Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Nog mensen op Katharsis geweest eigenlijk? Ben wel benieuwd hoe dat was.

Ikkeee. Was echt rete vet. Alleen helemaal leip van die stroboscopen in de grote zaal. Dus veel in de room2(waar het ook 70 graden was) en de community area gestaan. Wat qua muziek denk ook wel de beste waren.lekker veel experimentele shit. Staat zeker in mij top 3 qua feesten.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikkeee. Was echt rete vet. Alleen helemaal leip van die stroboscopen in de grote zaal. Dus veel in de room2(waar het ook 70 graden was) en de community area gestaan. Wat qua muziek denk ook wel de beste waren.lekker veel experimentele shit. Staat zeker in mij top 3 qua feesten.

Nice man, ik hoorde van mensen dat het to much was allemaal, maar ik ben toch heel benieuwd. Zag een filmpje voorbij komen met Tommy Four Seven, dat klinkt wel echt heel lomp vet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice man, ik hoorde van mensen dat het to much was allemaal, maar ik ben toch heel benieuwd. Zag een filmpje voorbij komen met Tommy Four Seven, dat klinkt wel echt heel lomp vet.

To much? Qua muzikaal geweld? Want dat viel nog mee.. Tommy ook wel stuk meegepikt ja. Was echt heerlijk. DASDA konden hun set na 20 minuten ofzo al afkappen. Ben ook erg benieuwd wat Reaktor met ADE gaat doen. Want dat gooit alle plannen weer helemaal om

Link naar opmerking
Deel via andere websites