superboer86 Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Iemand die het aan het kijken is? ik zit wel te kijken, lijkt me interessant gevecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 2 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2011 Iemand die het aan het kijken is? ik zit wel te kijken, lijkt me interessant gevecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik heb het nu ook aangezet. Titelgevecht toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 2 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2011 Ja, en 1e live uitgezonden titel gevecht sinds Muhammed Ali - Frazier toch? Ben sowieso voor Klitschko :D Jammer dat het alleen regent daar, geen overdekt stadion ook. wel drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Wat een beer zeg die Klitschko. Maar ben wel voor Haye. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 2 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2011 Wat een beer zeg die Klitschko. Maar ben wel voor Haye. _O_ Ja, die arrogantie moet jou wel aanspreken he :P haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Hehe, wat een show maakt hij toch van zijn opkomst zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 What the fuck? Volgens mij ligt die gast serieus te slapen in de kleedkamer ofzo. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 2 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2011 Ja duurde wel erg lang damn. En ik ken ze verder ook niet en heb ook echt NIX met vechtsporten, maar dit wil ik wel ff zien :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Ze beginnen nu toch? Heb er ook niks mee maar vind dit altijd wel leuk. Dat commentaar ook haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 2 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2011 Afschuwelijke broek van Haye ook :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Sta wel voor die Haye, lijkt me een grappige vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Die commentator snapt er blijkbaar heel weinig van. :cab: Zeer spannend tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Haye is wel baas, steeds provoceren :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Sjonge, dat was een harde zeg. Haye moet minder provoceren en beginnen met vechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 2 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2011 Die commentator snapt er blijkbaar heel weinig van. :cab: Zeer spannend tot nu toe. Komt omdat 1 van die 2 gewoon een commentator van RTL7 is die alle sporten verslaat. alleen die Arnold Vanderleyde heeft er verstand van he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Zo'n officiële waarschuwing is volgens mij gelijk aan het verliezen van een ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 vindt het wel komisch , de grondregel die j bij boksen geleerd krijgen die gebruiken ze niet :P handen hoog houden jongens hahah. maar tot nu toe matige partij , veel gedans en jabs maar echte stoten te weinig gezien :( En Haye mag wel winnen van mij want iedere keer dat omlaag duwen van K. dat irriteert me gewoon (en ja Haye ging zelf ook 2x heel gemakkelijk liggen maar toch) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Ja, zegt die nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 2 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2011 Haye gaat elke x zelf omlaag en liggen, waarschuwing sloeg nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 heb hem 2x zelf omlaag zien gaan voor de rest werd ie geduwd door een elleboog of door de handen van K. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 2 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2011 Komt omdat Klitschko stuk langer is, als hij omlaag gaat en naar voren eindigt hij sowieso onder zijn armen he ;) word nix geduwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Now you ain't no tough guy, huh? :D Dit komt niet meer goed voor Haye vrees ik. Al dat harde werken en dan zo'n wanprestatie op het moment waar het er echt om gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoeryAFCA Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Wat een beesten zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Ja kom op nu heb je toch niets meer te verliezen dus ga er gewoon vol voor. :cab: Wat een idioot zeg, steeds maar contact zoeken met de scheidsrechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten