Cyril Geplaatst 29 april 2011 Auteur Share Geplaatst 29 april 2011 Nu weg met de huilbaby mo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 29 april 2011 Share Geplaatst 29 april 2011 Inderdaad, zij is de schuld van zon beetje alle ruzies :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 29 april 2011 Auteur Share Geplaatst 29 april 2011 Nog wat gebeurd deze avond? Was na voetbalwedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 29 april 2011 Share Geplaatst 29 april 2011 http://www.secretstory.nl ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 2 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2011 Echt waar. Laat Mo maar opflikkeren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 echt he trieste huilie huilie is het ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2011 Monique, Karim & Sharon genomineerd! Monique eruit. Gelukkig dat Philip en Joanna erin blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Nu dus Mo eruit, woohoo! Dan zal Sharon de volgende keer wel gaan en de finale gespeeld worden door Karim, Philip en Joanna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Vergis je niet, Sharon is volgens mij best populair... al hoop ik hetzelfde als jij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2011 Karim = 27% Monique = 26% Sharon = 46% Word dan nog misschien spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Dat er trouwens mensen zijn die hier serieus op stemmen ;e Die blonde zakdoek moet er echt uit met dat gejank van der. Zij heeft geloof ik echt serieus het idee dat de wereld om haar draait. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 5 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2011 Ik stem niet, dat zeiden ze in het programma. Maarjha, Mo eruit iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Mo denkt hier terug te komen in Nederland en een celeb te zijn, die denkt dat de prive al wekenlang alleen maar over het programma schrijft, en dat zijn de aankomende jaren kan genieten van faam in ons kikkerland. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 5 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2011 Mo'tje eruit. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Heerlijk weg met die jankert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Beter dat Mo er uit is. Ik had trouwens hetzelfde als Philip gedaan. Laat ze maar zeuren, hij weet wel beter :D Vol voor die ton. Denk alleen dat die fucking Sharon wint. Vind haar echt verschrikkelijk met der dominante gedrag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 6 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2011 Klopt jha, van mij mag ook Philip winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Zolang Sharon niet wint vind ik het prima. Is Trouwens Philip de enige die niet echt groot geld verdient? Dan moet hij in elk geval winnen. Karim heeft in een film gespeeld zal hij wel wat voor gevangen hebben. Joanna heeft der eigen webshop met dure kleding. Sharon heeft der paarden, waar helemaal grof geld in om gaat. En als je haar zo hoort kan ze zat verdienen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 6 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2011 Klopt ook indd jha, daarom verdiend Philip t ook wel. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Sharon is zelf niet zo rijk hoor, vooral mama en papa hebben het daar goed voor elkaar. Karim heeft in een Bollywood film gespeeld, wat volgens mij je ook niet bijster rijk maakt, en hoe rijk is iemand met een webshop. Het is niet de H&M ofzo. Dus ja, eigenlijk zijn ze alle 3 niet echt rijk. Als dan iemand onder het kopje rijk valt is het Sharon, want die krijgt de euro's als de ouders de pijp uit gaan. Van mij mag Karim winnen, vind die Joanna maar een bitch, Sharon mag ook oprotten en Phillip is een beetje een sukkeltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 6 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2011 Wat doen de bewoners met het geld? Karim - Mensen helpen Sharon - Dieren helpen Philip - Café openen Joanna - ? Iemand een idee wat Joanna met t geld gaat doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Ze wou Sharon helpen, maar die heeft dat afgeslagen. Ze weet zelf nog niet wat ze er mee gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 In dat geval hoop ik dat Philip wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Inderdaad, en dat ie die kroeg dan hier voor de deur maakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 9 mei 2011 Share Geplaatst 9 mei 2011 Wat doen de bewoners met het geld? Karim - Mensen helpen Sharon - Dieren helpen Philip - Café openen Joanna - ? Iemand een idee wat Joanna met t geld gaat doen? Joanna wilde het toch voor haar kledingwinkel gebruiken? Dat mensen en dieren helpen is wel zo overrated. Ben van mening dat Philip gewoon duidelijk is. Die zegt gewoon. Ik speel voor mezelf, dan maar geen goodwill van mensen. Ik wil dat cafe. Daar speel ik voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten