Geplaatst 28 oktober 201015 jr. Ik zou je een 1 moeten geven omdat Drogba weg is.. maar je krijgt pluspuntjes voor Aguero en Hamsik... een 3 dus...
Geplaatst 28 oktober 201015 jr. in een echte game zou ik het ook nooit doen, maargoed met de demo kun je eens gek doen!
Geplaatst 2 november 201014 jr. ik ben de Demo gestart met de SPURS, mijn team ziet er als volgt uit DM: Gomes VR: Srna VC: Mexes VC: Gallas VL: Taiwo MR: Beckham MC: Fellaini ML: Bale AMC: Modric AMC: van der Vaart SC: Pavlyuchenko Ik hoor graag jullie reactie!
Geplaatst 2 november 201014 jr. Geef voor mij 1 reden waarom je Maroune Fellaini & Beckham heb gehaald terwijl je al zulke goede middenvelders heb? Alleen nog een extra spits en verdediger en maybe nog een reserve keeper!
Geplaatst 2 november 201014 jr. Pavlyutchenko kan mij niet bekoren, die zou ik vervangen ;). ^Extra reservekeeper met Stipe Pletikosa en Carlo Cudicini lijkt me ook niet nodig. Een 8 :).
Geplaatst 2 november 201014 jr. Alweer die Srna .. zijn er nou echt geen leukere, jongere, frissere spelers dan hij verder zit hit wel goed met Fellaini en Mexes, hoewel ik denk dat er wel wat betere spelers zijn. en beckham had ik er helemaal niet bij gehaald. Tottenham heeft van zichzelf al een behoorlijk goed middenveld, met VdVaart, Modric, Bale, Huddlestone, Lennon, Bentley, Jenas etc.. dan ga je er toch geen beckham meer halen maargoed 6,5
Geplaatst 3 november 201014 jr. FC Utrecht, seizoen 1 Heb de aankopen zo realistisch mogelijk proberen te houden, wat ook redelijk goed gelukt is dacht ik zo (d)
Geplaatst 3 november 201014 jr. Screen Bandalovski aub. Lekker team, een 7. Waarom Davids en Kum kopen voor veel geld en dan wissel zetten?
Geplaatst 3 november 201014 jr. Prima vervangers en was weinig anders leuks te vinden. Nederlanders, jong en leuke stats :) Bandalovski:
Geplaatst 3 november 201014 jr. Tözser_O_Heldje voor 1,5 miljoen. Kostte me wel 25.000 per week salaris maar ja (d)
Geplaatst 3 november 201014 jr. Mooie aankopen, ik snap alleen niet waarom je Mertens niet gewoon op AMC neer zet ;) Daar functioneert hij echt veel beter.
Geplaatst 3 november 201014 jr. Mijn Ajax team.. Opstelling ben ik nog aan het uitproberen, wil eigenlijks Paulo Henrique op een AMC positie.
Geplaatst 4 november 201014 jr. Zou je dan niet beter met een 4-3-3 met de punt naar voren kunnen voetballen? En Suarez nog bij de rest in de spits?
Geplaatst 4 november 201014 jr. Feyenoord seizoen 2: GK: Michel Vorm VL: Ivan Fatic/Tiendalli/Indi VC: Vlaar/Joppen/Schenkeveld VC: Senderos/Hofland/Te Wierik VR: De Vrij/Tiendalli ML: Biseswar/Boerrigter MC: Fer/Mokotjo/El Hamadi MC: Van Haaren/Bruins/V.Elm/Rits MR: Biseswar/Bacuna SP: Ruud van Nistelrooy/Castaignos SP: Jelle Vossen/Doorn (regen)
Geplaatst 4 november 201014 jr. Met Fatic, Senderos, Bacuna, Ruud en Vossen toch enkele goede aanwinsten en daarnaast ook nog Boerrigter, Elm, Rits en El Hamadi(?) aangetrokken. Mag ik een screentje van Doorn? Ik geef je een 8.
Geplaatst 4 november 201014 jr. Zou je dan niet beter met een 4-3-3 met de punt naar voren kunnen voetballen? En Suarez nog bij de rest in de spits? Zou kunnen, win op dit moment alle competitie wedstrijden. Europees heb ik het iets moeilijker maar toch een 1-1 tegen Arsenal.
Geplaatst 4 november 201014 jr. Feyenoord seizoen 2: GK: Michel Vorm VL: Ivan Fatic/Tiendalli/Indi VC: Vlaar/Joppen/Schenkeveld VC: Senderos/Hofland/Te Wierik VR: De Vrij/Tiendalli ML: Biseswar/Boerrigter MC: Fer/Mokotjo/El Hamadi MC: Van Haaren/Bruins/V.Elm/Rits MR: Biseswar/Bacuna SP: Ruud van Nistelrooy/Castaignos SP: Jelle Vossen/Doorn (regen) Prima team voor feyenoord na één seizoen van mij ook een 8. Vraagje: Doet die Jelle Vossen het in FM11 net zo lekker als in het echt?
Geplaatst 4 november 201014 jr. Moet ik even kwijt: Hoffenheim, Birmingham en FC Nantes zijn heldenteams om mee te beginnen!
Geplaatst 4 november 201014 jr. Dit is mijn ploeg Fc Barcelona 2010 1 week voor het sluiten van de transfermarkt. Ik heb ervoor gekozen de jeugd de kans te geven, en maar 1 versterking te halen, Ruiz (die me ineens werd aangeboden voor 4.5m) aan de linkerkant. Dos Santos heb ik erbij gehaalt omdat hij in de jeugd van Barcelona heeft gespeelt, 1 van me favoriete spelers is, een goed talentje is, en omdat ik niet breed zat in de buitenspelers. Daarnaast heb ik 1 talentje gekocht, die nu in de -19 speelt, Verratti. Dm: valdes, pinto Verdediging: dani alves, pique, puyol, abidal, maxwell, millito, fontas (barca jeugd) adriano middenveld: xavi, iniesta, busquets, thiago, messi, bryan ruiz, pedro, keita, j. dos santos, jeffren, carmona (barca jeugd) macherano, giovani dos santos aanval: villa, bojan, rochina (barca jeugd)
Geplaatst 4 november 201014 jr. Messi op het middenveld ? lijkt me verstandiger als je hem als vleugelaanvaller gebruikt, en Pedro of Iniesta aan de andere kant, als je kiest voor Iniesta kan je hem wat terug laten zakken, dan word hij een soort AMC en dan heb je ook plaats voor Mascherano op het middenveld, die kan je dan inzetten in de plaats van Busquets of je kan Bojan als AML omtrainen dan kan Iniesta gewoon op het middenveld staan verder valt er eigenlijk niet veel te rate, want je hebt nauwelijks of nog geen wedstrijd gespeeld.
Geplaatst 4 november 201014 jr. ik speel 4-5-1 en heb gemerkt dat als ik messi op 10 zet, dat ik dan zoveel meer kansen crieeer, als dat ik hem rechts opstel. Daarnaast train ik Bojan nu om naar links, maar als mij voor 4.5m Ruiz word aangeboden, dan weet ik wel hoe laat het is. Iniesta gebruik ik op het middenveld, omdat ik vind dat hij geen buitenspeler is.
Geplaatst 5 november 201014 jr. Graafschap na 1 maand(nja heel jaar want me budget is op): GK: Waterman RB: Muslu CB: Anderson CB: Galeano LB: Jose Goncalves VM: Tiago Dutra CM: Merida (gehuurd, At Madrid is mijn moederclub) RAM: Zijler CAM: Bruggink LAM: Carraro (gehuurd) ST: Reis 1e wedstrijd 0-0 gespeeld tegen PSV.