Tijn Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 Hoop gewoon dat GSP gewoon op welterweight blijft vechten, zie niet in hoe Silva - GSP spannend kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 november 2012 Share Geplaatst 19 november 2012 Mwah, we weten natuurlijk niet hoe GSP is in een hogere gewichtsklasse, maar Silva zal sowieso flink meer gewicht hebben op fightday zelf. Dan gaat het toch lastig worden voor GSP om hem op de grond te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 november 2012 Share Geplaatst 19 november 2012 Ja weet ik, maar na de weigh-ins mogen ze weer zorgen dat er weer kilo's bijkomen. Mannen als Lesnar en Overeem waren op fightday ook altijd een stuk zwaarder dan bij de weigh-ins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 november 2012 Auteur Share Geplaatst 23 november 2012 Hoho zou wel een mooi affiche zijn. Al is GSP natuurlijk geen enkele partij voor de beste MMA vechter aller tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Leuke card dit, genoten van Brown, MacDonald en Gustafsson. Tof voor Bendo dat ie nu gewoon duidelijk als de winnaar uit de bus komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Gewoon al mijn favorieten op de Main Card verloren :( . Dat komt vooral omdat ik fan ben van de oude garde, en dat die uiteindelijk gaan verliezen valt uiteindelijk te verwachten. Maar ik vind het toch een beetje treurig om te zien dat de 'atleten' het tegenwoordig steeds meer weer weten te winnen van de ouderwetse 'krijgers', zoals ik de oude garde graag noem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Afgelopen nacht niet nee, dat is misschien nog wel het treurigste van alles. Al was BJ natuurlijk al bij voorbaat kansloos, omdat hij niets te zoeken heeft op welterweight. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Henderson verdient de shot wel ja, als die goed zijn wrestling zou benutten zie ik hem nog best een kans maken. Als hij net zo gaat brawlen als tegen Shogun zal het lastig worden, maar hij kan natuurlijk altijd een H-bomb landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Haha, je wilt beweren dat Henderson enige kans heeft wanneer het vecht staand is? Henderson heeft 13,5 inch minder reach dan Jones, kan hij het beter op de grond gaan proberen waar hij sowieso met Jones mee kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Ja, mag je er ook bij vermelden dat de keren dat iemand een takedown bij Jones probeert niet erg vaak voorkomen. Die hadden ook allemaal niet de skills van Henderson, maar dan moet hij ook inderdaad een goed gameplan hebben. Brawlen tegen Jones lijkt mij over het algemeen niet de weg naar succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Naar mijn mening is er niemand die ook maar een schijn van kans maakt tegen Jones. Ja, misschien een lucky submission (zoals Vitor laatst bijna) of een flash KO (bijv. een H-bomb van Hendo), maar verder is hij gewoon beter dan iedereen. Uiteindelijk gaat hij wel naar Heavyweight, en dan gaat het echt interessant worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Belachelijk dat tegenwoordig de titel shots worden uitgedeeld aan degene met de grootste praatjes en niet aan de mensen die hem verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Ja, ik ben een grote Diaz fan hoor, maar het is duidelijk dat Johnny Hendricks op dit moment een title shot veel meer verdiend. Ook wel zwak van GSP hoor, hij doet er alles aan om een gevecht tegen Anderson uit de weg te gaan en kiest er nu zelfs voor om de #1 contender op welterweight te ontwijken. Rory vs. Condit is wel een lekker gevecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Deels mee eens, al vind ik Sonnen vs. Jones een 100x beter voorbeeld. Diaz verdient op zich nog wel een title shot en had er natuurlijk ook al eentje voordat ie nipt van Conidt verloor, wat nog vrij discutabel was ook. Al denk ik dat ie kansloos is tegen GSP, dan zou ik Hendricks meer kans geven. Vind het ook logisch dat GSP niet tegen Anderson wilt op dit moment. Hij komt net terug van een 1,5 jaar durende blessure en heeft pas één keer gevochten. Niet zo gek dat ie dan eventjes zn belt wilt verdedigen ipv meteen tegen Silva te gaan. Vind het ook een veel minder relevant gevecht van Silva vs. Jones, die zou ik 100x liever zien. GSP was ook voor zijn blessure al niet happig op een gevecht tegen Silva hoor. En dat vind ik prima, maar geef dan gewoon toe dat je bang bent te verliezen en kom niet aan met uitspraken als "het is nu geen logisch gevecht voor mij". En Jones vs. Anderson is inderdaad het grootste gevecht dat de UFC op dit moment kan maken. En ik denk dat het uiteindelijk ook onvermijdelijk wordt om echt een enorme zak met geld op tafel te gooien om Anderson te overtuigen. Ik ben trouwens bang dat Diaz vs. GSP er precies zo gaat uitzien als Bendo vs. Nate Diaz dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Goh wat ziek die card nu al hoor. Rory die gaat Condit echt slopen hoor. Ik zeg het je nu al. Ik hou nu al van die man. Hoezo dat? Ik kan nou echt geen reden verzinnen om fan te zijn van Rory McDonald. 0,0 charisma, 0,0 killer instinct, nee ik ben echt geen fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 14 overwinningen waarvan 12 finishes. Twee decisions tegen mannen die allebei niet KO kunnen (BJ en Nate Diaz). Dan heb je toch een aardige killer instinct. Verder heeft ie juist sterk een bepaalde uitstraling, wat je dan niks kan vinden (zoals jij) of wat je juist wel iets kan vinden. Vind het juist een mooi kereltje hoor. Tja, die jongen heeft natuurlijk veel talent en is één van de betere welterweights van de wereld. Dan is het logisch dat je veel finishes verzamelt tegen welterweights die nou niet erg van niveau zijn. Maar als je nou zijn gevecht tegen BJ ziet, daar kwam het toch echt meerdere malen voor dat BJ nog maar moeilijk kon blijven staan en Rory niet voor de kill ging. Vind ik jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 31 december 2012 Share Geplaatst 31 december 2012 Nu pas UFC 155 kunnen kijken, maar wat een prestatie heeft Velasquez neergezet zeg. Vijf rondes was dos Santos gewoon nergens, wordt je in je eigen spel gewoon keihard gepakt door een wrestler :cab: Ga je je toch afvragen hoe de eerste wedstrijd was gegaan wanneer hij helemaal top fit zou zijn geweest. Fantastische pot ook tussen Miller en Lauzon, die maakte de eerste drie wedstrijden meer dan goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Idioot ja, Tavares was duidelijk out en dan laat hij die Rus nog gewoon even doorslaan op hem :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Hoe laat moet onze landgenoot morgen? NL tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 5 uur 's nachts maak ik op uit je laatste zin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Maakt ook niet uit verder, zou bij een vriend gaan kijken en in de stad gaat toch alles om half 4 dicht. Maar dan weet ik dat ik iig prima eerst nog de stad in kan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Fitch en Maia lijkt mij wel een garantie dat die naar een decision gaan, Benavidez en McCall kan alle kanten op maar dat wordt sowieso vuurwerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Een hele tijd geleden dat de UFC zo'n dikke card voorschotelt. Vooral veel zin in Reem - Bigfoot natuurlijk. Winnen zal hij vast wel doen, daar ben ik niet zo bang voor, maar ik hoop dat hij er zonder blessures vanaf komt en zo snel mogelijk voor de titel kan gaan vechten. Verder hoop ik op overwinningen van Aldo, Nogueira en Maia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 februari 2013 Share Geplaatst 3 februari 2013 Prima al het getrashtalk voor de wedstrijd, maar dan moet je hem uiteindelijk ook verslaan. Dat je dan op je eigen gebied wordt verslagen is heel sneu, Heavyweight title picture is nu ook helemaal naar de klote natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 februari 2013 Share Geplaatst 4 februari 2013 Ik vind het ook kut hoor, had hem graag Velasquez van de titel zien afhelpen. Maar de indruk die ik kreeg was dat hij Bigfoot verschrikkelijk heeft onderschat, geen bijzondere fighter maar hij kan je altijd finishen. Frankie helaas alweer verloren, al heb ik er nu wel vrede mee omdat Aldo ook echt de betere was ten opzichte van Bendo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten