Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

30 Rock

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Ik denk dat deze komedie in Nederland nog wat onbekend, of anders ondergewaardeerd is. Dit topic is er om het onder de mensen te brengen, of anders voor de normale reden: erover praten. Eén van de leukere komedies: niet serieus, geen overdreven Amerikaanse moraal (soms zelfs helemaal niet, love it), leuke karakters en überheld Jack Donaghy, gespeeld door Alec Baldwin.

30 Rock is een Emmy Award winnende Amerikaanse sitcom van de zender NBC (in Nederland uitgezonden op Comedy Central en RTL8 en in België op Één). De serie debuteerde op 11 oktober 2006 in de Verenigde Staten, en is inmiddels bezig aan zijn vijfde seizoen, dat op 23 september 2010 startte.

key_art_30_rock.jpg

[YOUTUBE]fVt8tJyMp8A[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat deze komedie in Nederland nog wat onbekend, of anders ondergewaardeerd is. Dit topic is er om het onder de mensen te brengen, of anders voor de normale reden: erover praten. Eén van de leukere komedies: niet serieus, geen overdreven Amerikaanse moraal (soms zelfs helemaal niet, love it), leuke karakters en überheld Jack Donaghy, gespeeld door Alec Baldwin.

30 Rock is een Emmy Award winnende Amerikaanse sitcom van de zender NBC (in Nederland uitgezonden op Comedy Central en RTL8 en in België op Één). De serie debuteerde op 11 oktober 2006 in de Verenigde Staten, en is inmiddels bezig aan zijn vijfde seizoen, dat op 23 september 2010 startte.

key_art_30_rock.jpg

[YOUTUBE]fVt8tJyMp8A[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Tina Fey echt alles behalve grappig, vandaar dat ik deze serie ook minder vind. Alec Baldwin en Tracy Jordan zijn wel tof.

Tina is juist geniaal. Ze zet echt een perfecte prestatie neer daar. De combinatie van haar onkunde en haar ongewone leefstijl is zo geniaal. Ook zijn de burns van Baldwin ook zo heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina is juist geniaal. Ze zet echt een perfecte prestatie neer daar. De combinatie van haar onkunde en haar ongewone leefstijl is zo geniaal. Ook zijn de burns van Baldwin ook zo heerlijk.

Juistem! Heb seizoen vier van de week afgekeken, was weer leuk. Vond het begin van het seizoen weliswaar iets minder, maar naarmate het vorderde werd het steeds beter en vertrouwder. Baldwin is sowieso geniaal, hij Ã*s Jack Donaghy. Fantastisch wat hij doet met zijn stem en sowieso zijn hele performance, helemaal als hij de concurrentie met Devon Banks aan gaat. Geniaal. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe seizoen is begonnen op CC en toevallig heb ik al een aantal afleveringen gezien achter elkaar, en al een paar keer goed moet lachen. De aflevering die er nu op is begint ook al goed.

Jack heeft een stemafstandbediening uitgevonden, met als gevolg dat hij reageert op de stem van Jack, maar ook op die van de acteurs in de serie. Aan het einde komt Jack met een heel ander idee (gestolen van Kenneth) en zegt hij ''crap'' waarnaar de t.v. overschakelt naar Keeping up with the Kardashians.

Stukgaan :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites