Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Vond dr op Awake wel een sterke set draaien. Ook bij Circoloco in Ibiza gezien, heel lekker setje hoor.

Misschien heb ik haar al te veel gehoord. Ze kan mij eigenlijk zelden nog verrassen. Haar platenkeuze springt er, voor mij, niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Standaard plaatjes, standaard overgangen. Weinig spannends aan.

Dan is die andere leading lady van de Belgische techno scene, Amélie Lens, veel meer aan te raden.

Zijn beide 1 grote grap imo. Vind er iig niks aan. Helena Hauf en Xosar zijn imo veel toonaangevendere vrouwen in de scène.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn beide 1 grote grap imo. Vind er iig niks aan. Helena Hauf en Xosar zijn imo veel toonaangevendere vrouwen in de scène.

Bij Lens prik je er wel doorheen dat er een strategie achter zit (altijd die zwarte kledij, haar eigen vocals in haar tracks, het is allemaal wat Nina copy cat..) maar haar sets gaan wel lekker vooruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ze net zo draaien als die vinyl set only bij Awake lijkt me het helemaal tof.

Klinkt inderdaad veelbelovend! Voorn nog nooit live gezien, Kölsch wel meerdere malen. Heeft me nog nooit teleurgesteld!

Na een lange tijd weer even heerlijk mn kop eraf schroeven. Zin in zeg.

bewerkt door TheAudit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee of er enige animo voor is, maar ik draai zelf ook wel eens een plaatje af en toe.

Zie hier een setje van afgelopen weekend: het is eerder dromerige progressive/deep house dus verwacht zeker geen techno aan 140 bpm :whistle:

http://soundcloud.com/soul-shivers/all-day-i-dream-of-you

Link naar opmerking
Deel via andere websites