Sanel Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Einde van S02 was wel redelijk met een kleine verrassing. :D [spoiler=spoiler]Thad blijft bij BMS, vooralsnog dat niet bekend was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Season 3 will begin September 21, 2011 on Spike at 11pm. _O_ Gisteren seizoen 1 en 2 nog eens gedownload. Seizoen 1 uitgekeken, seizoen 2 eerste 4 afleveringen. Thad, Moran en Sammy, héérlijk gewoon. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Echt een geweldige serie en mooi dat Thad er nog in speelt. Blijft een held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Thad is echt de Stiffler in dit verhaal, zo heerlijk. Die scene dat die wegrent voor dat meisje zonder armen (als ze allemaal stijf staan van de drugs). Damn, heb echt keihard op de grond liggen rollen, heerlijk. Heb alle afleveringen (buiten 1x11, 1x12 en 1x13) gezien, en omdat mijn vriendin het ook echt tof vind heb ik voor haar maar even de afleveringen met subs gedownload. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Ik heb zelf NL subs van alle afleveringen omdat ik dat fijner vind als ik dingen niet goed hoor, kan ze wel voor je uploaden als je wil. Hoezo heb je 11-13 niet gezien dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Alle seizoenen Sanel? Upload je ze dan in torrents? Als het beetje zoals American Pie is ben ik namelijk wel benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Torrents kan je zelf vinden gewoon :p mijn subs kan je er dan bij gebruiken door dezelfde titel te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Ik heb hier een torrent van alle afleveringen van Seizoen 2 met subs erbij. pm me maar:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Ik heb zelf NL subs van alle afleveringen omdat ik dat fijner vind als ik dingen niet goed hoor, kan ze wel voor je uploaden als je wil. Hoezo heb je 11-13 niet gezien dan? Had eerst alleen seizoen 2 met subtitles, dus die heb ik samen met mijn vriendin gekeken toen ze hier was, maar toen had ik zelf 11, 12 en 13 nog niet gezien. Gister waren met seizoen 1 begonnen maar kwamen me maar halverwege waardoor ik net de laatste 3 nog maar even gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Haha Thad met z'n wijvengegil op dat footballveld met die bad trip ofzo, en in die kelder met dat condoom :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Die is stukgaan ja :mrgy::mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Die echt al een paar keer teruggekeken. Ook Radon met z'n karate in dat zwembad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Sowieso is Thad zieke baas. Als hij begint te schreeuwen uit angst ed, héérlijk gewoon. :-D Na Thad natuurlijk Moran, Sammy (_O_), Raidon en Marie Jo :<:<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Aflevering 1 van Season 2, dood lachen om die aanvoerder. Ik ken zijn naam niet, maar dit is ook pas men 1ste aflevering;$ Op naar 2:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 THAD. Vergeet die naam niet!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@:@ Ik vind die linkse ZO grappig :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Harmon Tadesco (of Tadesce) inderdaad :mrgy: Maar niemand kan op tegen de tofheid van Thad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 THAD. Vergeet die naam niet!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@:@ Ik vind die linkse ZO grappig :-D Ja dies ook baas :-D Altijd zo droog. Bij die scene dat Alex een aantal man mee wilt om de goat house te redden dacht ik, dat ie 3 dinge opnoemt waaronder drugs als eerste. En hij zegt "Stop, you already got me at drugs." :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Hahahahaha ja, ik verwachtte echt zo'n Mexicaans accent. Praat ie als een redneck :-D Tranen altijd om hem ook. Met die meid die zwanger was, over dat ie het alleen anaal doet want dan worden ze niet zwanger. En dan steeds navragen aan Moran of het zo is :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Hahahahaha ja, ik verwachtte echt zo'n Mexicaans accent. Praat ie als een redneck :-D Tranen altijd om hem ook. Met die meid die zwanger was, over dat ie het alleen anaal doet want dan worden ze niet zwanger. En dan steeds navragen aan Moran of het zo is :-D Ook toen ze bij die Cougar waren omdat Alex had ontdekt dat zij het was. Zei die nog is dat hij het anaal had gedaan zodat ze niet zwanger kon zijn van hem. Zei Cougar dat hij gelijk had, was die meteen weg. :-D Like a baus. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Het is echt zonde dat Thad hoogstens nog 1 seizoen zal meespelen, aangezien aankomend seizoen zijn 4e en laatste jaar word. Vraag me sowieso af wat ze willen gaan doen nadat de 4 jaar van Moran om zijn. Moran word trouwens starting QB a.s. seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 The hardest part is not knowing, you know what I mean? I know the first time I did mushrooms... I was 10. My uncle Dennis sold me them at my mom's party. I was tripping so hard I thought the devil was sucking on my balls. You know what? I let them.. cause it felt fantastic. Die kop van Thad daarna :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Hoe weet je dat Lange? Lijkt me niet dat Alex zomaar starting QB wilt worden hehe. En seizoen 2 eindigde ook met Radon die Thad vroeg volgend seizoen hem te helpen aan een nieuw kampioenschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 :mrgy: "Yes! Scrimmage to the death!" Vond ik ook mooi :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Denk dat het dan of gewoon afgelopen is, of je zo'n slappe spin-off krijgt in de vorm van het volgen van Alex, of nieuwe studenten. Ook toen ze bij die Cougar waren omdat Alex had ontdekt dat zij het was. Zei die nog is dat hij het anaal had gedaan zodat ze niet zwanger kon zijn van hem. Zei Cougar dat hij gelijk had, was die meteen weg. :-D Like a baus. _O_ Hahahaahahaha ja, als ik er aan denk ga ik al stuk joh :mrgy: "Yes! Scrimmage to the death!" Van welke was die? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 augustus 2011 Share Geplaatst 10 augustus 2011 Seizoen 1 volgens mij als Moran zijn backup plaats verliest aan die kneus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten