Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Twee topdagen op Awakenings gehad _O_ Alle voorspelde regen is nooit gevallen. Dag 1 gewisseld tussen V en W, afgesloten in X bij The Advent & Industrializer :< Dag 2 doorgebracht bij W tot voetbal begon. Voetbal gekeken op het scherm bij uitgang zuid. Briljante ervaring. Helaas om 22:00 naar huis gegaan anders kwam het niet goed met de trein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo? Gewoon belangstelling waarom je dit voor jezelf te ver vindt gaan.

Veel te snel, lomp, klinkt niet lekker en het lijkt me ook totaal niet dansbaar:cab:

Mja jij bent meer ook van de hardcore toch? Dan is het verschil tussen smaken natuurlijk gauw gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam laatst toevallig bij dit nummer terecht en vind hem echt heerlijk.

Het is een redelijk oud nummer alleen ik kan niet echt plaatsen in wat voor genre dit valt maar ik denk dat er in dit topic genoeg mensen zijn die mij meer van deze hitjes kunnen aanraden of een lekker setje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouw heeft net even haar line-up voor hun laatste ADE bekend gemaakt, wat een helden zijn het ook: Ron Trent / Hunee & Antal b2b / Young Marco / Traxx / San Proper / Interstellar Funk & Robert Bergman - Artist Page b2b / Ben UFO / Pearson Sound / Pangaea / Midland / Cinnaman / Leon Vynehall / Marquis Hawkes / Dexter / Serge Clone / Sandrien / Rod Malmok / Tripeo live / Qindek live / Recondite live / Luke Hess / MIKE SERVITO / Viktor Palmer / Jean Pierre Enfant / Four Tet (Official) / Jon Hopkins live / Floating Points / Motor City Drum Ensemble / Move D / Talaboman (John Talabot & Axel Boman) / mano le tough / Gerd Janson / Omar s detroit / Solar / Tom Trago / Job Jobse / Makam / The Love Triangle aka Elias Mazian (artist), Luc Mast & Job Jobse / Melon / Boris Werner / Nuno Dos Santos / Patrice Baumel / William Kouam Djoko / Tsepo / Tim Hoeben / Olaf Boswijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites