Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Lijkt me daar net zo erg. Ik maak het iig met elke muzieksoort die ik wel eens bezoek mee. Al heb ik ook het idee dat veel mensen zoiets hebben van: "ojo techno is nu vet hip (al bedoelen ze dan 3/4 van de tijd deephouse en dat gare futurehouse) en veel mensen gebruiken drugs dus moet ik dat ook maar doen want daar gaat het om bij zulke feestjes"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg he :huhu:. Dacht zelf dat dat ook wel bij hardcore/hardstyle was of is t daar minder

Op hardstyle feesten wordt ook veel gebruikt hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar bij Techno viel het me echt op dat 80%+ gewoon geen idee heeft wie/wat er draait en er puur komt om te socializen/drugs te gebruiken, ook zitten er super veel mensen alleen maar te chillen. Iedereen zit ook aan de lachgas, heb dat bijvoorbeeld nog nooit gezien op een hardstyle feest. Een ander voorbeeld waaraan je kan zien dat er bij hardstyle veel meer voor de muziek komt (tenminste zo'n idee heb ik), is dat er echt super veel mensen rondlopen met merchandise kleding van DJ's/feesten/labels etc.

Lijkt me daar net zo erg. Ik maak het iig met elke muzieksoort die ik wel eens bezoek mee. Al heb ik ook het idee dat veel mensen zoiets hebben van: "ojo techno is nu vet hip (al bedoelen ze dan 3/4 van de tijd deephouse en dat gare futurehouse) en veel mensen gebruiken drugs dus moet ik dat ook maar doen want daar gaat het om bij zulke feestjes"

Huhu ja de mainstage was echt het dieptepunt, ik heb totaaal geen verstand van die muziek, maar vond de sfeer daar toch wel zo zaaddodend saai..

Ik vond het wel een leuk feestje hoor, maar dat kwam ook puur doordat ik knetter waus was, nog nooit zo erg geweest :r. Ga in ieder geval niet weer denk ik, gaat me veel te raar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar. Dat futurehouse is helemaal erg, ja. Gaat ideaal samen met de huppelkutjesdans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ander voorbeeld waaraan je kan zien dat er bij hardstyle veel meer voor de muziek komt (tenminste zo'n idee heb ik), is dat er echt super veel mensen rondlopen met merchandise kleding van DJ's/feesten/labels etc.

Dan kom je toch juist voor de artiest ipv de muziek? :p Vind daar nog wel een verschil tussen zitten. En denk ook dat hardstyle artiesten wat commerciëler zijn, waarbij ik commercieel niet als ik slechts bedoel, maar daar gaat het toch wat meer om imago enz dan bij techno heb ik het idee. Ook bijv dikke dikke vuurwerkshows bij hardstyle feesten altijd toch, feesten die meteen uitverkocht zijn?

Keek net trouwens naar de lineup van die shit waar je was, de zondag was er een Electric Deluxe stage met oa;

Herkenbaar. Dat futurehouse is helemaal erg, ja. Gaat ideaal samen met de huppelkutjesdans.

;e ;e :r :r
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan kom je toch juist voor de artiest ipv de muziek? :p Vind daar nog wel een verschil tussen zitten. En denk ook dat hardstyle artiesten wat commerciëler zijn, waarbij ik commercieel niet als ik slechts bedoel, maar daar gaat het toch wat meer om imago enz dan bij techno heb ik het idee. Ook bijv dikke dikke vuurwerkshows bij hardstyle feesten altijd toch, feesten die meteen uitverkocht zijn?

Keek net trouwens naar de lineup van die shit waar je was, de zondag was er een Electric Deluxe stage met oa;

Ja dat bedoel ik ook, dat mensen echt komen voor de artiesten/muziek ipv voor de drugs/socializen. Ja wel aardig wat feesten die uitverkocht raken.

Op zaterdag was er gelukkig een oldschool boat, waar oldschool gedraaid werd (ook hardcore etc) heb daar dus flink wat uurtjes doorgebracht, ging flink los daar :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had 'em gezien ja. Heerlijk die Gwen. Was tijd geleden ook op een huisfeestje. Zei der 1;' gooi drank & drugs dan ff op, kan ik even raven' manmanman. Stuk gaan met een aantal maten toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap echt niet hoe die Sluwe zo populair is.

Chateau heeft voor 18sep ook wel paar lekkere namen. Hopen dat ik weer gratis heen kan.

Echt he, totaal geen fan van die man. Is alleen omdat ie overal maar draait.

Chateau vond ik de afgelopen 2x niet zoveel aan maar mn maatjes gaan wss wel. Gratis zou wel top zijn ja ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]EwE8sicBIVQ[/YOUTUBE]

(d)

Had naar Strafwerk gemoeten verdomme...

Dit vind ik dan wel weer erg fijn :D Beetje acid erbij (nee geen LSD)

@Thierryvane

sQ86-ON5LBg

Jij had het laatst toch over willen leren mixen in dit topic? Zou ik dit eens kijken (y)

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites