Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Chill zeg :cab: gister bij een maat geweest, eerst even chillen daarna maar kaarten bestellen. Was ales al uitverkocht ;e

Dus als iemand hoort dat er ergens kaarten te koop zijn voro 14 dec (Trouw op zondag; Innervisions(o.a. Ame en Dixon)) of 28 dec (zondag van The Last December Weekender(o.a. Mano le Tough en Tale of Us), dan hoor ik het graag :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben de keuze gemaakt om maar kaarten te kopen voor Trouw Op Zondag x Colors @ 7 dec, voor de zekerheid;c Die sowieso gaan dus en als er nog kaarten gekocht kunnen worden voor Innervisions en Last December Weekender dan die ook nog :) Iig een afscheid in de tempel (L)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deurbeleid bij Berghain slaat he-le-maal nergens op. ;e

Je moet nogal 'apart' zijn wil je binnenkomen inderdaad. Opzich vind ik het wel goed dat ze toeristen ed. weigeren en proberen de liefhebbers binnen te krijgen. Ik erger me vaak dood aan mensen die niet voor de muziek komen. Niets vervelender dan groepjes vrienden die hip willen doen, rondjes door de zaal blijven lopen of foto's (met flits) gaan maken. Haal je drankje en geniet van het moment. :)

In Trouw is dat ook vervelend en daar komt nog bij dat de zaal boven vrij lang is waardoor je best wel last hebt van lopende mensen. Sowieso is de sfeer in De Verdieping altijd stukken beter. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, die kelder ja. Vond het daar boven dan weer niet echt bijzonder al zag het er allemaal wel mooi uit. Maar die kelder. Toen ik er was wel echt van die stamptechno en daar ben ik niet zo van, maar toch, nooit zoiets meegemaakt. Mensen gingen zo op in die muziek daar, echt fantastisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites