Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Derijck, Kieftenbeld en/of Sno zijn welkom. Koolwijk hoef ik niet te zien, net als Buijs(wtf??!!?).

Jordy Buijs? Heerlijk spelertje hoor, goeie mentaliteit en een heerlijke trap. Mag van mij komen. Kieftenbeld komt toch niet, Sno mag sowieso komen. Derijck terughalen is wel een goed idee ja.

Middenveldje met Buijs verdedigend en Bakker en Meijers ervoor, heerlijk hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: ADO Den Haag

I know maar Bakker en Meijers zijn ook niet de meest aanvallende, Bakker zelfs wel eens achterin gespeeld dacht ik.

Bakker kan ook prima op CV idd.

Ik vind Buijs dit jaar echt een drama, laat maar lekker ergens anders gaan prutsen.

Sem de Wit voor twee jaar getekend, maar wss weer gelijk verhuurd. Iemand die iets over hem weet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qua mentaliteit zou Buijs denk ik wel heerlijk bij ons passen ja :D Als ie gehaald wordt, wordt ie gehaald als CV denk ik. Fraser is een enorme fan van Bakker op het middenveld, dus denk dat ie daaraan vasthoudt. Malone vind ik de laatste tijd ook prima spelen op het middenveld trouwens. En Kevin Jansen kan volgend jaar natuurlijk ook gewoon weer spelen, wordt een beetje een luxeprobleem zo ;c

Heb gehoord dat ie bij Dordt weinig heeft gespeeld door een blessure, verder weet ik er ook niet veel van. [MENTION=5022]Rossi[/MENTION]; Blijkbaar ook interesse in Castelen trouwens, ben ik niet zo'n fan van. Gewoon Verhoek ophalen bij Feyenoord. :< Die heeft daar toch geen toekomst. Zou heerlijk zijn als ie terugkomt naar Den Haag, wij kunnen 'm wel gebruiken.

bewerkt door Ruben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qua mentaliteit zou Buijs denk ik wel heerlijk bij ons passen ja :D Als ie gehaald wordt, wordt ie gehaald als CV denk ik. Fraser is een enorme fan van Bakker op het middenveld, dus denk dat ie daaraan vasthoudt. Malone vind ik de laatste tijd ook prima spelen op het middenveld trouwens. En Kevin Jansen kan volgend jaar natuurlijk ook gewoon weer spelen, wordt een beetje een luxeprobleem zo ;c

Heb gehoord dat ie bij Dordt weinig heeft gespeeld door een blessure, verder weet ik er ook niet veel van. [MENTION=5022]Rossi[/MENTION]; Blijkbaar ook interesse in Castelen trouwens, ben ik niet zo'n fan van. Gewoon Verhoek ophalen bij Feyenoord. :< Die heeft daar toch geen toekomst. Zou heerlijk zijn als ie terugkomt naar Den Haag, wij kunnen 'm wel gebruiken.

En juist als CV is Buijs waardeloos. Verhoek weet niet of dat mogelijk is. Houtkoop wordt ook gelinked, vind ik zelf wel een goede. Castelen tja, kan van waarde zijn maar vind hem nou niet beter dan Schet ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk Fraser stoort zich aan inzet ADO-selectie tijdens training

DEN HAAG - ADO-trainer Henk Fraser stoort zich aan het gedrag van zijn spelers tijdens de trainingen van afgelopen week. De Haagse ploeg is sinds vorige week veilig en dat ziet hij terug in de trainingen.

Fraser merkte woensdag aan zijn ploeg dat er ‘niets meer op het spel’ staat. ‘Helaas merk je dat de druk eraf is. Het past niet bij mij om te zeggen: we zijn veilig, het klusje is geklaard’, zegt hij. ‘Misschien moet ik ze dat nog beter aangeven. Vandaag heb ik ze met rust gelaten, want anders hadden we vandaag een confrontatie gehad. Het was heel storend afgelopen week, voor mij.’

'We hebben deze week niet getraind zoals we dat de voorgaande weken gedaan hebben. En dat vind ik echt storend’, vervolgt de Haagse oefenmeester. ‘Het is een wedstrijd waarin wij heel veel te winnen hebben. De negende plek. Prestige. Ik wil niet meewerken aan het feestje van Cambuur.’

‘De andere kant is dat de groep het respect ook heeft afgedwongen. En dat respect krijgen ze ook absoluut van mij. Alleen moet het wel duidelijk zijn dat wanneer ik tegen Cambuur een verslapping merk of voel, dan hoef ik niet lang na te denken over een wissel’, klinkt Fraser duidelijk.

'Trekje van het team'

Fraser herkent het gedrag van zijn ploeg van eerder dit seizoen. ‘Het is een trekje dat wij hebben en dat heeft ons in de eerste helft van het seizoen in de problemen gebracht. Als de spelers dat nu nog niet beseffen, dan moeten ze ook niet denken aan grotere clubs’, vervolgt Fraser zijn verhaal.

‘Als je denkt aan grotere clubs, als je denkt aan jezelf ontwikkelen, dan moet je ook om kunnen gaan met de druk. Dat hebben ze de afgelopen weken perfect gedaan door het voorkomen van degradatie. Maar je moet ook om kunnen gaan met de druk van het altijd moeten winnen. En volgens mij willen wij momenteel alle wedstrijden winnen of op zijn minst een goed resultaat hebben. Wij moeten hier stappen in gaan maken.’

ADO Den Haag mist tegen SC Cambuur Gino Coutinho, Roland Alberg, Danny Bakker (allen geblesseerd) en Tom Beugelsdijk (geschorst). ‘Gezien de blessures en schorsingen die wij nu hebben, met Bakker erbij, zal waarschijnlijk Wilfried Kanon of Ricky van Haaren gaan spelen’, aldus Fraser.

Vermoedelijke opstelling ADO Den Haag:

Zwinkels, Malone, Zuiverloon, Wormgoor, Meijers, Holla, Gehrt, Van Haaren, Schet, Kramer en Van Duinen.

Heerlijk Fraser, gewoon zeggen waar 't op staat, moet ook wel eens kunnen vind ik (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, maar had wel graag even een (korte) stop willen maken. Was toch wel een erg lange zit.

Op de terugweg bedoel je? Ja ach, maakte mij niet zoveel uit, was nu in ieder geval nog op tijd voor de laatste RandstadRail naar huis :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ADO heeft Sno inmiddels een contract aangeboden, hoop echt dat die komt, denk dat dat een hele goede voor ons zou zijn. Zwinkels ook nieuw contract aangeboden gekregen, logisch natuurlijk. ADO zou ook achter Mickey van der Hart aanzitten, die kent Fraser nog van Jong Oranje. En als Tommie vertrekt, hoopt ADO Derijck (:<) terug te halen.

En Maurice in beeld bij Utrecht als assistent, mooi voor hem.

Nog wat geruchten (weet niet wat hiervan waar is):

- ADO zou ook al gesproken hebben met Eloy Room, die gesprekken worden na de play-offs voortgezet

- ADO zou dicht bij een akkoord zijn met Xander Houtkoop

- Bod van Utrecht op Van Duinen is afgewezen

- MVV wilt Esajas huren, Dordrecht wilt Tira huren, beide spelers mogen weg van ADO

- AZ en Twente hebben geïnformeerd naar Meijers, maar ADO wilt hem koste wat het kost behouden

- NAC zou Poepon (mag ook weg bij ADO) definitief willen overnemen, Elson Hooi zou dan in een spelersruil betrokken worden

bewerkt door Ruben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites