Rensationeel. Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Wat een drugsspeeltuin zeg, zo'n techno festival :cab: Erg he :huhu:. Dacht zelf dat dat ook wel bij hardcore/hardstyle was of is t daar minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Lijkt me daar net zo erg. Ik maak het iig met elke muzieksoort die ik wel eens bezoek mee. Al heb ik ook het idee dat veel mensen zoiets hebben van: "ojo techno is nu vet hip (al bedoelen ze dan 3/4 van de tijd deephouse en dat gare futurehouse) en veel mensen gebruiken drugs dus moet ik dat ook maar doen want daar gaat het om bij zulke feestjes" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Eeeensch. Het eerste wat halve bekenden daar aan me vragen is ook altijd iets in de trant van 'wat gebruik jij vandaag?'. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Erg he :huhu:. Dacht zelf dat dat ook wel bij hardcore/hardstyle was of is t daar minder Op hardstyle feesten wordt ook veel gebruikt hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar bij Techno viel het me echt op dat 80%+ gewoon geen idee heeft wie/wat er draait en er puur komt om te socializen/drugs te gebruiken, ook zitten er super veel mensen alleen maar te chillen. Iedereen zit ook aan de lachgas, heb dat bijvoorbeeld nog nooit gezien op een hardstyle feest. Een ander voorbeeld waaraan je kan zien dat er bij hardstyle veel meer voor de muziek komt (tenminste zo'n idee heb ik), is dat er echt super veel mensen rondlopen met merchandise kleding van DJ's/feesten/labels etc. Lijkt me daar net zo erg. Ik maak het iig met elke muzieksoort die ik wel eens bezoek mee. Al heb ik ook het idee dat veel mensen zoiets hebben van: "ojo techno is nu vet hip (al bedoelen ze dan 3/4 van de tijd deephouse en dat gare futurehouse) en veel mensen gebruiken drugs dus moet ik dat ook maar doen want daar gaat het om bij zulke feestjes" Huhu ja de mainstage was echt het dieptepunt, ik heb totaaal geen verstand van die muziek, maar vond de sfeer daar toch wel zo zaaddodend saai.. Ik vond het wel een leuk feestje hoor, maar dat kwam ook puur doordat ik knetter waus was, nog nooit zo erg geweest :r. Ga in ieder geval niet weer denk ik, gaat me veel te raar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Lijkt me daar net zo erg. Ik maak het iig met elke muzieksoort die ik wel eens bezoek mee. Al heb ik ook het idee dat veel mensen zoiets hebben van: "ojo techno is nu vet hip (al bedoelen ze dan 3/4 van de tijd deephouse en dat gare futurehouse) en veel mensen gebruiken drugs dus moet ik dat ook maar doen want daar gaat het om bij zulke feestjes" Herkenbaar. Dat futurehouse is helemaal erg, ja. Gaat ideaal samen met de huppelkutjesdans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Om die reden moet je bepaalde festivals gewoon mijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Een ander voorbeeld waaraan je kan zien dat er bij hardstyle veel meer voor de muziek komt (tenminste zo'n idee heb ik), is dat er echt super veel mensen rondlopen met merchandise kleding van DJ's/feesten/labels etc. Dan kom je toch juist voor de artiest ipv de muziek? :p Vind daar nog wel een verschil tussen zitten. En denk ook dat hardstyle artiesten wat commerciëler zijn, waarbij ik commercieel niet als ik slechts bedoel, maar daar gaat het toch wat meer om imago enz dan bij techno heb ik het idee. Ook bijv dikke dikke vuurwerkshows bij hardstyle feesten altijd toch, feesten die meteen uitverkocht zijn? Keek net trouwens naar de lineup van die shit waar je was, de zondag was er een Electric Deluxe stage met oa; Herkenbaar. Dat futurehouse is helemaal erg, ja. Gaat ideaal samen met de huppelkutjesdans. ;e ;e :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Dan kom je toch juist voor de artiest ipv de muziek? :p Vind daar nog wel een verschil tussen zitten. En denk ook dat hardstyle artiesten wat commerciëler zijn, waarbij ik commercieel niet als ik slechts bedoel, maar daar gaat het toch wat meer om imago enz dan bij techno heb ik het idee. Ook bijv dikke dikke vuurwerkshows bij hardstyle feesten altijd toch, feesten die meteen uitverkocht zijn? Keek net trouwens naar de lineup van die shit waar je was, de zondag was er een Electric Deluxe stage met oa; ;e ;e :r :r Ja dat bedoel ik ook, dat mensen echt komen voor de artiesten/muziek ipv voor de drugs/socializen. Ja wel aardig wat feesten die uitverkocht raken. Op zaterdag was er gelukkig een oldschool boat, waar oldschool gedraaid werd (ook hardcore etc) heb daar dus flink wat uurtjes doorgebracht, ging flink los daar :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Hey die gast komt hier uit de buurt :r:r [MENTION=2336]Manager Mitchell[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Dan kom je toch juist voor de artiest ipv de muziek? :p Vind daar nog wel een verschil tussen zitten. En denk ook dat hardstyle artiesten wat commerciëler zijn, waarbij ik commercieel niet als ik slechts bedoel, maar daar gaat het toch wat meer om imago enz dan bij techno heb ik het idee. Ook bijv dikke dikke vuurwerkshows bij hardstyle feesten altijd toch, feesten die meteen uitverkocht zijn? Keek net trouwens naar de lineup van die shit waar je was, de zondag was er een Electric Deluxe stage met oa; ;e ;e :r :r Had 'em gezien ja. Heerlijk die Gwen. Was tijd geleden ook op een huisfeestje. Zei der 1;' gooi drank & drugs dan ff op, kan ik even raven' manmanman. Stuk gaan met een aantal maten toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Voor diegene die in Utrecht en omstreken wonen: BASIS// ROD ( 3 UUR SET)/ JEAN PIERRE ENFANT/ STEFAN VINCENT 29 oktober! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Precies dat, pardon. 2 oktober Sluwe Vos all night long. Ook wel een aanradertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Heb Rod Malmok ook weleens in Poema gezien, draaide toen ook erg lekker. Ga misschien die dag ook naar Voltt, maar anders is dit ook wel een optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Ja VOLTT volgende week wordt wel heel fijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 BASIS heeft telkens wel grote namen te pakken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 https://www.facebook.com/clubbasis/events Valt wel mee toch, de meeste namen zijn volgens mij vooral bekend omdat ze op 5 feestjes per weekend draaien haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Snap echt niet hoe die Sluwe zo populair is. Chateau heeft voor 18sep ook wel paar lekkere namen. Hopen dat ik weer gratis heen kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Snap echt niet hoe die Sluwe zo populair is. Chateau heeft voor 18sep ook wel paar lekkere namen. Hopen dat ik weer gratis heen kan. Echt he, totaal geen fan van die man. Is alleen omdat ie overal maar draait. Chateau vond ik de afgelopen 2x niet zoveel aan maar mn maatjes gaan wss wel. Gratis zou wel top zijn ja ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 [YOUTUBE]EwE8sicBIVQ[/YOUTUBE] (d) Had naar Strafwerk gemoeten verdomme... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 (bewerkt) [YOUTUBE]EwE8sicBIVQ[/YOUTUBE] (d) Had naar Strafwerk gemoeten verdomme... Dit vind ik dan wel weer erg fijn :D Beetje acid erbij (nee geen LSD) @Thierryvane sQ86-ON5LBg Jij had het laatst toch over willen leren mixen in dit topic? Zou ik dit eens kijken (y) 22 augustus 2015 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Electric Deluxe was aardig snel uitverkocht. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 In de pocket hoor. Wat een knaller gaat dat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 In de pocket hoor. Wat een knaller gaat dat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Zeker waar, echt een te zieke line up en voor nog zo weinig geld ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Zo weinig geld :cab:? Verdorie 50 pleuro's toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten