. It grows on you. Kan het steeds meer waarderen. Ben nog niet zo laaiend als Thijs, maar misschien komt dat nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 15 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2013 :thumb:'It grows on you' klopt als een bus. Ik moet zelf ook iedere keer weer wennen bij het begin van seizoen 1, maar het wordt steeds beter en als seizoen 2 dan komt...:< En je hebt het vooruitzicht dat Charlize Theron nog even komt kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 24 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2013 :-D Moet je de serie wel voor hebben gezien om te snappen.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 juli 2013 Share Geplaatst 4 juli 2013 Gister seizoen 4 afgerond. Met name genoten van de [tekst]G.O.B.- en Tobias-[/tekst]afleveringen. Moet zeggen dat ik de opzet van de eerste drie seizoenen fijner vond dan die van seizoen 4. Moet daarbij wel zeggen dat ik het concept geniaal uitgevoerd vind. Het is echt niet te geloven hoeveel crossover-grappen er tussen verschillende afleveringen in zitten. Voelt bijna als een nieuw soort comedy. Interepisodiaire comedy. Ik gooi maar even een term op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Net de pilot gezien. Hoewel ik bijna nooit hardop lach (Friends, Modern Family (vooral S01 en S02) en Parks & Rec zijn eigenlijk de uitzonderingen die ik zo in één keer kan noemen) maar hier heb ik toch al een handjevol keren hardop moeten lachen. Schept wel gelijk heel veel verwachtingen voor de rest, maar ik vond het heerlijk. [tekst]Die grap bv. dat Lindsay en haar ma naar die homo's staan te kijken en ze het over die blouse hebben. Dat later blijkt dat het Tobias is en ze dus wel die blouse herkennen maar Tobias niet.[/tekst] :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 18 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2013 Als de pilot je al zo goed bevalt, staat er je nog heel wat moois te wachten. Tobias_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 (bewerkt) Haha, zo hard moeten lachen toen George Sr. ineens als [tekst]Jood uit de isolatiecel stapte met een halve voetzool op zijn hoofd.[/tekst] :mrgy: 1 september 2013 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten