Rensationeel. Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Wederom naakt op thuishaven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 https://www.facebook.com/events/1013386142063057/ Wie ga ik hier zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Die line up voor een 10tje? Kan je toch niet missen :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Is na Pleinvrees dus ik pas 'm. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 http://thump.vice.com/nl/article/dit-nederlandse-festival-bouwde-een-mini-berghain-waar-niemand-werd-binnengelaten Haha wat is dit nou joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Zag m al voorbij komen in een community groep op FB, ja. :r heerlijk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 Zo inpakken voor een weekendje Dekmantel (d). Chaletje op de nabijgelegen camping. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 augustus 2016 Share Geplaatst 7 augustus 2016 Mensen kinders wat was dit vet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 13 augustus 2016 Share Geplaatst 13 augustus 2016 Loveland, iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 13 augustus 2016 Share Geplaatst 13 augustus 2016 M'n maatjes wel maar heb zelf geen zin. Wel een line uppie hoor. Alan Fitzpaap had ik wel bij willen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Loveland, iemand? Het is dat ik nog niet terug was, anders had ik het wel geweten. Heerlijk line-up joh. Hoe was het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Was fantastisch man. Werd inderdaad heel lekker gedraaid, sfeer was goed, locatie chill, dus zeker een blijvertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Nice man, ik had ook niet anders verwacht. Wie heb je allemaal gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Nice man, ik had ook niet anders verwacht. Wie heb je allemaal gezien? Vrij veel rond gelopen, Alan Fitzpatrick, Richie Hawtin, Sven Vath, Detroit Swindle, Kolsch, Guy Gerber, Solomun, Finnebassen, Huxley en de Sluwe Vos allemaal gezien volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Nice, goeie namen wel. Gui Boratto niet meegepakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Zaterdag Paradigm geweest, was mooi. Ga in de toekomst vaker erheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Lekker man, zag er ook goed uit van wat ik zag. Eerste keer zo'n feestje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Lekker man, zag er ook goed uit van wat ik zag. Eerste keer zo'n feestje? Yea, moest een keer mee van vrienden haha. Maar prima vermaakt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Paradigm. Sowieso top locatie. Festival staat ook zeker nog op de lijst om een bezoekje aan te brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Nog mensen op Katharsis geweest eigenlijk? Ben wel benieuwd hoe dat was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 (bewerkt) Nog mensen op Katharsis geweest eigenlijk? Ben wel benieuwd hoe dat was. Ikkeee. Was echt rete vet. Alleen helemaal leip van die stroboscopen in de grote zaal. Dus veel in de room2(waar het ook 70 graden was) en de community area gestaan. Wat qua muziek denk ook wel de beste waren.lekker veel experimentele shit. Staat zeker in mij top 3 qua feesten. 19 augustus 2016 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Ikkeee. Was echt rete vet. Alleen helemaal leip van die stroboscopen in de grote zaal. Dus veel in de room2(waar het ook 70 graden was) en de community area gestaan. Wat qua muziek denk ook wel de beste waren.lekker veel experimentele shit. Staat zeker in mij top 3 qua feesten. Nice man, ik hoorde van mensen dat het to much was allemaal, maar ik ben toch heel benieuwd. Zag een filmpje voorbij komen met Tommy Four Seven, dat klinkt wel echt heel lomp vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Morgen Joris Voorn in de Whoosah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Nice man, ik hoorde van mensen dat het to much was allemaal, maar ik ben toch heel benieuwd. Zag een filmpje voorbij komen met Tommy Four Seven, dat klinkt wel echt heel lomp vet. To much? Qua muzikaal geweld? Want dat viel nog mee.. Tommy ook wel stuk meegepikt ja. Was echt heerlijk. DASDA konden hun set na 20 minuten ofzo al afkappen. Ben ook erg benieuwd wat Reaktor met ADE gaat doen. Want dat gooit alle plannen weer helemaal om Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Ja dat hoorde ik, muzikaal, belichting, soorten mensen. Naar Reaktor ADE ben ik ook heel benieuwd ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten