Petert Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 Ja daarom, dat is toch ook een beetje de bedoeling.. Maar wie heeft het geheim van Gerard geraden dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 28 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2011 Peter, Aafke heeft het geheim van Gerard geraden.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 Mkay, dat is echt een lelijk monster hoor. Zag gister voort eerst zonder al die pindakaas op haar bakkes. Pfff, himalaya gebergte is der niets bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 29 maart 2011 Share Geplaatst 29 maart 2011 Doe mij Joanna of Laura maar. ;) Wel lachen die missies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 29 maart 2011 Share Geplaatst 29 maart 2011 Ik vind dat juist killing voor het programma. In het huis gebeurt bijna niets boeiends meer waardoor je nu anderhalf uur naar belachelijke 'missies' zit te kijken. Bedoeld om het programma te redden maar bij mij niet het gewenste effect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 29 maart 2011 Share Geplaatst 29 maart 2011 Ik vond het juist beter dan die saaie avonden. Sommige missies sloegen idd nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 29 maart 2011 Share Geplaatst 29 maart 2011 Maik is verdwenen :-D Niemand weet waar die is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 29 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2011 Haha had het gelezen ja! Maar ik vind Maik toch maar zo'n deusje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 29 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2011 Wtf, nu heeft Joanna als missie ook vertrek. Morgen in de aflevering meer over Joanna en Maik dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 29 maart 2011 Share Geplaatst 29 maart 2011 Philip met olympisch goud, wist niet dat er ook homo's olympisch goud hebben gehaald:p Haha nee gekheid. Nu zijn alle geheimen dus bekend, lachen man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 30 maart 2011 Share Geplaatst 30 maart 2011 Wtf, nu heeft Joanna als missie ook vertrek. Morgen in de aflevering meer over Joanna en Maik dus. Zullen wel samen tijdje in die kamer moeten blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 31 maart 2011 Share Geplaatst 31 maart 2011 Zijn die twee mafkezen nou serieus getrouwd? Ik heb het namelijk niet helemaal gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 31 maart 2011 Share Geplaatst 31 maart 2011 volgens mij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 1 april 2011 Auteur Share Geplaatst 1 april 2011 Einde van de missie wss. Aafke ligt eruit = Ik ben piercer van beroep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 1 april 2011 Share Geplaatst 1 april 2011 He wat jammer nou(voel het sarcasme). Echt een lelijk, dom, fries mokkel is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 1 april 2011 Auteur Share Geplaatst 1 april 2011 Iemand vandaag nog gezien? Iets gebeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Iemand vandaag nog gezien? Iets gebeurd? Geheim van Sharon is tijdens de uitzending geraden door Maik, want zijn missie was voltooid en mocht gratis drukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 2 april 2011 Auteur Share Geplaatst 2 april 2011 Oke is goed, had nog even de herhaling gezien haha. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Mooi lullig voor Joanna, naja vind die ex van haar een vette kneus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Wat was er dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Wat was er dan? Aan het begin had ze nog een vriend thuis zitten, maar die heeft haar nu gedumpt terwijl ze nog in het huis zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Wat een lul dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Karim en Phillip genomineerd. Lastig kiezen tussen deze 2, beter gaan ze voortaan Maik en/of Joanna nomineren :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 5 april 2011 Auteur Share Geplaatst 5 april 2011 Faaack, Karim & Philip. Laat Philip dan maar erin, een van mijn favo. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 +1 en daarbij denk ik dat NEderland wel wil weten wat Joanna en Philip samen gaan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten