Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Office US

Bm

Aanbevolen berichten

Ik weet niet waar je nu zit, maar na seizoen 1 begint het steeds minder op de UK versie te lijken. Ik zit nu halverwege seizoen 5 en eigenlijk lijkt het in de verste verte niet meer op UK. Logisch ook, aangezien daar maar twee seizoenen van zijn.

Wel een minder seizoen dit. Jim fuckt minder met Dwight, Michael wordt zowaar sympathieker en die hele verhaallijn met Dwigt/Andy/Angela had van mij niet gehoeven. Desondanks blijft het gewoon leuk hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dwight is zeker geniaal, laatst weer opnieuw begonnen met kijken vanm'n Office US collectie, hoop dat binnenkort eens seizoen 7 hier op DVD uitkomt.

[YOUTUBE]4cD8y50fM_w[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]ewLEkigaiq4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]0IPKDr-lpiM[/YOUTUBE]

Die laatste :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Office US

Boys, ik ben sinds een paar maanden deze serie aan het verslinden en vond geen topic. Zijn er nog mensen die alles van begin hebben gezien? Ik denk dat het echt bij mijn favoriete series aller tijden hoort. Echt élk personage is cool, en dat zijn er toch zo 20. Ik kijk nu de openingsscene van seizoen 7 en word er helemaal blij van :D

Voor de liefhebbers, dit is echt geniaal !!

http://vimeo.com/22419143

En een lelijke maar embedded versie:

9WrbEvLpo9o

Geef het omhoog voor THE OFFICE _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe laatst voor de derde keer vanaf seizoen 1 begonnen nadat ik seizoen 7 op DVD had aangeschaft, zit nu alweer bij seizoen 6, blijft gewoon geweldig en zoals Pieter zegt elk personage heeft eigenlijk wel zijn kracht. Creed met die bizarre opmerkingen soms (vraagt ie aan Jim of ie em aan zn dochter moet koppelen, waarop Jim zegt dat ie gaat trouwen, zegt Creed: I thought you were gay...:mrgy:..of als Creed als enige weet dat die security guy Hank heet als ze hem nodig hebben om de poort te openen :mrgy:) Stanley die zo geweldig droog is en nooit enthousiast is, Kevin die altijd zo lekker simpel is en dan natuurlijk Dwight die ik echt de held van de serie vindt. En dan de constante vete tussen Toby en Michael ook altijd mooi :D

Heb overigens nog niks van seizoen 8 gezien waarin Steve Carrell weg gaat, benieuwd hoe dat de serie beïnvloed maar wacht altijd tot ze op DVD uitkomen voordat ik ze kijk, ben niet echt van het op internet kijken of downloaden etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op aanraden van Pieter kijk ik 'm ook. Ben nu al halverwege seizoen 3. Stuk voor stuk inderdaad fantastische personages, met uiteraard een heldenrol voor Michael maar ook voor Jim.

Die vetes met Toby zijn heerlijk, vooral omdat Toby zo'n verongelijkt gezicht heeft. Toen Michael jarig was:

Michael Scott: Somebody got donuts for my birthday!

Toby: Happy birthday!

Michael Scott: You didn't know it was my birthday.

Toby: I guess I forgot.

Michael Scott: Well I guess I forgot to give you a donut.

:-D

En over de gedetineerde in The Office:

Michael Scott: I didn't hire an ex-convict. Unless they mean Toby. Convicted rapist.

:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah. Zelf nog maar één aflevering van P&R gezien, maar duizend, zo niet een miljoen keer beter is wel jammer hoor. The Office UK is uniek in zijn soort en daarin steengoed. Eigenlijk niet te vergelijken ook met US, want The Office US is veel toegankelijker dan het bizar ongemakkelijker en schaamteloze The Office UK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nooooo wat een lelijke cliffhangers allemaal :@:@:@:@ Meh. Kga P&R kijken Daan, is van dezelfde schrijver als van The Office dacht ik? Greg Daniels?

Inderdaad, beide mockumentaries.

En Vin, ik heb geen moment kunnen lachen bij The Office UK. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, beide mockumentaries.

En Vin, ik heb geen moment kunnen lachen bij The Office UK. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Guess so dan. Het is ook, no pun intended, een minder 'eenvoudige' komedie dan The Office US of de komedies die jij in het algemeen kijkt. De humor is zo inktzwart dat het vaak plaatsvervangend beschamend is. Dat moet je wel liggen om erom te kunnen lachen, of om er op zijn minst de humor van in te zien. Bij de US-versie hebben ze dit denk ik behoorlijk afgezwakt om het Amerikaanse publiek te bereiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites