Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Ik ga sowieso niet meer. Las op verschillende fora dat ze daar heel streng zijn met leeftijden. Je moet, hoe oud je ook bent, altijd je ID laten zien. Dan krijg je een bandje met 12+, 16+ of 18+. Ik ben 17 en ook al lijk ik wel 18+ heb ik er dus niks aan. Zonder een 18+ bandje kom je niet bij CoD etc :m:

Serieus? Ik las ook dat ze de verkopen harder gaan aanpakken onder 18. Ikzelf geen last van maar vandaag was er een 13 jarig gastje aant spelen op mw2 haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een PC game, het is gratis, en het is een soort strategie spel, afgeleid van een Warcraft 3 mod, en jij als account bent een sumonner.

Dan heb je champions die je kan kiezen om te gebruiken in een potje.

In een potje is het doel de tegenstanders zijn Nexus te vernietigen, maar dan moet je eerst een aantal turrets neer halen.

Als je een potje afmaakt kan je IP verdienen waarmee je meer champions kan kopen etc.

Zoek anders een Youtube filmpje voor een meer gedetaileerde uitleg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na mijn liefde voor Baldur's Gate I en II, maar even IcewindDale I en 2, Planescape Torment en Arcanum in bezit genomen. ^^ Kan ik hele vakantie mee door.. Heb ook nog Farewell to Dragons en Drakensang. ^^ (K) Nu nog NIER, Castlevania voor Ps3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand hier ervaring met games kopen van amazon UK of de UK in het algemeen? Ik probeer nl. iets te kopen via paypal maar het lijkt wel alsof ik verplicht word om een creditcard als backup van mijn bankrekening toe te voegen omdat 'de verkoper mogelijk geem achterstallige betalingen accepteert".

Link naar opmerking
Deel via andere websites