Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Hmm, vind zijn huidige platen niets, zijn oudere zijn wel oke. Overigens maandje geleden nog in Berlijn geweest, maar heb toen Tresor verkozen boven Barghain. De benedenzaal van Tresor is zo gruwelijk. Wordt onzettend hard geraaid en een vette sfeer! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is mij iets te vrolijk, techhouse kan ik opzich nog wel naar luisteren, maar dan wel de duistere kant zoals dit:

6HcbdTc8QhA

Overigens vind ik de oude platen van Joris Voorn een stuk vetter dan zijn huidige. Ik was afgelopen zaterdag nog in Fabric in Londen waar hij van 4 tot 8 draaide, het was me net allemaal iets te vrolijk. Dit vind ik een van z'n betere, ook 'n oudere:

UtjBlFioRxE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Eindhoven toch Awake dit keer? Wij gaan 30 maart Awake weer met goede groep.

Zaterdag feestje was echt mooi, zou tot 13:00 duren, komt om kwart voor 7 de politie binnen dat ze geen vergunning hebben haha, had ik net me laatste pil naar binnen getikt haha. Was wel relax feestje, alleen veel te weinig wc's in die tent .Drinken was wel relax want er waren 3 barren en de middelste was in een lounge ruimte dus daar werd je snel geholpen. Verder wel goede muziek al had het wel wat harder gemogen nva mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook benieuwd naar Awake met pasen, als ik in Amsterdam zou wonen/niet hoefde te werken wou ik met ee maatje 29 en 30ste gaan..

Verder hiervoor al kaarten:

Edit festival Haarlem

Gaaspeer Pleasure Amsterdam

(op2:44 nog heel even in beeld naast zon neger en jongen met witte shirt)

Awakeings festival (spaarnwoude)

Verder kan ik helaas niet vaak met werk(kan niet teveel vrij krijgen in zomer van te voren, dus dan wordt het last minute)

Kans is wel groot dat ik 31 augustus VOLT ga, is op me verjaardag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O dan ga ik een oproep plaatsen naar je zusje naar aanleiding van Awake afgelopen jaar...hhehe

Ga je dit jaar ook weer?

Festival bedoel je?

Denk het wel, even kijken naar de line-up en wie er mee willen.

Ik zag je trouwens al toen ik aan kwam op Awakenings en in de auto zat. (naar aanleiding van het hardstyle topic)

Link naar opmerking
Deel via andere websites