Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

6 hours ago, Sick Blik said:

Damn weet nog laatst dat ik opeens door een of ander willekeurig varken gesloopt werd die meteen ff aggrode in the nether. Was niet eens zo'n normaal varken. Had echt geen idee wat er gebeurde. Ben sws zwak in Minecraft combat op de pc, want kan echt niks met een muis en keyboard qua gaming.

Ja zo verloor ik alles in die Nether gisteren. Meneertje zei dat die Piglins niks deden en zag hem rustig in een hoekje naar mij staan te kijken. Dus verwachtte niet dat ik op dat moment van achteren werd genomen door een varken. 

Gisteren was ook weer zweten. Wou even 1 minuut inchecken maar toen vonden we voor het eerst ooit zo een Trial Chamber, zonder dat we wisten wat het was. Mn vriendin zat me echt uit te lachen door wat voor geluiden en huilbuien er ontstonden hier :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei WillieColón:

Ja zo verloor ik alles in die Nether gisteren. Meneertje zei dat die Piglins niks deden en zag hem rustig in een hoekje naar mij staan te kijken. Dus verwachtte niet dat ik op dat moment van achteren werd genomen door een varken. 

Zombie Pigmen doen normaal gesproken ook niks. Vandaar dat ik rustig kon zitten kijken.

Die trial chamber was niet normaal inderdaad. Geen idee wanneer ik voor het laatst zo heb zitten zweten en janken.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites