Justin Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Chateau was wel een erg lekker feestje hoor (d) Toffe locatie wel. Zat wel vrij veel verschil tussen beide zalen vind ik. Ben Sims draaide heerlijk, DVS1 ook en Perc & Truss was wel een lekkere afsluiter al vond ik niet alle stukken even lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 Clouds vervangt Sandrien morgen. :love: ongekend veel zin an. Te lang terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 november 2015 Share Geplaatst 29 november 2015 Tering. Wat ken die Ringo toch draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 november 2015 Share Geplaatst 29 november 2015 Wat was Adept in Tivoli kut zeg. Twee zalen geopend op één verdieping: techno en jazz. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Kaarten binnen voor Valhalla. (: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 [YOUTUBE]bfFURz_zX1Q[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Valhalla ben ik ook bij trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Lekker man. (d) Nog meer MU'ers die er te vinden zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Vond het vorig jaar echt drie keer niks. Veel te massaal. Ben daar denk ik vijf keer verdwaald. Van stage naar stage ben je zo tien minuten bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Hmm dat idee had ik al. Dat wordt goed plannen dus (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 En een mobiel met 100% batterij in je broekzak. Anders ben je klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Hier nog twijfels, zal een last minute worden.. Goed plannen is wel een goeie als ik die namen zo zag. Ander sta ke straks tussen paar van die paupers bij feestdjruud ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 december 2015 Share Geplaatst 8 december 2015 Ja die stage valt er een beetje buiten hehe. En een mobiel met 100% batterij in je broekzak. Anders ben je klaar. Heb altijd wel volle telefoon als ik wegga, maar we gaan nu met z'n vieren en met twee andere ga ik altijd en wij blijven altijd blij elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Uiteindelijk ook een kaartje voor Valhalla gekocht. Lekker naar de klote gaan bij Gaiser : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 23 december 2015 Share Geplaatst 23 december 2015 (bewerkt) Ik denk dat ik in dit draadje goed zit.. Afgelopen jaar zijn 2 van mijn favoriete nummers die ik 'ontdekt' heb Hydrogen van M|O|O|N en Higher Ground van TNGHT geweest. Maar ik kan via spotify maar weinig dingen vinden die er op lijken en me kunnen boeie. Heeft iemand hier tips? Kennen jullie hier de Utopia soundtrack? (channel4 serie, niet die gare shit hier op tv) en wat vinden jullie daarvan tnx Peter 23 december 2015 bewerkt door DubbelFris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 december 2015 Share Geplaatst 24 december 2015 Higher Ground is een bazen nummer ja. (d) Weleens naar het solowerk van Hudson Mohawke geluisterd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 24 december 2015 Share Geplaatst 24 december 2015 Mensen die naar Rotterdamse rave gaan met pasen, vind de line up beter dan de meeste Awakeningsavonden, alleen die op vrijdag is vergelijkbaar. Ohja en Joris Voorn had ook wel weer een aardige set op Vahalla. https://live.beatport.com/waytovalhalla/0fb0a Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 december 2015 Share Geplaatst 24 december 2015 Ik ga denk ik naar Awake op vrijdag, met Carl Cox. Ah thanks voor die Beatport link, eens kijken of ik mezelf kan spotten bij Detroit Swindle. Vol gefilmd daar. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 december 2015 Share Geplaatst 24 december 2015 Goh, pasen. Zo ver weg nog joh. Al iet RR er wel lekker uit. :< Mensen in Radion te vinden van 't weekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 26 december 2015 Share Geplaatst 26 december 2015 Line up van RR met pasen is inderdaad gestoord. Maar heb zelf al een kaartje voor DGTL dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Reaktor toch wel in m'n top drie feestjes tot dusver hoor. Vol gas de hele avond. Fijne mensen, fijne sfeer. Element Warehouse: perfecte locatie. Nooit eerder geweest. Alleen een beetje kut bereikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 [YOUTUBE]mlqmfaJOeSQ[/YOUTUBE] Voor het betere beukwerk :< :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 [YOUTUBE]mlqmfaJOeSQ[/YOUTUBE] Voor het betere beukwerk :< :< Binnenkort nog een feestje in Nimma op de planning staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 Ja ik wilde eigenlijk zaterdag naar Planet Rose 'TwentyOne Years On!' w/ Ben Sims e.a. gaan, mja ben verkouden en zwak, dus ik kan beter thuis blijven ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 Ja ik wilde eigenlijk zaterdag naar Planet Rose 'TwentyOne Years On!' w/ Ben Sims e.a. gaan, mja ben verkouden en zwak, dus ik kan beter thuis blijven ;c Haha balen man. Planet Rose is in Roosje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten