Jelle. Geplaatst 15 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2011 Oh nee, zat te denken dat je MP server van maakte.. Dat er paar in kunnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 15 juli 2011 Share Geplaatst 15 juli 2011 Oh nee, zat te denken dat je MP server van maakte.. Dat er paar in kunnen! Lol nee, dat trekt de boel hier niet, een server runnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 episode 4 =) [YOUTUBE]RKyQWspiAv8[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Er zou een verbod moeten komen op het promoten van je eigen filmpjes op Youtube ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 je kan zeggen ( of stemmen;) )wat je wilt , die filmpjes trappen wel weer leven in het topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Hoe moet je redstone circuit verlengen ? Met een redstone torche ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Hoe moet je redstone circuit verlengen ? Met een redstone torche ? Met een repeater. Torches zijn om het altijd aan te hebben of om het signaal om te keren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Wel moeilijk die redstone circuits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Je krijgt het door na even oefenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 heb gister voor het eerst echt met redstone en pistons gewerkt , resultaat is een werkend licht voor een vuurtoren =) al hoewel de vuurtoren zelf niet echt op een vuurtoren lijkt :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Redstone is echt niet moeilijk, gewoon 2 dingen onthouden. Redstone loopt 15 blocks, en een redstone torch is standaard aan en gaat uit als er current door gaat. Dan is de rest gewoon logisch denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Ik ben het met je eens hoor, maar ik denk niet dat iedereen dit meteen snapt :mrgy: utVfutsR56w Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 18 juli 2011 Share Geplaatst 18 juli 2011 Voor diegenen die nog een leuke server zoeken , http://www.theminecart.com (laatste plaatsen!) , Enjoy:mrgy: [YOUTUBE]1LXE_HPCt9Y[/YOUTUBE] (bij 6:10 zie je vuurtoren op pistons en redstone (moest eigenlijk een uitkijktoren worden maar op het laatste moment toch maar niet :P) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 18 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2011 Somebody is angry at Minecraft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 idd , als ik ergens uren mee bezig ben dan word ik idd pissed als jij gaat lopen kloten. Maar dat is niet het ergste hoor , erover liegen is imo erger en vooral daar stoor ik me aan. Dus als je gewoon een vent was en het gewoon gezegd had dat jij het was toen ik het vroeg , dan had er niks aan de hand geweest. Maar door dat soort achterbaks gedrag word je simpelweg verbannen uit mn friendslist, dat je het weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2011 Trolololol, ik wist het toch niet jongen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 wat ik al zei , gaat mij niet zo om die dingen die je neer gezet had maar het feit dat als ik erom vraag dat je er dan nog om gaat liegen. maar ik maak er geen worden meer aan vuil... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 Dacht je dat ik het was hahah :mrgy:? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 nop , dat was omdat ik je blokkeerde:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 :zzz: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stan. Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 MCbans is je vriend, vooral tegen die mongolen als fifastefan enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 Dubbelaccountje BaZZTeRD? Oh nee, je komma is goed :S Ben bezig met boter-kaas-en-eieren aan het maken, gaat verrassend goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 juli 2011 Share Geplaatst 23 juli 2011 Boter-kaas-en-eieren. - 2 verschillende inputs die alleen om de beurt werken - Automatische reset als alles vol is - Reset knoppen - Win systeem (wordt een hel) [spoiler=:] Waarschijnlijk had het veel kleiner gekund, maar ach. De eerste keer dat ik zoiets heb geprobeerd en ben blij dat het gelukt is :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Iemand wat tips voor redstone want het lukt echt niet. De logica achter die dingen is soms echt zoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Wat probeer je te doen, en wat gaat er mis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten