Tijn Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 (bewerkt) Ontzettend sterke aflevering was dit, goede opmaat naar waarschijnlijk de rest van het seizoen. [spoiler=S04E02 boekspoiler]In de boeken is volgens mij nooit echt vast komen te staan wie Joffrey heeft vergiftigd, al wordt steeds in de richting van Olenna Tyrell gewezen. Zat ook wel een subtiele hint in, omdat Tyrion voor het geven van de beker naar haar kijkt. Er zijn dus openingen om het dit seizoen heel anders te gaan doen, maar gok dat ze gewoon het boek zullen volgen vanwege de gevolgen van dit. Maar is het geen tijd voor een topic met spoilers, en topic zonder spoilers? Nu heb je straks pagina's vol met spoilers staan, lijkt mij ook niet de beste oplossing. 14 april 2014 bewerkt door Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 (bewerkt) Maak een topic aan om lekker over de boekenversie te praten, zodat hier in dit topic nooit verwezen gaat worden naar wat er in de boeken gebeurt. Dat is namelijk erg kut om te lezen. Als ene gast bijvoorbeeld zegt dat .. een belangrijkere rol gaat spelen, en denkt dat ie niet spoilert heeft ie het mis. Omdat je zulke dingen dan gaat verwachten, waardoor je toch wel een beetje kut naar zo een serie kijkt. Daarom pleit ik voor 2 topics; eentje voor de mensen die net als mij elke aflevering kijken en verder niets hebben gelezen, gehoord of wat dan ook. En 1 voor de mensen die willen praten over wat er in de boeken gebeurt, en om verwijzingen te plaatsen naar wat er in de serie gebeurt tov wat er in de boeken gebeurt en whatevs nog meer. [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; wel chill dat je die post wijzigt; voorkom je namelijk mee dat er velen zoals ik het lezen, terwijl we de boeken nog niet gelezen hebben. 14 april 2014 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Denk dat die post toch wel wat spoilers bevat [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; ;) Maak een topic aan om lekker over de boekenversie te praten, zodat hier in dit topic nooit verwezen gaat worden naar wat er in de boeken gebeurt. Dat is namelijk erg kut om te lezen. Als ene gast bijvoorbeeld zegt dat .. een belangrijkere rol gaat spelen, en denkt dat ie niet spoilert heeft ie het mis. Omdat je zulke dingen dan gaat verwachten, waardoor je toch wel een beetje kut naar zo een serie kijkt. Daarom pleit ik voor 2 topics; eentje voor de mensen die net als mij elke aflevering kijken en verder niets hebben gelezen, gehoord of wat dan ook. En 1 voor de mensen die willen praten over wat er in de boeken gebeurt, en om verwijzingen te plaatsen naar wat er in de serie gebeurt tov wat er in de boeken gebeurt en whatevs nog meer. Eens hoor, maar soms word er ook achtergrond informatie uit de boeken gepost waarin verder geen spoilers staan en enkel wat extra background info geven (iets wat vaak voor het verhaal in de serie niks uitmaakt). Dat is een prima iets lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Denk dat die post toch wel wat spoilers bevat [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; ;) Eens hoor, maar soms word er ook achtergrond informatie uit de boeken gepost waarin verder geen spoilers staan en enkel wat extra background info geven (iets wat vaak voor het verhaal in de serie niks uitmaakt). Dat is een prima iets lijkt me. Ja, dat zeker. Maar als iemand graag background informatie wilt hebben of lezen kan die daar natuurlijk gewoon om vragen. Nu wordt er gewoon nagepraat over een aflevering, en heb ik zoveel kleine spoilers gelezen over een aantal personages, als dat elke week zo is, zal dat voor mij wel een reden zijn om dit topic gewoon te vermijden. Terwijl ik het juist leuk vind, om te lezen hoe anderen er over denken wie het bijv. gedaan heeft. En dan hoef ik niet te weten dat er in het boek gezegd wordt dat .. het gedaan heeft, want anders had ik wel de boeken gelezen. ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Nee dat snap ik hoor. Zulke dingen probeer ik zelf ook niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 [spoiler=] Ik verdenk Sansa, lijkt toch vrij duidelijk dat ze iets in die beker stopt, nadat Joffrey die beker omschopte.. Vanaf 46:10 ongeveer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 "When you play the game of thrones, you either win or you die." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Degelijke aflevering, gewoon ziek einde wel ja. Vond zeker het eerste half uur echt traag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Alleen lezen als je de aflevering hebt gezien. [spoiler= got s402] Een ding weet ik zeker. George R.R. Martin houdt niet van bruiloften. Maar ben zelf wel blij dat het die Joffrey is. Hoop alleen gauw dat Tyrion er mee weg komt. Want wat ik heb gezien kan hij het niet zijn geweest. Hij schenkt alleen de wijn in en je ziet er niks in verdwijnen. Anders had iedereen het kunnen zien. Of het is Sansa die er wat in doet, maar dan duurt het wel te lang. Echter vroeg ze daarna wel gelijk of ze weg konden. Zelf denk ik dat het aan die taart lag, want daarna stikte hij vrijwel meteen. Maar wat een toffe aflevering weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Geweldige aflevering. EINDELIJK. FUck yeah ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Hele zieke aflevering [spoiler=s04e02]Ik denk niet dat het de taart was, hij begon bijna meteen te stikken na het drinken van de wijn dus ik denk dat daar wat in is gedaan. Zijn kopje stond op de tafel bij oma Tyrell, ik denk dat zij er gif in heeft gedaan. Ik had sowieso al het idee dat de Tyrells snode plannen hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Alleen lezen als je de aflevering hebt gezien. [spoiler= got s402] Een ding weet ik zeker. George R.R. Martin houdt niet van bruiloften. Maar ben zelf wel blij dat het die Joffrey is. Hoop alleen gauw dat Tyrion er mee weg komt. Want wat ik heb gezien kan hij het niet zijn geweest. Hij schenkt alleen de wijn in en je ziet er niks in verdwijnen. Anders had iedereen het kunnen zien. Of het is Sansa die er wat in doet, maar dan duurt het wel te lang. Echter vroeg ze daarna wel gelijk of ze weg konden. Zelf denk ik dat het aan die taart lag, want daarna stikte hij vrijwel meteen. Maar wat een toffe aflevering weer! KoBRto_8UII :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 KoBRto_8UII :LO: Hahahaahahaha. Geniaal. Nee ga voorlopig toch maar niet trouwen denk ik zo :) :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Heb de boeken niet gelezen en ook de spoilers gaan hier op tel niet open. Maar kdenk dat t heel duidelijk was wie t heeft gedaan. Zieke einde wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Wat een Heeerlijke episode was dit! Ik miste zelfs onze geliefde topper Arya niet in deze epic episode. GOT wordt met de week (nog) beter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Carice van Houten :( dat accent, verschrikkelijk. Zal wel aan mij liggen, maar ik hoef echt geen Nederlanders in engels-talige series Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Teruggekeken en het komt wel degelijk naar voor wie de dader is, erg mooi en subtiel gedaan van de regie moet ik zeggen. Welke minuten? Ben wel blij dat die gozert dood is, maar had hem er toch liever bij gehad :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 [spoiler=s04e02]Vond de aflevering helemaal niet zo geweldig. :cab: Alleen de laatste vijf minuten boeide mij echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Spoilersss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Joh je moet niet op dit topic gaan klikken als je geen spoilers wil, zit altijd wel eentje tussen. Ik heb die aflevering ook pas net gekeken, dan klik ik toch ook niet met mn achterlijke hasses op dit topic :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 edit: zal Captain wel een pm sturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 [spoiler=s04e02]Vond de aflevering helemaal niet zo geweldig. :cab: Alleen de laatste vijf minuten boeide mij echt. Ik vond alles [tekst]rondom die bruiloft juist geweldig, ook met die cadeau's enzo. Stukje bij de Boltons en die jacht idem, erg vet. [/tekst]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 april 2014 Auteur Share Geplaatst 15 april 2014 Misschien binnenkort seizoen 3 en deze afleveringen eens bekijken. Ben toen gestopt omdat ik het wel erg veel 'HBO' achtig vond worden. Scoren met bloed en sex, achja.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 (bewerkt) Had 't helemaal niet opgemerkt. :-D Iets andere reacties dit. ;c 15 april 2014 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 april 2014 Share Geplaatst 15 april 2014 [spoiler=Episode 2]Ik denk overigens dat Cersei Joffrey heeft gedood. Zodat zij weer Queen kan zijn en Tyrion de schuld kan geven en meteen van hem af is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten