Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Zo, wat is PSV niet normaal goed zeg. Was onder de indruk gister in het stadion, zeker omdat ik nog niet zoveel wedstrijden van hun live had gezien. Strootman en Mertens wel heel irritante mannetjes trouwens, bah. Wij speelden trouwens ook helemaal niet goed, maarja, deze wedstrijd had je ook niet gewonnen als je wel goed had gespeeld denk ik. Snel vergeten, en op naar NAC-uit, 3 punten moet kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh, Zwolle had bij 0-1 ook een penalty kunnen en misschien wel moeten krijgen. Al doel jij waarschijnlijk op die afgekeurde goal. Dat jullie niet hebben gewonnen ligt niet aan de arbitrage, maar aan het feit dat jullie 3 a 4 opgelegde kansen missen. En die buitenspelsituaties op het eind waren gewoon terecht hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ADO had aan de andere kant ook een penalty kunnen krijgen met Poepon of Vicento, kon in het stadion niet goed zien wie het precies was. Doelde ook op het feit dat de scheids voor heel veel kleine overtredingen floot, vooral in de tweede helft, floot daarmee de wedstrijd een beetje dood naar mijn idee. En hoe je het ook wendt of keert, als die 1-1 gewoon goedgekeurd wordt ga je toch heel anders de tweede helft in. Tuurlijk ligt het ook aan het feit dat we die kansen niet afmaken, maar de arbitrage heeft imo ook een rol gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mweh, vond zelf dat de arbitrage wel erg snel gele kaarten gaf aan Zwolle, verder niet veel op aan te merken. En dat moment waar jij het over hebt was met Vicento, maar daar was niets aan de hand. Daar had eerder geel kunnen komen voor een schwalbe.

Maar goed, ik kan prima leven met een punt. Voetballend waren jullie gewoon beter, al had Zwolle ook zomaar op 0-2 kunnen komen via Avdic. Maar goed, dat zijn allemaal als als verhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites