Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[Tournament] MU's TV Personage Toernooi [FINALE]

vinnypassy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 153
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

9a4g1t.png

DE WINNAAR!

Het heeft langer geduurd dan Lange en ik eigenlijk hadden verwacht, maar om tot een terechte winnaar te komen was de scheiding in categorieën wel zo handig. Natuurlijk heeft het wat wrevel veroorzaakt (ook bij mij ja ;c) toen enkele favorieten al vroeg sneuvelden, maar het gaat hier om MU's favoriete tv-personage en dan kun je er weinig anders aan doen dan toekijken en instemmen. De absolute finale was uiteindelijk zenuwslopend, want er moest toch een deadline ingesteld worden om de strijd tussen Stewie en Sheldon te beslechten. Over de uitkomst kan ik niet ontevreden zijn en als winnaar kan ik met iemand uit mijn persoonlijke top 5 ook prima leven: met één puntje meer (16 vs. 15) trok Sheldon Cooper uit The Big Bang Theory aan het langste eind. Een kort eerbetoon.

talk-like-sheldon-cooper.jpg

[YOUTUBE]P3Bpukvdbso[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]HNw6wW-0Sts[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]QuuCnOuXrII[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

''Ah gravity, thou art a heartless bitch.''

Kan hier zeker mee leven, een van de beste personages uit het komediegenre, zo niet de beste. Dat hij het wint van andere favoriete is te verwachten vanwege de bekendheid van TBBT. Sheldon is tof, en als de serie dit niveau vasthoud dan zal Sheldon zeker uitgroeien tot een van de grotere t.v. personages ooit. Of hij dat nu al is valt te betwisten, maar het is niet anders. Ik ben in ieder geval tevreden, maar dat was ik met Stewie ook geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites