Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Was 't nice ja? Weer was in ieder geval super.

Ja was echt heerlijk man. Weer was ook lekker ja, toen we aankwamen nog beetje in het zonnetje gezeten. Echt top. Denk dat ik volgend jaar voor het hele weekend ga :<

Er zijn trouwens een aantal stages gestreamd en terug te kijken/luisteren.

https://www.be-at.tv/brands/dgtl

Kijk aub de eerste 4/5 minuten van de sluwe vos. Rest van z'n set dan wel afluisteren maar bohboh. Ga Prunk ook maar eens terugluisteren, staat er ook op zie ik en dat was ook genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karenn _O_

Live gezien op Dekmantel vorig jaar, wat een bazen zijn dat. Ook van de partij op Harbour Union, enkel al omdat zij er draaien. En de rest van de line up is ook niet misselijk nee

En evenement hierboven ook sick zeg, jammer dat er zoiets niet in Roffa is. Behoorlijke namen en dan gratis.. Hier is alles alweer snel 20 eu entree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit is pas smerig :p

ACiddd

Was dit nog vet?

Ja dat was het zeker :D Ik heb echt enorm genoten van Karenn, dat was echt heel gaaf, maar Randomer sloot af en hij doet zijn naam (wat ik begreep) wel eer aan. Allemachtig wat een muzikaal techno geweld was dat. Eerlijk gezegd nog vetter dan Karenn :< :< :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites