Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Arrested Development

Starálfur

Aanbevolen berichten

2wpmcrt.png

Arrested Development is an American television sitcom created by Mitchell Hurwitz for the Fox Broadcasting Company. The show's storyline centers on the Bluth family, a formerly wealthy, habitually dysfunctional family and is presented in a continuous format, incorporating hand-held camera work, narration, archival photos, and historical footage. Ron Howard is an executive producer and the uncredited narrator. Although set in Newport Beach and Balboa Island, California, Arrested Development was primarily filmed around Culver City and Marina del Rey. Three seasons of the show were produced and aired between 2003 and 2006.

Ik was wel verrast dat deze serie nog geen eigen topic had, aangezien het vaak wel hoog aangeschreven staat.

Ik ben er zelf een poosje geleden aan begonnen en het bevalt mij erg goed, helaas zijn het maar 3 seizoenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2wpmcrt.png

Arrested Development is an American television sitcom created by Mitchell Hurwitz for the Fox Broadcasting Company. The show's storyline centers on the Bluth family, a formerly wealthy, habitually dysfunctional family and is presented in a continuous format, incorporating hand-held camera work, narration, archival photos, and historical footage. Ron Howard is an executive producer and the uncredited narrator. Although set in Newport Beach and Balboa Island, California, Arrested Development was primarily filmed around Culver City and Marina del Rey. Three seasons of the show were produced and aired between 2003 and 2006.

Ik was wel verrast dat deze serie nog geen eigen topic had, aangezien het vaak wel hoog aangeschreven staat.

Ik ben er zelf een poosje geleden aan begonnen en het bevalt mij erg goed, helaas zijn het maar 3 seizoenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste aflevering gezien, nog niet echt super.

Ik had er zelf in eerste instantie ook wat moeite mee, maar toen ik er na ongeveer een half seizoen écht in zat was het geweldig.

Inmiddels de hele serie al een 2e keer bekeken en daar is die alleen nog maar beter op geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een artiel over gelezen en met stip omhoog geschoten in m'n 'te zien'-lijstje. Artikel ging erover dat deze serie werkelijk elke regel breekt die je kan breken voor een (comedy)serie. Hoofdpersonen ongeveer dezelfde namen geven is not done, sex sells (behalve incest), grappen die werkelijk niemand snapt. En tenslotte, de meeste series buigen voor de zender als die dreigt de serie te cancellen. Arrested Development reageerde blijkbaar door nog absurder te worden, onclusief dikke vette fuck you naar de zender :D Nee, dit moet ik echt zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een artiel over gelezen en met stip omhoog geschoten in m'n 'te zien'-lijstje. Artikel ging erover dat deze serie werkelijk elke regel breekt die je kan breken voor een (comedy)serie. Hoofdpersonen ongeveer dezelfde namen geven is not done, sex sells (behalve incest), grappen die werkelijk niemand snapt. En tenslotte, de meeste series buigen voor de zender als die dreigt de serie te cancellen. Arrested Development reageerde blijkbaar door nog absurder te worden, onclusief dikke vette fuck you naar de zender :D Nee, dit moet ik echt zien.

Linkje naar artikel?

Heerlijke serie overigens inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een artiel over gelezen en met stip omhoog geschoten in m'n 'te zien'-lijstje. Artikel ging erover dat deze serie werkelijk elke regel breekt die je kan breken voor een (comedy)serie.

:thumb:Ik ben echt heel benieuwd wat je ervan gaat vinden.

Hoofdpersonen ongeveer dezelfde namen geven is not done, sex sells (behalve incest), grappen die werkelijk niemand snapt.

De serie zit inderdaad bomvol met grappen die niet je niet direct zult doorhebben of snappen, daardoor is het ook één van de enige komedieseries die bij een tweede en derde keer gewoon nog beter wordt. Ik kwam laatst ook een linkje tegen met een stuk of 50 verborgen grappen, waarvan een heel aantal bijna onmogelijk zijn om te zien. En zo zullen er nog veel meer in zitten.

En tenslotte, de meeste series buigen voor de zender als die dreigt de serie te cancellen. Arrested Development reageerde blijkbaar door nog absurder te worden, onclusief dikke vette fuck you naar de zender :D Nee, dit moet ik echt zien.

Die aflevering is echt schitterend.:-D

Bijna die hele aflevering is gewijd aan het schaamteloos promoten van hun serie en inderdaad het bashen van de zender. Heerlijk.:-D

Het nieuwe seizoen is wel even wennen. Afleveringen van 30-35 minuten zijn toch wel iets te lang. Het begin was vooral wel even wat anders, personages zijn heel erg veranderd en het is duidelijk dat de eindjes van de afgelopen 7/8 jaar aan elkaar geknoopt moeten worden. Als het weer op gang komt is het, op een iets andere manier, wel gewoon weer genieten. Ik krijg wel het gevoel dat ze langzaam weer naar iets groots toe bouwen.

Wat vind jij er tot nu toe van [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste 3 afleveringen zijn inderdaad nog niet bepaald geweldig. Ik kreeg zelf bij aflevering 4 pas weer een beetje het oude gevoel en aflevering 7 was de eerste die echt weer goed was. Schrik trouwens niet als je Lindsay ziet, die is behoorlijk afgetakeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister seizoen 4 afgerond. Met name genoten van de [tekst]G.O.B.- en Tobias-[/tekst]afleveringen. Moet zeggen dat ik de opzet van de eerste drie seizoenen fijner vond dan die van seizoen 4. Moet daarbij wel zeggen dat ik het concept geniaal uitgevoerd vind. Het is echt niet te geloven hoeveel crossover-grappen er tussen verschillende afleveringen in zitten. Voelt bijna als een nieuw soort comedy. Interepisodiaire comedy. Ik gooi maar even een term op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de pilot gezien. Hoewel ik bijna nooit hardop lach (Friends, Modern Family (vooral S01 en S02) en Parks & Rec zijn eigenlijk de uitzonderingen die ik zo in één keer kan noemen) maar hier heb ik toch al een handjevol keren hardop moeten lachen. Schept wel gelijk heel veel verwachtingen voor de rest, maar ik vond het heerlijk.

[tekst]Die grap bv. dat Lindsay en haar ma naar die homo's staan te kijken en ze het over die blouse hebben. Dat later blijkt dat het Tobias is en ze dus wel die blouse herkennen maar Tobias niet.[/tekst] :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites