Manager Mitchell Geplaatst 13 oktober 2013 Share Geplaatst 13 oktober 2013 Jaman, kijk deze line-up dan. Poeeeee http://www.awakenings.nl/events/2013/12/awakenings-new-years-eve-special/1748/ Of dit hodeeeeeeee http://www.time-warp.de/holland/line-up/index_eng.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 oktober 2013 Share Geplaatst 19 oktober 2013 Ik heb kaartje voor Awake 31-12 in de pocket. Misschien de hardtechno special op 28e ook, maar dan moet ik ff iemand zien te porren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 oktober 2013 Share Geplaatst 19 oktober 2013 Awakenings in Eindhoven 7 feb(volgens mij) is ook goed, hopen dat ik dan geld heb. Verder morgen naar ADE. Laurent Garnier en Karotte, wordt goed. En er moet hier seker meer gepost worden ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 oktober 2013 Share Geplaatst 19 oktober 2013 Ik heb kaartje voor Awake 31-12 in de pocket. Misschien de hardtechno special op 28e ook, maar dan moet ik ff iemand zien te porren. 28e idd, ga ik ook heen, schijnt echt een zeer toffe en unieke locatie te zijn in de Gashouder. Ik kan al wel zien op foto's dat het er tof uitziet, maar dan ga ik dat dus ook echt meemaken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 oktober 2013 Share Geplaatst 19 oktober 2013 Awakenings in Eindhoven 7 feb(volgens mij) is ook goed, hopen dat ik dan geld heb. Verder morgen naar ADE. Laurent Garnier en Karotte, wordt goed. En er moet hier seker meer gepost worden ja. 8 februari :*) En inderdaad hele fijne line up. Ga ik ook heen. Lekker dichtbij. 28e idd, ga ik ook heen, schijnt echt een zeer toffe en unieke locatie te zijn in de Gashouder. Ik kan al wel zien op foto's dat het er tof uitziet, maar dan ga ik dat dus ook echt meemaken :D Gashouder is super. MIjn vrienden kunnen schranz en hardtechno maar een tijdje aanhoren. Op Awakefest of Time Warp kan je na verloop van tijd weer een andere area opzoeken. In de gashouder is dat onmogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 oktober 2013 Share Geplaatst 19 oktober 2013 Gashouder is super. MIjn vrienden kunnen schranz en hardtechno maar een tijdje aanhoren. Op Awakefest of Time Warp kan je na verloop van tijd weer een andere area opzoeken. In de gashouder is dat onmogelijk. Klopt idd, dat werd mij ook al verteld. Nu vond ik de schranz area op Q-base al super, maar dat zat soms ook meer tegen industrial hardcore aan, dus hij zei dat het niet helemaal vergelijkbaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Awakenings 31-12 heeft wel een sicke line up, jammer alleen dat ik liever met vrienden bij iemand thuis ben om op 31-12, wel weer zonde van de line up van nieuwjaarsdag, als die een stuk beter was, was ik sowieso weer gegaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Weten jullie hoe snel Awakenings de 28e uitverkocht raakt? Kan ik daar nog even een maandje of anderhalf mee wachten om een ticket te kopen of dat verstandig dit binnen nu en een week te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 21 oktober 2013 Share Geplaatst 21 oktober 2013 (bewerkt) Laurent Garnier _O_ Wat een held, wat een avond zeg. Genieten, zelden zo'n dikke set gehoord. (filmpje) 21 oktober 2013 bewerkt door Dost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 oktober 2013 Share Geplaatst 21 oktober 2013 Awakenings 31-12 heeft wel een sicke line up, jammer alleen dat ik liever met vrienden bij iemand thuis ben om op 31-12, wel weer zonde van de line up van nieuwjaarsdag, als die een stuk beter was, was ik sowieso weer gegaan... Die van 1 januari is echt niet zo veel slechter. Sowieso is Dave Clarke de beste dj van beide feesten. Weten jullie hoe snel Awakenings de 28e uitverkocht raakt? Kan ik daar nog even een maandje of anderhalf mee wachten om een ticket te kopen of dat verstandig dit binnen nu en een week te doen? Als je het geld hebt doen. Feesten zijn te populair om het risico te lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 23 oktober 2013 Share Geplaatst 23 oktober 2013 oue5CkD_dxQ (L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 27 oktober 2013 Share Geplaatst 27 oktober 2013 [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; Tja, jij bent de randstad gewend haha. Groter dan de plekken waar ik normaal gesproken kom, maar natuurlijk wel oneindig veel kleiner dan Maassilo b.v. Trouw en Gashouder ben ik nog nooit geweest. Weet niet wat jou referentiekader is ?:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 27 oktober 2013 Share Geplaatst 27 oktober 2013 Ja, dan is Maassilo het grootste waar ik ben geweest. (excl Lowlands, Sziget enz.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 oktober 2013 Share Geplaatst 27 oktober 2013 Vinden jullie die grote binnenfeesten dan zo leuk? Ik heb bij hardstyle/(industrial) hardcore/crossbreed enzo toch echt het idee dat er bij kleinere feesten de sfeer vaak veel beter is dan op van die grote feesten. Kan natuurlijk zijn dat het bij dit genre anders ligt dan bij de eerst genoemde genres. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 27 oktober 2013 Share Geplaatst 27 oktober 2013 Ligt puur aan het publiek wat er komt. Maassilo vond ik wel echt groot, maar daar was de sfeer ook gewoon goed. Wil nu eens een keer naar Awakefest, kan dan steeds niet, maar heb wel gehoord dat de sfeer daar minder is. Maar dat zal ook deels zijn, omdat er dan veel mensen niet zo veel met de muziek ehbben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 oktober 2013 Share Geplaatst 27 oktober 2013 Ja exact dat laatste. Ik heb namelijk heel erg het gevoel dat de sfeer op kleinere locaties beter is ivm het aantal echte liefhebbers/kennis van dat specifieke genre. Als ik bv naar hardstyle kijk en je gaat naar Hardbass of Qlimax of zo, heb je ontzettend veel mensen die zoiets een keer meegemaakt willen hebben ipv dat ze de muziek echt kennen en dat komt de sfeer meestal niet echt ten goede. Althans zo ervaar ik het bij grote feesten en kleine feesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 27 oktober 2013 Share Geplaatst 27 oktober 2013 Ja, dat is in de Techno natuurlijk minder. Heb je eigenlijk alleen Awakefest wat écht heel groot is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Op Awakefest is de sfeer echt top. Sowieso vind ik de sfeer op techno feesten vele malen beter dan ieder ander festival. De gemiddelde leeftijd op een technofeest is ook hoger, wat er ook mee te maken zal hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=1WPR7EgYGBU Kaarten binnen voor 3 Awake feesten in 3 maanden tijd :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 28 december voor het eerst naar de Gashouder, heb er gruwelijk veel zin in :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 Kaartverkoop voor april feesten Awakenings gestart. Vanaf 18.00 voor Chateau Techno Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 5 december 2013 Share Geplaatst 5 december 2013 Ja, dat is in de Techno natuurlijk minder. Heb je eigenlijk alleen Awakefest wat écht heel groot is. Time Warp is toch ook best groot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 5 december 2013 Share Geplaatst 5 december 2013 Ja, maar eigenlijk alleen indoor in Nederland. Awakefest is zover ik weet het enige echte immens grote technofestival. Nu was Dekmantel afgelopen jaar ook wel vrij bruut, maar Awakefest is volgens mij een beetje het enige waar ook de niet techno liefhebbers echt heen gaan. Ik kan fout zitten, maar dat gevoel heb ik(icm wat ik heb gehoord/gezien.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 december 2013 Share Geplaatst 5 december 2013 Awakefest...nu alweer zin in zeg _O_ Wel een van de weinige die ik dit jaar pak qua feestjes denk. Edit festival wel(22.50, en is in Haarlem dus prima). eens kijken hoe ik me vermaak zonde hulpmiddelen daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 7 december 2013 Share Geplaatst 7 december 2013 Vnv Timewarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten