Regis Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Palms trax, mall grab, komodo + BMB voor mij. Voor zover ik me er aan kan houden. Al zal ik snts ook wel skippen vermoed ik. Ontdek net wel dat ik mog ticket voor shuttle bus moet halen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Palms trax, mall grab, komodo + BMB voor mij. Voor zover ik me er aan kan houden. Al zal ik snts ook wel skippen vermoed ik. Ontdek net wel dat ik mog ticket voor shuttle bus moet halen :r Die kun je ook gewoon bij het station halen hoor. Ik heb niet echt een idee wat ik allemaal ga zien. Ga wel proberen Dave Clarke en BMB mee te pakken, verder geen idee. Blawan is ook wel nice maar Robert Hood ook wel. Ligt een beetje aan het weer. Met een lekker zonnetje vind ik Gui Boratto ook wel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Die kun je ook gewoon bij het station halen hoor. Ik heb niet echt een idee wat ik allemaal ga zien. Ga wel proberen Dave Clarke en BMB mee te pakken, verder geen idee. Blawan is ook wel nice maar Robert Hood ook wel. Ligt een beetje aan het weer. Met een lekker zonnetje vind ik Gui Boratto ook wel lekker. Aha chill doe ik dat gwn. Thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Nou nou. Best wel leuk feestje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 mei 2017 Share Geplaatst 21 mei 2017 Soenda was best wel tof inderdaad. Kwamen aan in de regen, maar daarna alleen mooi weer gehad. Eigenlijk continu geswitcht tussen de drie grootste stages. Goeie setjes op Komodo vooral (Dettmann, SNTS) en op Java ook wel vermaakt. Bij Soembawa nog een heerlijk setje van Lövestad meegepakt. Afgesloten bij Randomer & Truss, dat was toch wel een van de vetste setjes die ik in een poos heb gehoord! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 Dat was zeker niet verkeerd nee. Afsluiter van British Murder Boys was wel echt mega gaar zeg.. Misschien ook te hoge verwachtingen van. Voor de rest inderdaad Dettmann, Anetha en SNTS heel dik.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 BMB kwam jammer genoeg totaal niet tot z'n recht. Mede door het zachte geluid. Daarnaast hadden ze ook veel beter gepast bij de Komodo stage imo. Wel Dirkie Kuyt nog gespot he Jesper ;P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 BMB kwam jammer genoeg totaal niet tot z'n recht. Mede door het zachte geluid. Daarnaast hadden ze ook veel beter gepast bij de Komodo stage imo. Wel Dirkie Kuyt nog gespot he Jesper ;P Dat is zeker waar. Het geheel viel me gwn erg tegen. Hahah, Dirkie zn dubbelganger. Prachtig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 BMB kwam jammer genoeg totaal niet tot z'n recht. Mede door het zachte geluid. Daarnaast hadden ze ook veel beter gepast bij de Komodo stage imo. Wel Dirkie Kuyt nog gespot he Jesper ;P Afsluiter was echt een drama man... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 Ja vond ik ook.. Randomer & Truss was wel écht heel goed man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 mei 2017 Share Geplaatst 22 mei 2017 Mocht er iemand nog Amsterdam Open Air tickets verkopen, let me know! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Mocht er iemand nog Amsterdam Open Air tickets verkopen, let me know! Volgens mij wilden er een aantal mensen die ik ken hun kaarten weg doen. Voorkeur voor een dag? Dan vraag ik even rond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 mei 2017 Share Geplaatst 23 mei 2017 Volgens mij wilden er een aantal mensen die ik ken hun kaarten weg doen. Voorkeur voor een dag? Dan vraag ik even rond Zondag, als je wat weet te fixen ben je een held! _O_ Ben nog steeds zoekende naar twee kaartjes... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 (bewerkt) https://soundcloud.com/privacyprivac...dio-episode-14 wel benieuwd wat jullie bois hiervan vinden 27 mei 2017 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 mei 2017 Share Geplaatst 28 mei 2017 Nee, gewoon nee. [YOUTUBE]wfgk0Tv-XWY[/YOUTUBE] Gare clip ook weer :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 Gaan mensen dit weekend nog naar Amsterdam Open Air? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 Nope. Weet niet of t binnen techno/minimal valt. Maar Strata - STUFF. stond in mijn weekly list van spotify en ik vind em heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 (bewerkt) Ik zal er eventjes een oortje op werpen. Ik vind het geen techno, maar het zou wel goed in een techno opening set passen 31 mei 2017 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juni 2017 Share Geplaatst 3 juni 2017 Ik vind dit zo'n belachelijk chille remix he. Echt een heerlijk vrolijk deuntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Zijn hier mensen die volgende week naar Basis gaan? Gvd gruwelijke line-up met GITM https://www.facebook.com/events/253745358363006/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Zijn hier mensen die volgende week naar Basis gaan? Gvd gruwelijke line-up met GITM https://www.facebook.com/events/253745358363006/ Wil opzich wel gaan. Moet alleen ff peeps mee krijgen. Shelter is ook alleen dope avondje dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Nja ik wil graag wel gaan, dus als jij nog wat mensen mee kunt krijgen, ga ik er wel even over nadenken, aangezien ik eerst ook een uitje met collega's heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Man man man, wat een ontiegelijke bazen set zette Juan Sanchez neer als closing op Amsterdam Open Air. Weinig zo'n chaos meegemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Ome Juan stelt sowiewo nooit teleur eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Juan is overschat :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten