vinnypassy Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Ik denk dat deze komedie in Nederland nog wat onbekend, of anders ondergewaardeerd is. Dit topic is er om het onder de mensen te brengen, of anders voor de normale reden: erover praten. Eén van de leukere komedies: niet serieus, geen overdreven Amerikaanse moraal (soms zelfs helemaal niet, love it), leuke karakters en überheld Jack Donaghy, gespeeld door Alec Baldwin. 30 Rock is een Emmy Award winnende Amerikaanse sitcom van de zender NBC (in Nederland uitgezonden op Comedy Central en RTL8 en in België op Één). De serie debuteerde op 11 oktober 2006 in de Verenigde Staten, en is inmiddels bezig aan zijn vijfde seizoen, dat op 23 september 2010 startte. [YOUTUBE]fVt8tJyMp8A[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 21 januari 2011 Ik denk dat deze komedie in Nederland nog wat onbekend, of anders ondergewaardeerd is. Dit topic is er om het onder de mensen te brengen, of anders voor de normale reden: erover praten. Eén van de leukere komedies: niet serieus, geen overdreven Amerikaanse moraal (soms zelfs helemaal niet, love it), leuke karakters en überheld Jack Donaghy, gespeeld door Alec Baldwin. 30 Rock is een Emmy Award winnende Amerikaanse sitcom van de zender NBC (in Nederland uitgezonden op Comedy Central en RTL8 en in België op Één). De serie debuteerde op 11 oktober 2006 in de Verenigde Staten, en is inmiddels bezig aan zijn vijfde seizoen, dat op 23 september 2010 startte. [YOUTUBE]fVt8tJyMp8A[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 Heb het eerste seizoen, maar het heeft me nooit kunnen overtuigen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 24 januari 2011 Share Geplaatst 24 januari 2011 30 Rock wordt naar mijn mening echt onderschat. Samen met Scurbs m'n lievelings comedy op de Nederlandse televisie. Alec Baldwin zet echt een geniale personage neer en ook Tina Fey heeft een pracht prestatie geleverd. Zij heeft dit alles geproduceerd en geschreven. Ook haar rol is echt geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 januari 2011 Share Geplaatst 25 januari 2011 Ik vind Tina Fey echt alles behalve grappig, vandaar dat ik deze serie ook minder vind. Alec Baldwin en Tracy Jordan zijn wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 januari 2011 Share Geplaatst 26 januari 2011 Tracyyyyyyyyyyy _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Ik vind Tina Fey echt alles behalve grappig, vandaar dat ik deze serie ook minder vind. Alec Baldwin en Tracy Jordan zijn wel tof. Tina is juist geniaal. Ze zet echt een perfecte prestatie neer daar. De combinatie van haar onkunde en haar ongewone leefstijl is zo geniaal. Ook zijn de burns van Baldwin ook zo heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2011 Tina is juist geniaal. Ze zet echt een perfecte prestatie neer daar. De combinatie van haar onkunde en haar ongewone leefstijl is zo geniaal. Ook zijn de burns van Baldwin ook zo heerlijk. Juistem! Heb seizoen vier van de week afgekeken, was weer leuk. Vond het begin van het seizoen weliswaar iets minder, maar naarmate het vorderde werd het steeds beter en vertrouwder. Baldwin is sowieso geniaal, hij Ã*s Jack Donaghy. Fantastisch wat hij doet met zijn stem en sowieso zijn hele performance, helemaal als hij de concurrentie met Devon Banks aan gaat. Geniaal. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Geniaal inderdaad. Speelt de secretaresse Cerie Xonder of iets dergelijks er dan nog in? Damnn, wat is zij een prachtige vertoning zeg. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2011 Cerie is inderdaad nog een paar keer te zien ja. Gelukkig. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 april 2011 Share Geplaatst 29 april 2011 Nieuwe seizoen is begonnen op CC en toevallig heb ik al een aantal afleveringen gezien achter elkaar, en al een paar keer goed moet lachen. De aflevering die er nu op is begint ook al goed. Jack heeft een stemafstandbediening uitgevonden, met als gevolg dat hij reageert op de stem van Jack, maar ook op die van de acteurs in de serie. Aan het einde komt Jack met een heel ander idee (gestolen van Kenneth) en zegt hij ''crap'' waarnaar de t.v. overschakelt naar Keeping up with the Kardashians. Stukgaan :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 7 augustus 2011 Share Geplaatst 7 augustus 2011 Wel eens losse afleveringen gezien op Comedy Central, nu maar eens heel seizoen 1 gedownload en een paar afleveringen gekeken. Gaat weer een favorietje worden dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Echt onderschat deze serie inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 9 oktober 2013 Share Geplaatst 9 oktober 2013 @Los Merengues; [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; volgen jullie dit nog? Ik zocht een opvolger voor It's Always Sunny in Philadelphia ( _O_ ) en vind het begin van seizoen 1 erg vet (ben bij eps. 5.) I loveeeee Tina Fey, wat een heldin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 9 oktober 2013 Share Geplaatst 9 oktober 2013 [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; volgen jullie dit nog? Ik zocht een opvolger voor It's Always Sunny in Philadelphia ( _O_ ) en vind het begin van seizoen 1 erg vet (ben bij eps. 5.) I loveeeee Tina Fey, wat een heldin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 9 oktober 2013 Share Geplaatst 9 oktober 2013 Tina Fey geniaal natuurlijk, al vinden de 'simpele' volgers Tracy en Jack het leukste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 9 oktober 2013 Jack is sowieso een held. Ik ben volgens mij gestopt na seizoen 5, maar wil het nog wel (ooit eens) verder kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 9 oktober 2013 Share Geplaatst 9 oktober 2013 Dat krijg je als je teveel kijkt he Vince ;c Ik begin zelden een nieuwe serie voordat ik de ander af heb ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 10 oktober 2013 Share Geplaatst 10 oktober 2013 Jack is het misschien het leukst, maar ik denk dat Tina Fey het geniaalst is qua characterplay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten