Aarondinho Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Ik ga sowieso niet meer. Las op verschillende fora dat ze daar heel streng zijn met leeftijden. Je moet, hoe oud je ook bent, altijd je ID laten zien. Dan krijg je een bandje met 12+, 16+ of 18+. Ik ben 17 en ook al lijk ik wel 18+ heb ik er dus niks aan. Zonder een 18+ bandje kom je niet bij CoD etc :m: Serieus? Ik las ook dat ze de verkopen harder gaan aanpakken onder 18. Ikzelf geen last van maar vandaag was er een 13 jarig gastje aant spelen op mw2 haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Zijn hier nog andere mensen die ook League of Legends spelen, zoja als er genoeg animo voor is kan ik wel een topic ervoor aanmaken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Kan het wel gaan spelen. Heb je meer info over de game en welke consoles/platform? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 4 juli 2011 Share Geplaatst 4 juli 2011 Het is een PC game, het is gratis, en het is een soort strategie spel, afgeleid van een Warcraft 3 mod, en jij als account bent een sumonner. Dan heb je champions die je kan kiezen om te gebruiken in een potje. In een potje is het doel de tegenstanders zijn Nexus te vernietigen, maar dan moet je eerst een aantal turrets neer halen. Als je een potje afmaakt kan je IP verdienen waarmee je meer champions kan kopen etc. Zoek anders een Youtube filmpje voor een meer gedetaileerde uitleg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 8 juli 2011 Share Geplaatst 8 juli 2011 Na mijn liefde voor Baldur's Gate I en II, maar even IcewindDale I en 2, Planescape Torment en Arcanum in bezit genomen. ^^ Kan ik hele vakantie mee door.. Heb ook nog Farewell to Dragons en Drakensang. ^^ (K) Nu nog NIER, Castlevania voor Ps3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.360 Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Heeft iemand hier ervaring met games kopen van amazon UK of de UK in het algemeen? Ik probeer nl. iets te kopen via paypal maar het lijkt wel alsof ik verplicht word om een creditcard als backup van mijn bankrekening toe te voegen omdat 'de verkoper mogelijk geem achterstallige betalingen accepteert". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Iemand Bastion gespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 http://www.mmorpg.com/showFeature.cfm/feature/5524/The-List-The-Real-Top-10-MMOs-of-2012.html Interessant :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 augustus 2011 Share Geplaatst 24 augustus 2011 Zo dacht ik er ook over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 24 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 24 augustus 2011 Kan ik mee leven. Ik denk dat GW2 en SWTOR WoW tijdelijk van die eerste plaats kunnen stoten. Op den duur komt WoW hard terug. Vooral wanneer er een nieuwe titel uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 Dead Island is gruwelijke geflopt. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 Dead Island is gruwelijke geflopt. :m: Snelle conclusie, hij is sinds vandaag te koop maar een hit zal het niet worden idd:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 Serieus? Dat leek me echt een goede game met gruwelijke trailers en keek wel uit naar deze game. Wat viel er tegen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 6 september 2011 Auteur Share Geplaatst 6 september 2011 Denk het ook niet. Snapte het doel van het spel echt niet:cab: Ik denk dat meer mensen dat hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 Ik had het al kunnen voorspellen dat het niks zou worden hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 De graphics zijn echt fenomenaal en doel Is zombies slachten. Maar wat is er zo slecht dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaapie Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 Haha, ik ben niet dronken, maar mag ik hier dan wel mee ouwehoeren ;)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 Nee Dead Island is zeker een flop, word hem gewoon niet ookal zijn de Graphics fantastisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 Ja dat lees ik al 4 Posts maar waarom dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaapie Geplaatst 8 september 2011 Share Geplaatst 8 september 2011 Dan ga ik het maar op het zuipen zetten om in dezelfde staat te zijn, het is tenslotte al 12 uur geweest :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 8 september 2011 Share Geplaatst 8 september 2011 Ja dat lees ik al 4 Posts maar waarom dan? Sommige dingen zijn gewoon erg onrealistisch op de 1 of andere manier en naar mijn mening iets teveel geweld ook al heb ik daar geen probleem mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 http://gamenuts.be/2011/08/presentatie-graphics-the-new-generation/ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 http://gamenuts.be/2011/08/presentatie-graphics-the-new-generation/ _O_ Heb echt snel een nieuwe PC nodig wil ik de nieuwste spellen kunnen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 http://notch.tumblr.com/post/8386977075/its-a-scam fake + gay + oud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aleks Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Dead Island is gewoon kut. Personages zijn niet boeiend, verhaal zit er even min in en er zit zoals in zoveel games veel te weinig variaties in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten