Justin Geplaatst 9 november 2014 Share Geplaatst 9 november 2014 Soenda was een lekker feestje zeg! Vooral Ben Sims vond ik erg goed draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 9 november 2014 Share Geplaatst 9 november 2014 Oscar Mulero was ziek hoorde ik? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 november 2014 Share Geplaatst 9 november 2014 Ja die was er niet. Christian Wünsch draaide nu in z'n eentje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Trouw heeft zijn laatste maandprogramma aangekondigd. Zelfs ik ken ongeveer 80% van alle namen en dat wil echt wat zeggen ;c Zo'n beetje iedereen die groot is in de scene komt nog een keer langs heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 :< Eens zien wie wanneer wel en niet kan en welke we avond we daarom pakken. 6, 14 of 28 dec gaat het wss worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Wilde zelf eigenlijk niet meer gaan maar het kriebelt toch wel heel erg om de 14e toch te doen. Eens kijken wat anderen doen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Aankomende donderdag weer een Nachtcollege meepakken in Amsterdam. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Die Garnier en MCDE avond trekt me wel (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 http://boilerroom.tv/session/10-years-of-perc-trax/ Nu is Happa bezig, verder komen Randomer, Truss en Perc nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Chill zeg :cab: gister bij een maat geweest, eerst even chillen daarna maar kaarten bestellen. Was ales al uitverkocht ;e Dus als iemand hoort dat er ergens kaarten te koop zijn voro 14 dec (Trouw op zondag; Innervisions(o.a. Ame en Dixon)) of 28 dec (zondag van The Last December Weekender(o.a. Mano le Tough en Tale of Us), dan hoor ik het graag :'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Tentje voor de deur opzetten wordt dat :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 We hebben de keuze gemaakt om maar kaarten te kopen voor Trouw Op Zondag x Colors @ 7 dec, voor de zekerheid;c Die sowieso gaan dus en als er nog kaarten gekocht kunnen worden voor Innervisions en Last December Weekender dan die ook nog :) Iig een afscheid in de tempel (L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 De gashouder is de ekte tempel he (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 :L Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 15 november 2014 Share Geplaatst 15 november 2014 Onder andere Ben Sims, Luke Slater en Surgeon straks :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 november 2014 Share Geplaatst 15 november 2014 Chateau techno ? Schijnt echt ziek te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 november 2014 Share Geplaatst 15 november 2014 Dadelijk een feestje in Lux met Guy en Luuk. Lekkah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwinn Geplaatst 15 november 2014 Share Geplaatst 15 november 2014 De gashouder is de ekte tempel he (d) Tresor, beneden.. :< Enja, er gaan vast mensen Berghain roepen, maar daar kom je zo moeilijk in dat ik liever gewoon simpel naar Tresor ga. Die benedenruimte is ook gruwelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 november 2014 Share Geplaatst 15 november 2014 Tresor, beneden.. :< Enja, er gaan vast mensen Berghain roepen, maar daar kom je zo moeilijk in dat ik liever gewoon simpel naar Tresor ga. Die benedenruimte is ook gruwelijk. Deurbeleid bij Berghain slaat he-le-maal nergens op. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwinn Geplaatst 15 november 2014 Share Geplaatst 15 november 2014 Deurbeleid bij Berghain slaat he-le-maal nergens op. ;e Je moet nogal 'apart' zijn wil je binnenkomen inderdaad. Opzich vind ik het wel goed dat ze toeristen ed. weigeren en proberen de liefhebbers binnen te krijgen. Ik erger me vaak dood aan mensen die niet voor de muziek komen. Niets vervelender dan groepjes vrienden die hip willen doen, rondjes door de zaal blijven lopen of foto's (met flits) gaan maken. Haal je drankje en geniet van het moment. :) In Trouw is dat ook vervelend en daar komt nog bij dat de zaal boven vrij lang is waardoor je best wel last hebt van lopende mensen. Sowieso is de sfeer in De Verdieping altijd stukken beter. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 16 november 2014 Share Geplaatst 16 november 2014 Gister ook weer van die apen in blote barst en dan rugtas ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 november 2014 Share Geplaatst 16 november 2014 Tresor, beneden.. :< Enja, er gaan vast mensen Berghain roepen, maar daar kom je zo moeilijk in dat ik liever gewoon simpel naar Tresor ga. Die benedenruimte is ook gruwelijk. Beneden verdieping van Tresor is enorm dik inderdaad. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwinn Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Eind januari die kant maar weer is op. Hopen op een goede line-up in de kelder. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Goh, die kelder ja. Vond het daar boven dan weer niet echt bijzonder al zag het er allemaal wel mooi uit. Maar die kelder. Toen ik er was wel echt van die stamptechno en daar ben ik niet zo van, maar toch, nooit zoiets meegemaakt. Mensen gingen zo op in die muziek daar, echt fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 26 november 2014 Share Geplaatst 26 november 2014 Eerste kaartjes al weer gekocht voor Edit, 25ps. Prima prijzen. [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten