Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Aanbevolen berichten

Gewoon al mijn favorieten op de Main Card verloren :( . Dat komt vooral omdat ik fan ben van de oude garde, en dat die uiteindelijk gaan verliezen valt uiteindelijk te verwachten. Maar ik vind het toch een beetje treurig om te zien dat de 'atleten' het tegenwoordig steeds meer weer weten te winnen van de ouderwetse 'krijgers', zoals ik de oude garde graag noem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, mag je er ook bij vermelden dat de keren dat iemand een takedown bij Jones probeert niet erg vaak voorkomen. Die hadden ook allemaal niet de skills van Henderson, maar dan moet hij ook inderdaad een goed gameplan hebben. Brawlen tegen Jones lijkt mij over het algemeen niet de weg naar succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn mening is er niemand die ook maar een schijn van kans maakt tegen Jones. Ja, misschien een lucky submission (zoals Vitor laatst bijna) of een flash KO (bijv. een H-bomb van Hendo), maar verder is hij gewoon beter dan iedereen. Uiteindelijk gaat hij wel naar Heavyweight, en dan gaat het echt interessant worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik ben een grote Diaz fan hoor, maar het is duidelijk dat Johnny Hendricks op dit moment een title shot veel meer verdiend. Ook wel zwak van GSP hoor, hij doet er alles aan om een gevecht tegen Anderson uit de weg te gaan en kiest er nu zelfs voor om de #1 contender op welterweight te ontwijken. Rory vs. Condit is wel een lekker gevecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deels mee eens, al vind ik Sonnen vs. Jones een 100x beter voorbeeld. Diaz verdient op zich nog wel een title shot en had er natuurlijk ook al eentje voordat ie nipt van Conidt verloor, wat nog vrij discutabel was ook. Al denk ik dat ie kansloos is tegen GSP, dan zou ik Hendricks meer kans geven.

Vind het ook logisch dat GSP niet tegen Anderson wilt op dit moment. Hij komt net terug van een 1,5 jaar durende blessure en heeft pas één keer gevochten. Niet zo gek dat ie dan eventjes zn belt wilt verdedigen ipv meteen tegen Silva te gaan. Vind het ook een veel minder relevant gevecht van Silva vs. Jones, die zou ik 100x liever zien.

GSP was ook voor zijn blessure al niet happig op een gevecht tegen Silva hoor. En dat vind ik prima, maar geef dan gewoon toe dat je bang bent te verliezen en kom niet aan met uitspraken als "het is nu geen logisch gevecht voor mij". En Jones vs. Anderson is inderdaad het grootste gevecht dat de UFC op dit moment kan maken. En ik denk dat het uiteindelijk ook onvermijdelijk wordt om echt een enorme zak met geld op tafel te gooien om Anderson te overtuigen.

Ik ben trouwens bang dat Diaz vs. GSP er precies zo gaat uitzien als Bendo vs. Nate Diaz dit weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 overwinningen waarvan 12 finishes. Twee decisions tegen mannen die allebei niet KO kunnen (BJ en Nate Diaz). Dan heb je toch een aardige killer instinct.

Verder heeft ie juist sterk een bepaalde uitstraling, wat je dan niks kan vinden (zoals jij) of wat je juist wel iets kan vinden. Vind het juist een mooi kereltje hoor.

Tja, die jongen heeft natuurlijk veel talent en is één van de betere welterweights van de wereld. Dan is het logisch dat je veel finishes verzamelt tegen welterweights die nou niet erg van niveau zijn. Maar als je nou zijn gevecht tegen BJ ziet, daar kwam het toch echt meerdere malen voor dat BJ nog maar moeilijk kon blijven staan en Rory niet voor de kill ging. Vind ik jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu pas UFC 155 kunnen kijken, maar wat een prestatie heeft Velasquez neergezet zeg. Vijf rondes was dos Santos gewoon nergens, wordt je in je eigen spel gewoon keihard gepakt door een wrestler :cab: Ga je je toch afvragen hoe de eerste wedstrijd was gegaan wanneer hij helemaal top fit zou zijn geweest. Fantastische pot ook tussen Miller en Lauzon, die maakte de eerste drie wedstrijden meer dan goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele tijd geleden dat de UFC zo'n dikke card voorschotelt. Vooral veel zin in Reem - Bigfoot natuurlijk. Winnen zal hij vast wel doen, daar ben ik niet zo bang voor, maar ik hoop dat hij er zonder blessures vanaf komt en zo snel mogelijk voor de titel kan gaan vechten. Verder hoop ik op overwinningen van Aldo, Nogueira en Maia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ook kut hoor, had hem graag Velasquez van de titel zien afhelpen. Maar de indruk die ik kreeg was dat hij Bigfoot verschrikkelijk heeft onderschat, geen bijzondere fighter maar hij kan je altijd finishen.

Frankie helaas alweer verloren, al heb ik er nu wel vrede mee omdat Aldo ook echt de betere was ten opzichte van Bendo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites