Edwinn Geplaatst 24 december 2012 Share Geplaatst 24 december 2012 Hmm, vind zijn huidige platen niets, zijn oudere zijn wel oke. Overigens maandje geleden nog in Berlijn geweest, maar heb toen Tresor verkozen boven Barghain. De benedenzaal van Tresor is zo gruwelijk. Wordt onzettend hard geraaid en een vette sfeer! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 december 2012 Share Geplaatst 29 december 2012 Juist zo ken ik je weer, een vriend van mij maakt ook tech-house en ze nummer komt af en toe ook in Kluis als hij er is en 'm aangevraagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwinn Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Dat is mij iets te vrolijk, techhouse kan ik opzich nog wel naar luisteren, maar dan wel de duistere kant zoals dit: 6HcbdTc8QhA Overigens vind ik de oude platen van Joris Voorn een stuk vetter dan zijn huidige. Ik was afgelopen zaterdag nog in Fabric in Londen waar hij van 4 tot 8 draaide, het was me net allemaal iets te vrolijk. Dit vind ik een van z'n betere, ook 'n oudere: UtjBlFioRxE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Zaterdag lkein techno feestje. https://www.facebook.com/#!/events/125125740980167/ duurt tot 13:00 dus daarna mooi ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 Zaterdag Awakenings! Wou der al heel lang een x heen, maar zaterdag dan eindelijk de 1e keer ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 In Eindhoven toch Awake dit keer? Wij gaan 30 maart Awake weer met goede groep. Zaterdag feestje was echt mooi, zou tot 13:00 duren, komt om kwart voor 7 de politie binnen dat ze geen vergunning hebben haha, had ik net me laatste pil naar binnen getikt haha. Was wel relax feestje, alleen veel te weinig wc's in die tent .Drinken was wel relax want er waren 3 barren en de middelste was in een lounge ruimte dus daar werd je snel geholpen. Verder wel goede muziek al had het wel wat harder gemogen nva mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Ja man in Eindhoven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Is dit wat? http://www.awakenings.nl/feesten/169/awakenings-easter-special-/#01/ Een vriend en twee vriendinnen vroegen of ik meega, maar ik heb er heel geen verstand van ofso. Nu beetje die artiesten aan het intypen op youtube, maar vind het een beetje wazige muziek allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Ja man, Awake altijd goed... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Gaan man Sopho. Live is dat zo donders fijne muziek he. + De mensen op zo'n feest zijn altijd chill... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 En als je er niks aan vindt, koop je daar gewoon zon pilletje en heb je sowieso de avond van je leven haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Awakenings was hard! Trentemoller wat een koning! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Ik ben ook benieuwd naar Awake met pasen, als ik in Amsterdam zou wonen/niet hoefde te werken wou ik met ee maatje 29 en 30ste gaan.. Verder hiervoor al kaarten: Edit festival Haarlem Gaaspeer Pleasure Amsterdam (op2:44 nog heel even in beeld naast zon neger en jongen met witte shirt) Awakeings festival (spaarnwoude) Verder kan ik helaas niet vaak met werk(kan niet teveel vrij krijgen in zomer van te voren, dus dan wordt het last minute) Kans is wel groot dat ik 31 augustus VOLT ga, is op me verjaardag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 https://www.facebook.com/EelcoDane#!/WappieTechnoLiefde Trouwens TE vet om te volgen haha. Al vraag ik me nou echt af of mensen elkaar daar echt vinden haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Hahaha mijn zusje volgt dat ook en die vind het ook mega grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 O dan ga ik een oproep plaatsen naar je zusje naar aanleiding van Awake afgelopen jaar...hhehe Ga je dit jaar ook weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Awakenings Festival wil ik ook sowieso heen! Lijkt me echt ziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 O dan ga ik een oproep plaatsen naar je zusje naar aanleiding van Awake afgelopen jaar...hhehe Ga je dit jaar ook weer? Festival bedoel je? Denk het wel, even kijken naar de line-up en wie er mee willen. Ik zag je trouwens al toen ik aan kwam op Awakenings en in de auto zat. (naar aanleiding van het hardstyle topic) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 jJa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Check me edit haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 O ja beter, wordt weer ziekie. Maar auto weet ik nog ja, jij schreeuwen uit die cabrio en ik denken wie was dat haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 30 januari 2013 Share Geplaatst 30 januari 2013 Wat voor sites gebruiken jullie om nieuwe shit te ontdekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 11 februari 2013 Share Geplaatst 11 februari 2013 ik luister thuis nooit techno... Wel moeilijk veel zin in Awake...maatjes van me gaan 29 en 30 haha. weinig slaap dat weekend voor hun haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 februari 2013 Share Geplaatst 11 februari 2013 Wat voor sites gebruiken jullie om nieuwe shit te ontdekken? beatport.com of ik luister livesets op lsdb.nl of be-at.tv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 februari 2013 Share Geplaatst 15 februari 2013 Vanavond naar trouw....BEN KLOCK _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten