vinnypassy Geplaatst 19 januari 2011 Share Geplaatst 19 januari 2011 Ik vond hem niet zo erg overkomen als Sheldon. Slechts af en toe tijdens het praten door het hakkelen, maar als je echt let op de mimiek staat hier heel iemand anders dan Sheldon. Hem hier zien staan als Sheldon en niet als Jim Parsons doet naar mijn mening ook afbreuk aan zijn acteerprestatie, anders zou hij gewoon zichzelf spelen in TBBT. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Hij is weer goed deze week _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Valt me nu pas op dat ze gesponsorerd worden door Dell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 februari 2011 Share Geplaatst 11 februari 2011 Wat een heerlijke serie blijft dit toch. Sheldon blijft echt een held, maar ook Leonard is echt een baas. Als TAAHM ooit mocht stoppen dat word dit toch de duidelijke nummer 1 hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 februari 2011 Share Geplaatst 11 februari 2011 Tsk. Dat TAAHM er voor moet stoppen. :nee: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 11 februari 2011 Share Geplaatst 11 februari 2011 Ook maar begonnen aan deze serie. Ik had het soms op tv wel even gezien en toen viel het wat tegen, maar moet zeggen dat het best leuk is. Sheldon is wel grappig, moet alleen wel een beetje aan die gast wennen. Oh gravity, thou art a heartless bitch:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 februari 2011 Share Geplaatst 11 februari 2011 Kijk ik net S04E15, kom ik er bij het invullen op WiW achter dat ik S04E14 nog niet eens heb gezien. #fail Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Vind deze serie langzamerhand wel beter worden. Vroeger vond ik het nooit zo leuk om te kijken, maar nu ik na een aantal afleveringen achter elkaar gezien te hebben het verhaal en vooral de personages beter snap is het wel een leuke sitcom, maar ook niet meer dan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 2 maart 2011 Share Geplaatst 2 maart 2011 _O__O_ Grappig liedje ook :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 [YOUTUBE]wI-nyGsBENI[/YOUTUBE] Kwam werkelijk niet meer bij bij het zien van deze scene! Geweldig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 Die is idd wel vet ja. [YOUTUBE]_4PFWow-q1s[/YOUTUBE] Deze vind ik ook wel koning! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Raj: Last night I had a dream we got so rich from the app, you and I bought matching side by side mansions. But there was a secret tunnel connecting your front yard to my back yard. What do you think that means? Howard: It means that after we play handball I'm showering at home. Heldige quote in de serie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Lol, wtf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 april 2011 Share Geplaatst 9 april 2011 Hij blijft gewoon elke week heerlijk. Nu TAAHM gestopt is, heeft deze serie duidelijk de eerste plek overgenomen. Jammer alleen dat het op vrijdag pas te downloaden is, de dag waarop ik eigenlijk geen tijd heb om te kijken en ik het meestal moet uitstellen tot zaterdag of maandag :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Is seizoen 4 al afgelopen? En zijn er al Nederlandse ondertitels voor dit seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Is seizoen 4 al afgelopen? En zijn er al Nederlandse ondertitels voor dit seizoen? Er moeten nog 3 afleveringen komen geloof ik. Launchdate in Amerika op 28 april, 12 mei en 19 mei volgens de site waarvan ik mijn subs haal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Echt geweldige serie dit :D gewoon geniaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Laatste aflevering was weer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Wat een geweldige serie is het ook he. Net even seizoen 1,2,3 en 13 afleveringen van seizoen 4 gedownload. Iemand die weet bij welke aflevering ze nu zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Episode 22 van seizoen 4 word vandaag uitgezonden in Amerika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Oke, thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Aflevering 22 is ook weer goed. Nu nog 2 tot einde toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Denk het wel ja, 21 was trouwens ook sterk, vooral de eerste 10 minuten ongeveer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 9 mei 2011 Share Geplaatst 9 mei 2011 Beide afleveringen, 21 en 22, waren weer heel goed ja. Die rokende aap _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten