Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Big Bang Theory

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ik vond hem niet zo erg overkomen als Sheldon. Slechts af en toe tijdens het praten door het hakkelen, maar als je echt let op de mimiek staat hier heel iemand anders dan Sheldon. Hem hier zien staan als Sheldon en niet als Jim Parsons doet naar mijn mening ook afbreuk aan zijn acteerprestatie, anders zou hij gewoon zichzelf spelen in TBBT. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vind deze serie langzamerhand wel beter worden. Vroeger vond ik het nooit zo leuk om te kijken, maar nu ik na een aantal afleveringen achter elkaar gezien te hebben het verhaal en vooral de personages beter snap is het wel een leuke sitcom, maar ook niet meer dan dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raj: Last night I had a dream we got so rich from the app, you and I bought matching side by side mansions. But there was a secret tunnel connecting your front yard to my back yard. What do you think that means?

Howard: It means that after we play handball I'm showering at home.

Heldige quote in de serie _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij blijft gewoon elke week heerlijk. Nu TAAHM gestopt is, heeft deze serie duidelijk de eerste plek overgenomen. Jammer alleen dat het op vrijdag pas te downloaden is, de dag waarop ik eigenlijk geen tijd heb om te kijken en ik het meestal moet uitstellen tot zaterdag of maandag :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites