Jespresso Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Standaard plaatjes, standaard overgangen. Weinig spannends aan. Dan is die andere leading lady van de Belgische techno scene, Amélie Lens, veel meer aan te raden. Vond dr op Awake wel een sterke set draaien. Ook bij Circoloco in Ibiza gezien, heel lekker setje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Vond dr op Awake wel een sterke set draaien. Ook bij Circoloco in Ibiza gezien, heel lekker setje hoor. Misschien heb ik haar al te veel gehoord. Ze kan mij eigenlijk zelden nog verrassen. Haar platenkeuze springt er, voor mij, niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Misschien heb ik haar al te veel gehoord. Ze kan mij eigenlijk zelden nog verrassen. Haar platenkeuze springt er, voor mij, niet uit. Zou natuurlijk ook kunnen, heb haar volgens mij drie keer gezien. Heb wel vaker hetzelfde; dj's die imo gewoon vrijwel hetzelfde draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Standaard plaatjes, standaard overgangen. Weinig spannends aan. Dan is die andere leading lady van de Belgische techno scene, Amélie Lens, veel meer aan te raden. Zijn beide 1 grote grap imo. Vind er iig niks aan. Helena Hauf en Xosar zijn imo veel toonaangevendere vrouwen in de scène. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Zijn beide 1 grote grap imo. Vind er iig niks aan. Helena Hauf en Xosar zijn imo veel toonaangevendere vrouwen in de scène. Helena is bae Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Zijn beide 1 grote grap imo. Vind er iig niks aan. Helena Hauf en Xosar zijn imo veel toonaangevendere vrouwen in de scène. Bij Lens prik je er wel doorheen dat er een strategie achter zit (altijd die zwarte kledij, haar eigen vocals in haar tracks, het is allemaal wat Nina copy cat..) maar haar sets gaan wel lekker vooruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Was 2 weken geleden nog in Cafe d'anvers, wat een gure tent is dat toch ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 september 2017 Share Geplaatst 4 september 2017 Pleinvrees was weer genieten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 september 2017 Share Geplaatst 5 september 2017 Deze set manmanman. Complete chaos. Brengt toch wel even wat herinneringen omhoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 6 september 2017 Share Geplaatst 6 september 2017 (bewerkt) https://soundcloud.com/reaktorevents...katharsis-2017 deze set manmanman. Complete chaos. Brengt toch wel even wat herinneringen omhoog. the sound is the system 6 september 2017 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Leyla records gister in Shelter. Jezus wat vet. Beste club avond van dit jaar (tot nu toe dan) : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheAudit Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Kaartjes gekregen voor Audio Obscura x Spectrum tijdens ADE. Al maandenlang stijf uitverkocht, dus mooi geluk. Kölsch & Joris Voorn b2b all night long, klinkt wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 Kaartjes gekregen voor Audio Obscura x Spectrum tijdens ADE. Al maandenlang stijf uitverkocht, dus mooi geluk. Kölsch & Joris Voorn b2b all night long, klinkt wel leuk. Als ze net zo draaien als die vinyl set only bij Awake lijkt me het helemaal tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheAudit Geplaatst 12 oktober 2017 Share Geplaatst 12 oktober 2017 (bewerkt) Als ze net zo draaien als die vinyl set only bij Awake lijkt me het helemaal tof. Klinkt inderdaad veelbelovend! Voorn nog nooit live gezien, Kölsch wel meerdere malen. Heeft me nog nooit teleurgesteld! Na een lange tijd weer even heerlijk mn kop eraf schroeven. Zin in zeg. 12 oktober 2017 bewerkt door TheAudit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Potje zin in ADE hoor :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Ik weet eigenlijk niet eens of ik ga wel wat ga doen met ADE dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 oktober 2017 Share Geplaatst 17 oktober 2017 Zaterdag weer een festivalletje meepakken: In to the Woods ADE. Alleen kut weer volgens mij, da's minder. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Was leuk hé Thier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Zin in vanavond hoor. NL debuut van LSD en world premiere van Multiples. :< :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 oktober 2017 Share Geplaatst 22 oktober 2017 Ik heb ADE echt volledig geskipt dit jaar. Geen spijt van eigenlijk. Had vannacht wel willen gaan maar heb vandaag een etentje met de familie, dus dat leek me geen heel sterk plan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 oktober 2017 Share Geplaatst 23 oktober 2017 Was weer potje gruwelijk hoor. LSD _O__O__O_ Geluid was absurd goed. Nog nooit zulk helder geluid meegemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 24 oktober 2017 Share Geplaatst 24 oktober 2017 Was weer potje gruwelijk hoor. LSD _O__O__O_ Geluid was absurd goed. Nog nooit zulk helder geluid meegemaakt Genoten van jou Frank. Lig nog steeds in de kreukels. Man man man wat een nacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 oktober 2017 Share Geplaatst 24 oktober 2017 Geen idee of er enige animo voor is, maar ik draai zelf ook wel eens een plaatje af en toe. Zie hier een setje van afgelopen weekend: het is eerder dromerige progressive/deep house dus verwacht zeker geen techno aan 140 bpm :whistle: http://soundcloud.com/soul-shivers/all-day-i-dream-of-you Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 oktober 2017 Share Geplaatst 24 oktober 2017 Genoten van jou Frank. Lig nog steeds in de kreukels. Man man man wat een nacht. Die paar keer dat ik linksachter stond waren wel mooie momenten ja. Jij liep er ook heerlijk bij :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 oktober 2017 Share Geplaatst 26 oktober 2017 Ik voorzie een mini meet binnenkort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten