FC-Breda Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Jeff is de geest!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 26 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2011 Dacht ik dus ook meteen aan :cab: Was alleen niet helemaal aan 't opletten;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Ja dacht ik ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Lijkt me niet aangezien hij nog terug keert in de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Nee, het is de pa van die Wiet(?) ofzo. Frits heet hij geloof ik... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 DIe geest deed toch een stukje van de naam beginnend met de W?! Dan kan het Frits en Jef niet zijn of heb ik niet goed opgelet? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Nee, let volgende keer maar goed op, kan het nu wel gaan zeggen, mja is ook niet leuk meer he. ;) Heb al voorstukje van morgen gezien, hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 Dacht zelf aan die moeder van die Rikkie, die is toch ook dood, zeker omdat die naam van haar (Anita?) nog gevallen was in dezelfde aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 Nee, let volgende keer maar goed op, kan het nu wel gaan zeggen, mja is ook niet leuk meer he. ;) Heb al voorstukje van morgen gezien, hehe. Verwacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 Ja, eerlijk gezegd wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Wie is dat wijf aan de bar dan bij rik:D? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Idd, is wel een leuke chick ja.:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Ik heb het al 2 maand niet meer gezien ofzo, snap er niks meer van. Wie is die oude vrouw nou weer in de koning dan ? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Nieuwe chick. :D En Nicky, dat is een lang verhaal. Ze ging met Jeff op reis, is alleen terug gekomen en niemand weet waar Jeff is. Ze heeft Jeff's paspoort ook verbrand en is gaan solliciteren bij de Koning. Niemand wist vooraf wie zij was, niemand had haar gezien etc dus ze weten ook niet dat zij met Jeff op reis was gegaan, omdat het allemaal zo snel ging. Haha, beetje wazig, maar het draait erom dat zij Jeff waarschijnlijk iets heeft aangedaan, en niemand weet waar Jeff is. Hoop dat je er wat wijzer van bent geworden. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Aah ok thnx. Hoop niet dat ze Jef heeft vermoord dan want hij was wel cool :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Jeff komt terug in de serie, dus hij zal niet vermoord zijn.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Nick komt ook weer terug in de serie _O_ Ben benieuwd wat dat gaat opleveren.. Edit: Het lijkt tijdelijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Sanders?hehe Die lucas moet er 6weken uit ivm zijn contract ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Sanders?hehe Die lucas moet er 6weken uit ivm zijn contract ofzo Jep, hij is door Maxime doorgedraaid en zat in het gesticht. Zal er nu wel uit zijn.. Danny moet er volgens mij ook tijdelijk uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Even flinke inkijk bij Lorena/Gigi.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 9 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 9 juni 2011 Gvd ben gewoon vergeten te kijken :cry: Hoelaat staat die op uitzending gemeest en heb je screenshotje gemaakt:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Ik kijk op de televisie, dus geen screentje. Hopelijk heeft iemand anders er een.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Meestal rond 20:45 op RTLgemist. Heb vandaag ook niet gekeken, maar zal ook wel ff de herhaling bekijken. Zeker na de info van FC-Breda.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 9 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 9 juni 2011 Nou idd. Ik doe mijn broek alvast uit :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 http://www.youtube.com/gtst En dat weet ik alleen maar omdat ze vaak op de homepage staan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten