soler Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Waarom zou het niet kunnen? Sommige dingen kon je toch niet online, weet iemand eigenlijke een leuke online-server ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Vroeger zat ik op de Minecraft Managers United server, maar nu speel ik 1.6 en zij 1.5, dus ik weet niet meer hoe het eruit zit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Er is zelfs al een 1.7 en binnen 2 weken 1.8. Jullie lopen ook wel serieus achter qua updates. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 ik 1.7 en zij 1.6 bedoel ik idd :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 EN heeft iemand de nodige ip's voor in te loggen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Ben weer ff aant kloten met redstone. Pistons zijn goed gemaakt door Jeb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psv4life Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Net in een huge cave geweest, ben ik op weg naar boven met een stack iron, 7/8 diamonds en nog wat redstone en gold. Komt er zo'n groene bom uit de lucht vallen en recht in me gezicht ontploffen. Echt jammer van de diamonds en iron:( maar ja volgende keer meer geluk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Voedsel meenemen he :D al zijn die Creepers zeer ergelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Epsiode 2 :D :mrgy: [YOUTUBE]9XwtFUqQlR8[/YOUTUBE] EDIT: alleen geluid is nou nog niet goed , loopt tijdens de video in ene voor op het beeld :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stan. Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Er is nooit een MU server geweest, en jesse jij bent eruit gekicked omdat je te slecht in MC was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Alweer? :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2011 Sommige dingen kon je toch niet online, weet iemand eigenlijke een leuke online-server ? Ja, ik heb een survival server.. Overal bouwen en aardig normaal bevolkt. sc6.servercraft.co:6437 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Ja, ik heb een survival server.. Overal bouwen en aardig normaal bevolkt. sc6.servercraft.co:6437 Geraak er niet in... Ik ben geen premium :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stan. Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Alweer? :wall: Ja, vind je het gek? Je bouwt een huis van cobblestone nadat we 15x hebben gezegd dat het van smoothstone moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2011 Te slecht in Minecraft. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Raar, maar het kan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Ja, vind je het gek? Je bouwt een huis van cobblestone nadat we 15x hebben gezegd dat het van smoothstone moet. Wat maakt het nu uit als je een huis bouwt van cobblestone als hij dat nu echt wilt. Ik weet het dan het dan sterker is en ect.... maar om daar nu een slechte speler voor te zijn :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Moet ik mijn dak maken uit Smoothstone, Cobblestone stairs of iets anders ? ( Bakstenen niet wan dat heb ik niet ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Ja, vind je het gek? Je bouwt een huis van cobblestone nadat we 15x hebben gezegd dat het van smoothstone moet. Cobblestone met een dak van wooden stairs > smoothstone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Redstone alles > architectje spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Redstone alles > architectje spelen Of een combinatie, zieke architectuur om al die lelijke redstone weg te krijgen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Redstone alles > architectje spelen redstone... Heb wel een idee om dat in men huis te verwerken maar vind geen slijm voor mijn pistons :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 redstone... Heb wel een idee om dat in men huis te verwerken maar vind geen slijm voor mijn pistons :( Slime farm bouwen eh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Oh je speelt gewoon nog zoals het hoort :p Daar was ik na 5 minuten al op uitgekeken. Ik heb trouwens ook een paar redstone mod ideeën. Misschien maar eens kijken hoe dat werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Oh je speelt gewoon nog zoals het hoort :p . Ik? Haha nee, ik speel met SPC en TMI, maar ik ga wel eens een slimefarm in mekaar zetten omdat ik graag bouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten