TheBazzterd Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=GgSf8wOVCmQ&feature=colike Minecraft - Hack/Mine with TheBazzterd (Technicpack) #3 (Deze mod word verslavend :S....) http://www.youtube.com/watch?v=2Q9x7t_cqLU&feature=colike Minecraft - Hack/Mine with TheBazzterd (Technicpack) #3 (PART2!!!) 27 juni 2012 bewerkt door TheBazzterd Part 2 Toegevoegd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 Ik wil ook wel eens wat gaan maken in de vakantie, iemand een idee wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 Minecraft - Survival with TheBazzterd #4 Diamonds and Slimes (PART 1) http://www.youtube.com/watch?v=qKkGRXUJl4U&feature=colike Ben er na 2weken er ff tussenuit geweest te zijn gewoon weer terug :D @Jesse Heb je zin in iets groots? of iets kleins?? want der is natuurlijk wel vanalles te bedenken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 15 juli 2012 Share Geplaatst 15 juli 2012 Tsja, iets waar 5 uur werk in zit ofzo.. Geen idee wat ;) Denk dat ik maar iets moois ga maken in survival, je blijft goeie filmpjes maken trouwens (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 15 juli 2012 Share Geplaatst 15 juli 2012 Laatste tijd ook weer verkikkerd op Minecraft :P Alleen vind singleplayer wel wat te saai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 15 juli 2012 Share Geplaatst 15 juli 2012 Minecraft - Survival with TheBazzterd #4 Diamonds and Slimes (PART 2) http://www.youtube.com/watch?v=xMLLkmGzAY8&feature=colike @Jesse weet niet of je met redstone overweg kan? anders een mooie automatische farm.. of een piston huis (huis met allemaal pistons in verwerkt om alles te verbergen) @Platina Mischien is de server waar ik speel wat voor je?? Kijk anders ff op theminecart.com ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 15 juli 2012 Share Geplaatst 15 juli 2012 Ja ik heb Minecraft niet gekocht, dus ik zit steeds de 1.8.1 Betaversie te spelen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joso Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Moet je het spel kopen om multiplayer te kunnen spelen? En wat is het verschil tussen de gratis en de betaalde versie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Moet je het spel kopen om multiplayer te kunnen spelen? En wat is het verschil tussen de gratis en de betaalde versie? Ja je moet het kopen voor multiplayer. Het voornaamste verschil is gemakkelijk kunnen updaten als de updates er zijn. Maar je zou het vooral moeten doen om de ontwikkelaars te steunen. Ik heb het eerst ook gepirate, maar ik heb het uiteindelijk toch gekocht, want wat is nu 15 euro voor zo een spel? - - - Updated - - - Moet je het spel kopen om multiplayer te kunnen spelen? En wat is het verschil tussen de gratis en de betaalde versie? Ja je moet het kopen voor multiplayer. Het voornaamste verschil is gemakkelijk kunnen updaten als de updates er zijn. Maar je zou het vooral moeten doen om de ontwikkelaars te steunen. Ik heb het eerst ook gepirate, maar ik heb het uiteindelijk toch gekocht, want wat is nu 15 euro voor zo een spel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Minecraft - Survival with TheBazzterd #4 Diamonds and Slimes (PART 3) http://www.youtube.com/watch?v=CFMJjGL3ypE&feature=colike Jongens gewoon kopen voor die paar euro.. qua speelplezier haal je het er uit.. zeker online ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Ik ga het nu kopen. Had ook al een account aangemaakt bij TheMineCart, maar daar kom ik dus niet in met illegale versie. - - - Updated - - - Gekocht :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 20 juli 2012 Share Geplaatst 20 juli 2012 Minecraft - Survival with TheBazzterd #4 Diamonds and Slimes (PART 4,Final) http://www.youtube.com/watch?v=XvOTh3EAFfs&feature=colike @Platini... En hoe bevalt het totzover ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 20 juli 2012 Share Geplaatst 20 juli 2012 Platini??? Die eikel? :@ Maar het bevalt goed jullie server, aardige mensen. Mijn stadion schiet ook al op :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Jongens ik wist dat dit nogal een hype is/was dus ik ging maar ff kijken of het wat was (vakantie, verveling, etc.). Dus ik heb nu illegaal minecraft 1.2.5, maar als ik in mijn huis/grot de deur dicht doe en ik ga bijvoorbeeld een tunnel graven, spawnen er opeens heel veel katten/kleine tijgers in m'n huis (echt 20 ofzo, dus 2 per blok). :s ik wordt ook altijd gevolgd door die kutbeesten en het is niet goed voor mijn speelplezier. Is dit een bug? Of.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SilverGold Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Ja, gebeurt als je MineCraft niet gekocht hebt. Sent from my GT-B5510 using Tapatalk 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Hey Bazzterd, kom je ooit nog wel eens in die server? Want mijn stadion is aan de binnenkant al helemaal af. En ik heb je er al een tijdje niet gezien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Heb die tijgers gekilld en nu durven ze niet meer in m'n buurt te komen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 Hoe krijg ik die honden/wolven tam? Ik heb er een een bot gegeven, maar er gebeurt niks (met update 1.3.1 die vandaag uit is). Ik heb bij de fixlist gekeken op minecraft.net maar daar kon ik niets vinden over honden/wolven. edit: http://mcupdate.tumblr.com/post/28481708267/minecraft-1-3-1 je kan dus handelen met Villagers, ff kijken hoe dat werkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 - Removed Herobrine :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SilverGold Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Die LAN functie is echt geweldig, speel nu samen met mijn broer. Alleen kan hij er geen kut van. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Lol, zo moeilijk is het toch niet? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SilverGold Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Ik bedoel dat hij nog geen craftingrecipes kent enzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik speel tegenwoordig meer op een server met een paar vrienden. Mijn basis ziet er voorlopig zo uit. Naar de linkerkant ligt er een beetje vanalles, een extra sugar cane farm, wheat farm, mijn beginhutje, melon en pumpkin farm. Allemaal heel basic. Dat aan de rechterkant is een breeding cell voor villagers. De 'put' aan het einde van de pier gaat naar mijn branchmine. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ziet er goed uit man (y) Ik heb een stadion gebouwd in de server waar Bazzterd ook zit: [/img] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SilverGold Geplaatst 7 augustus 2012 Share Geplaatst 7 augustus 2012 Iemand zin om op mijn server te komen spelen? Gewoon Bukkit met wat plugins om de zaak draaiende te houden. Er zitten ook engelsen op de server, dus de hoofdtaal zal waarschijnlijk engels zijn. hier het IP; 84.29.197.64 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten