Vegas Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Hahahaha die intro van EP6, Thad die dat wijf zonder armen zo bij d'r tieten pakt, stukgaan werkelijk _O_. Wordt al beter dus het niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Beste episode by far in seizoen 1! Einde is echt stukgaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Hahahaha, die cougar op het einde. Eindelijk een episode die ik ook echt tof vond. Nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ik vond het in het begin ook niet al te boeiend, keek het omdat ik verder niks te doen had en het zonde vond dat ik het anders voor niks gedownload had hehe. Maar ik denk vanaf ep7 ofzo, vond ik het beter en leuker worden. Alleen Shilo is irritant. Daarom S2 > S1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Wat een gruwelijke serie zeg, briljant. Ga helemaal stuk elke aflevering om Thad. Kom maar op met S3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Laatst 1 aflevering gezien op MTV. Vond het best een vette serie eigenlijk. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Downen en seizoen 1 en 2 bekijken, tis het waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Dat stukje, dat Thad en Alex de gestolen condoom gaan terughalen. Dat is gewoon geweldig;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Dat stukje, dat Thad en Alex de gestolen condoom gaan terughalen. Dat is gewoon geweldig;D In die kelder ja, dat Thad weer als een hysterisch wijf gaat lopen gillen. Tranen. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 rTqj6JICMGc :-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Hahahahahahhaha, die stukjes in de bios met die oma _O__O_ :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Dubbelpost maarja, net die aflevering gezien met die condoom die ze terug gaan halen :mrgy: Die Michelle is wel een mooie meid hoor.. Wel strijk gaan om Thad die als een wijf gilt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 @Thadcastle op twitter trouwens :D Inderdaad, heb alle afleveringen onderhand 2x gezien (1x zelf, 1x met mijn vriendin) en serieus, droge humor :D Heb echt lang niet zo vaak strak gelegen om een serie. Veel mensen zullen de humor te kinderachtig vinden, maar ow wat lig ik toch strak om deze serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ben inmiddels al bij s02e03, wat jullie zeiden bleek inderdaad zo. Zwak begin (imo) maar na een tijdje echt te vet :D. Thad is geen Stifler, kun je ook niet vergelijken vind ik, maar Thad is gewoon uniek en fucking hilarisch. En sowieso een hele dikke +1 voor Denise Richards en Page Kennedy (U-Turn uit Weeds _O_). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Denise Richard is a banger in deze serie, die scene waarin ze Moran opgeilt in bed _O_ kreeg er bijna zelf een boner van. Ik kan echt niet wachten op season 3, shit is echt hard. Die aflevering met die oma in de bios was echt de beste imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Moran is ook wel een baas:) Reserve Quarterback xD toen hij 3e reserve werd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Hahahaha, beste episode tot nu toe voor mij is toch wel die waarin de cougar pregnant is. Heerlijk einde, echt paar keer keihard lachen ook om die Harmon met z'n anal sex :D En damn, dat zusje van Sammy :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Vind de cheerleaders toch beter dan het zusje van Sammy. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Qua persoonlijkheid niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Qua persoonlijkheid niet Precies. Overigens net die epi met Denise Richards en Alex gezien, damn die outfitjes van Denise :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Hahahaha, beste episode tot nu toe voor mij is toch wel die waarin de cougar pregnant is. Heerlijk einde, echt paar keer keihard lachen ook om die Harmon met z'n anal sex :D En damn, dat zusje van Sammy :< Heerlijke ep ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Klaar met kijken, best snel gegaan nog maar het is gewoon wel een toffe serie. Dat stuk met de coach en Debra onder de tafel :mrgy: Heb ook wel zin in seizoen 3. /me voegt weer een serie aan het lijstje ''Volgen'' toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 Idd zusje van Sammy is echt :<, ook die ene chick waar Alex in s1 verliefd op wordt, en die ff terug komt bij s2, waar ze pregnant is. Heel lieve uitstraling;x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 Ja die is ook echt nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Zusje van Sammy is niiice :< Niemand overtreft haar bij BMS momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten