Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Blue Mountain State

RikH 013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 446
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thad is echt de Stiffler in dit verhaal, zo heerlijk. Die scene dat die wegrent voor dat meisje zonder armen (als ze allemaal stijf staan van de drugs). Damn, heb echt keihard op de grond liggen rollen, heerlijk.

Heb alle afleveringen (buiten 1x11, 1x12 en 1x13) gezien, en omdat mijn vriendin het ook echt tof vind heb ik voor haar maar even de afleveringen met subs gedownload. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf NL subs van alle afleveringen omdat ik dat fijner vind als ik dingen niet goed hoor, kan ze wel voor je uploaden als je wil. Hoezo heb je 11-13 niet gezien dan?

Had eerst alleen seizoen 2 met subtitles, dus die heb ik samen met mijn vriendin gekeken toen ze hier was, maar toen had ik zelf 11, 12 en 13 nog niet gezien. Gister waren met seizoen 1 begonnen maar kwamen me maar halverwege waardoor ik net de laatste 3 nog maar even gezien heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

THAD. Vergeet die naam niet!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@:@

alan-ritchson-shirtless-blue-mountain-state-11032010-07-430x238.jpg

Ik vind die linkse ZO grappig :-D

Ja dies ook baas :-D Altijd zo droog. Bij die scene dat Alex een aantal man mee wilt om de goat house te redden dacht ik, dat ie 3 dinge opnoemt waaronder drugs als eerste. En hij zegt "Stop, you already got me at drugs." :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahahaha ja, ik verwachtte echt zo'n Mexicaans accent. Praat ie als een redneck :-D Tranen altijd om hem ook. Met die meid die zwanger was, over dat ie het alleen anaal doet want dan worden ze niet zwanger. En dan steeds navragen aan Moran of het zo is :-D

Ook toen ze bij die Cougar waren omdat Alex had ontdekt dat zij het was. Zei die nog is dat hij het anaal had gedaan zodat ze niet zwanger kon zijn van hem. Zei Cougar dat hij gelijk had, was die meteen weg. :-D Like a baus. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The hardest part is not knowing, you know what I mean? I know the first time I did mushrooms... I was 10. My uncle Dennis sold me them at my mom's party. I was tripping so hard I thought the devil was sucking on my balls. You know what? I let them.. cause it felt fantastic.

Die kop van Thad daarna :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat het dan of gewoon afgelopen is, of je zo'n slappe spin-off krijgt in de vorm van het volgen van Alex, of nieuwe studenten.

Ook toen ze bij die Cougar waren omdat Alex had ontdekt dat zij het was. Zei die nog is dat hij het anaal had gedaan zodat ze niet zwanger kon zijn van hem. Zei Cougar dat hij gelijk had, was die meteen weg. :-D Like a baus. _O_

Hahahaahahaha ja, als ik er aan denk ga ik al stuk joh :mrgy:

"Yes! Scrimmage to the death!"

Van welke was die?

Link naar opmerking
Deel via andere websites