Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zou je een 1 moeten geven omdat Drogba weg is.. maar je krijgt pluspuntjes voor Aguero en Hamsik... een 3 dus...

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 5,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Je moet wel héél gek zijn om Drogba te vervangen. 0/10

Geplaatst

ik ben de Demo gestart met de SPURS, mijn team ziet er als volgt uit

DM: Gomes

VR: Srna

VC: Mexes

VC: Gallas

VL: Taiwo

MR: Beckham

MC: Fellaini

ML: Bale

AMC: Modric

AMC: van der Vaart

SC: Pavlyuchenko

Ik hoor graag jullie reactie!

Geplaatst

Geef voor mij 1 reden waarom je Maroune Fellaini & Beckham heb gehaald terwijl je al zulke goede middenvelders heb? Alleen nog een extra spits en verdediger en maybe nog een reserve keeper!

Geplaatst

Pavlyutchenko kan mij niet bekoren, die zou ik vervangen ;).

^Extra reservekeeper met Stipe Pletikosa en Carlo Cudicini lijkt me ook niet nodig.

Een 8 :).

Geplaatst

Alweer die Srna .. zijn er nou echt geen leukere, jongere, frissere spelers dan hij

verder zit hit wel goed met Fellaini en Mexes, hoewel ik denk dat er wel wat betere spelers zijn. en beckham had ik er helemaal niet bij gehaald.

Tottenham heeft van zichzelf al een behoorlijk goed middenveld, met VdVaart, Modric, Bale, Huddlestone, Lennon, Bentley, Jenas etc.. dan ga je er toch geen beckham meer halen

maargoed

6,5

Geplaatst

FC Utrecht, seizoen 1

Heb de aankopen zo realistisch mogelijk proberen te houden, wat ook redelijk goed gelukt is dacht ik zo (d)

34876226.png

66052480.png

87535232.png

36826396.png

Geplaatst

Screen Bandalovski aub.

Lekker team, een 7.

Waarom Davids en Kum kopen voor veel geld en dan wissel zetten?

Geplaatst

Prima vervangers en was weinig anders leuks te vinden. Nederlanders, jong en leuke stats :)

Bandalovski:

naamloosdz.png

Geplaatst

Mooie aankopen, ik snap alleen niet waarom je Mertens niet gewoon op AMC neer zet ;) Daar functioneert hij echt veel beter.

Geplaatst

Mijn Ajax team.. Opstelling ben ik nog aan het uitproberen, wil eigenlijks Paulo Henrique op een AMC positie.

ajaxgame.jpg

Geplaatst

Zou je dan niet beter met een 4-3-3 met de punt naar voren kunnen voetballen? En Suarez nog bij de rest in de spits?

Geplaatst

Feyenoord seizoen 2:

GK: Michel Vorm

VL: Ivan Fatic/Tiendalli/Indi

VC: Vlaar/Joppen/Schenkeveld

VC: Senderos/Hofland/Te Wierik

VR: De Vrij/Tiendalli

ML: Biseswar/Boerrigter

MC: Fer/Mokotjo/El Hamadi

MC: Van Haaren/Bruins/V.Elm/Rits

MR: Biseswar/Bacuna

SP: Ruud van Nistelrooy/Castaignos

SP: Jelle Vossen/Doorn (regen)

Geplaatst

Met Fatic, Senderos, Bacuna, Ruud en Vossen toch enkele goede aanwinsten en daarnaast ook nog Boerrigter, Elm, Rits en El Hamadi(?) aangetrokken. Mag ik een screentje van Doorn? Ik geef je een 8.

Geplaatst
Zou je dan niet beter met een 4-3-3 met de punt naar voren kunnen voetballen? En Suarez nog bij de rest in de spits?

Zou kunnen, win op dit moment alle competitie wedstrijden. Europees heb ik het iets moeilijker maar toch een 1-1 tegen Arsenal.

Geplaatst
Feyenoord seizoen 2:

GK: Michel Vorm

VL: Ivan Fatic/Tiendalli/Indi

VC: Vlaar/Joppen/Schenkeveld

VC: Senderos/Hofland/Te Wierik

VR: De Vrij/Tiendalli

ML: Biseswar/Boerrigter

MC: Fer/Mokotjo/El Hamadi

MC: Van Haaren/Bruins/V.Elm/Rits

MR: Biseswar/Bacuna

SP: Ruud van Nistelrooy/Castaignos

SP: Jelle Vossen/Doorn (regen)

Prima team voor feyenoord na één seizoen van mij ook een 8.

Vraagje: Doet die Jelle Vossen het in FM11 net zo lekker als in het echt?

Geplaatst

Dit is mijn ploeg Fc Barcelona 2010 1 week voor het sluiten van de transfermarkt. Ik heb ervoor gekozen de jeugd de kans te geven, en maar 1 versterking te halen, Ruiz (die me ineens werd aangeboden voor 4.5m) aan de linkerkant. Dos Santos heb ik erbij gehaalt omdat hij in de jeugd van Barcelona heeft gespeelt, 1 van me favoriete spelers is, een goed talentje is, en omdat ik niet breed zat in de buitenspelers. Daarnaast heb ik 1 talentje gekocht, die nu in de -19 speelt, Verratti.

Dm: valdes, pinto

Verdediging: dani alves, pique, puyol, abidal, maxwell, millito, fontas (barca jeugd) adriano

middenveld: xavi, iniesta, busquets, thiago, messi, bryan ruiz, pedro, keita, j. dos santos, jeffren, carmona (barca jeugd) macherano, giovani dos santos

aanval: villa, bojan, rochina (barca jeugd)

Geplaatst

Messi op het middenveld ? lijkt me verstandiger als je hem als vleugelaanvaller gebruikt, en Pedro of Iniesta aan de andere kant, als je kiest voor Iniesta kan je hem wat terug laten zakken, dan word hij een soort AMC

en dan heb je ook plaats voor Mascherano op het middenveld, die kan je dan inzetten in de plaats van Busquets

of je kan Bojan als AML omtrainen dan kan Iniesta gewoon op het middenveld staan

verder valt er eigenlijk niet veel te rate, want je hebt nauwelijks of nog geen wedstrijd gespeeld.

Geplaatst

ik speel 4-5-1 en heb gemerkt dat als ik messi op 10 zet, dat ik dan zoveel meer kansen crieeer, als dat ik hem rechts opstel. Daarnaast train ik Bojan nu om naar links, maar als mij voor 4.5m Ruiz word aangeboden, dan weet ik wel hoe laat het is. Iniesta gebruik ik op het middenveld, omdat ik vind dat hij geen buitenspeler is.

Geplaatst

Graafschap na 1 maand(nja heel jaar want me budget is op):

GK: Waterman

RB: Muslu

CB: Anderson

CB: Galeano

LB: Jose Goncalves

VM: Tiago Dutra

CM: Merida (gehuurd, At Madrid is mijn moederclub)

RAM: Zijler

CAM: Bruggink

LAM: Carraro (gehuurd)

ST: Reis

1e wedstrijd 0-0 gespeeld tegen PSV.