Sick Blik Geplaatst 1 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2012 Ik ga ook even iets zoeken waar ik hem terug kan kijken. Zo gedaan, overtuigend hoor. Wel ;e voor de mensen die dit belachelijk vinden van Lesnars kant, die body shots zijn ondraaglijk joh, die gingen hard. Die ene trap op zijn lever of die eerste knie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Die heelhook van Paul Harris gisteren _O_ die man moeten ze echt eens fatsoenlijke tegenstanders gaan bieden, die kerel is een fucking beest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 Munoz blessie en nu Sonnen vs. Bisping, alleen de buildup wordt al epic aangezien Jorge Rivera Bisping al helemaal over de zeik had ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Bisping was erg goed zeg, dacht eigenlijk wel dat ie Sonnen wel had door de eerste twee rondes. Ref die alle rondes aan Chael gaf was echt stoned. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2012 Rashad Evans bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Haha ik was echt verrast man. Dacht echt aan een split decision of iets en had me minder verbaasd als Bisping had gewonnen dan die 30-27 van die ene mafklap. Maar ook wel weer leuk, want Sonnen vs. Silva is natuurlijk wel het gevecht waar iedereen op zit te wachten. Evans vs. Jones wordt ook een leuke. Denk dat Evans best een kans maakt. Mja de derde ronde was sowieso voor Chael, daarin heeft Bisping bijna niks gedaan. Dus toen Bruce kwam: blablabla scored it 30-27 was ik er wel overtuigd van dat Chael hem binnen had :banana: Denk niet dat Evans het antwoord is op JJ, al heeft ie natuurlijk altijd een punchers chance. Moeten gewoon richting een Anderson Silva - Jon Jones match gaan werken, dat zou pas echt vuurwerk opleveren _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Ik moet niks hebben van Rashad's stijl, maar ik gun het die kerel nu wel om weer eens een title shot te krijgen. Hij heeft iedereen verslagen sinds hij de titel verloor aan Machida, hij verdient het wel om weer 'ns voor die titel te mogen strijden. Al gaat ie niet winnen, want Jones is gewoon te beest. Het verschil in reach is hier 24 centimeter, in het voordeel van Jones, dus dat gaat Rashad echt niet redden. Hierna kan Jones lekker tegen Dan Henderson vechten en dan inderdaad even een superfight regelen tussen hem en Anderson Silva, want die heeft ook niet veel gevechten meer in zich. Chael - Bisping was close, en kan me er wel in vinden dat Chael won. Qua stijl was dit gevecht eigenlijk een nachtmerrie voor Chael. Zijn striking stelt niks voor vergeleken met die van Bisping en de Brit heeft een heel indrukwekkende takedown defense. Maargoed, nu krijgen we weer Anderson-Chael. Gaat een fantastische build-up worden, maar ik verwacht dat Anderson gewoon wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 februari 2012 Share Geplaatst 12 februari 2012 Machtig dat Condit van Diaz heeft gewonnen, beetje jammer alleen dat wij wss ook nog de rematch gaan krijgen. Had liever Condit vs. Ellenberger/Sanchez gezien en dan de unification bout tegen GSP in Canada. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 Uhm... You missed the news? Nick Diaz is positief getest op wiet, dus die vecht voorlopig niet meer. Erg jammer, want ik had wel veel zin in de rematch. Condit viel me erg tegen, het is duidelijk een product van Greg Jackson geworden. Vooral punten scoren, en niet voor de stoppage gaan, erg jammer. En sowieso was het gevecht heel erg close. Ik vond dat Diaz de eerste twee rondes en de laatste had gewonnen, maar kan me ook wel vinden in een 3-2 overwinning voor Condit, al stelde de manier waarop me echt heel erg teleur. Die hele WW divisie boeit me ook niet echt meer, nu Diaz er een jaar ofzo uit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 Ja dat ik uiteindelijk wel mee gekregen ja, valt mij nog mee dat ze hem gewoon in de UFC laten. Die jongen is gewoon niet te vertrouwen en dat kan je eigenlijk niet hebben bij een organisatie met zoveel belangen. De welterweight division is interessanter dan ooit joh! Nu met Hendricks, Condit en Ellenberger zijn er in principe weer drie 'nieuwe' matchups voor GSP mogelijk wanneer hij terug komt van zijn blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 februari 2012 Share Geplaatst 15 februari 2012 Ja goh, alle 'grote' namen van dit moment heeft GSP al gehad he in zijn divisie? Vind het iig echt tof dat er nu weer nieuw bloed komt qua contenders, al is de LW division absoluut de meest interessante divisie van het moment. Maar voor vanavond: Go Stefan :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 21 februari 2012 Share Geplaatst 21 februari 2012 En dit event ook. Is dit weekend al. Japan _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 maart 2012 Share Geplaatst 1 maart 2012 Heren, wat vonden we van UFC Japan :) ? Kan er alleen nog steeds niet bij dat Henderson die decision kreeg, er is echt hoog tijd dat er wat aan die jurering wordt gedaan. Desnoods doe je op basis van de stats van de fight. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 2 maart 2012 Share Geplaatst 2 maart 2012 Heren, wat vonden we van UFC Japan :) ? Kan er alleen nog steeds niet bij dat Henderson die decision kreeg, er is echt hoog tijd dat er wat aan die jurering wordt gedaan. Desnoods doe je op basis van de stats van de fight. Eens dat er wat aan jurering gedaan moet worden, maar deze decision was gewoon volledig terecht. Want op basis waarvan zou Edgar moeten winnen volgens jou? Henderson deed veel meer damage, leverde meer doorslaggevende strikes, en landde ook meer strikes. Het enige wat nog voor Edgar spreekt is dat hij meer takedowns had, maar op de grond wist hij ook heel weinig uit te voeren. Henderson won volledig terecht en ik vond het niet eens zo close als de meeste mensen zeggen. Wat mij betreft was het inderdaad een 49-46 fight, waar twee juryleden ook mee kwamen. Verder was het een heel aardig event. Rampage viel heel erg tegen, en dat vind ik als fan heel jammer. Hij gaf zelf aan dat hij geblesseerd was aan zijn knie en zijn dokter hem aanraadde om het gevecht af te gelasten. Dat wilde hij niet, omdat hij zo graag weer in Japan zou vechten. Veel zullen hem misschien niet geloven, maar omdat dit de eerste keer was dat hij niet op gewicht aankwam wil ik hem wel het voordeel van de twijfel geven. Pettis had echt een zieke KO. Hopelijk gaan we nu Pettis-Henderson zien voor de titel, want ik ben wel klaar met die rematches op 155. Edgar moet maar lekker naar featherweight gaan en Aldo gaan uitdagen, veel beter voor hem. En Mark Hunt begint ook weer een fenomeen te worden zeg. Alweer weet hij een hele degelijke Heavyweight fighter te verslaan, met hele degelijke stand-up skills. Zo'n man zou de UFC nou, net als Rampage, moeten koesteren en tegenstanders geven waarmee ze leuke gevechten neer kunnen zetten, en geen types als Bader en Hamill. Want voor de titel gaan kunnen ze niet meer, ben ik bang. En dan de comeback van Tim Boetsch. Een mooi moment, zeer zeker, al mag Joe Rogan zich in het vervolg wel wat minder aanstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Judges shall evaluate mixed martial arts techniques, such as effective striking, effective grappling, control of the ring/fighting area, effective aggressiveness and defense. Damage is geen criterium waar de judges hun score uiteindelijk op moeten bepalen en wat is nou een doorslaggevende strike? Henderson had alleen Edgar echt rocked met de upkick in de tweede ronde, verder heeft hij Frankie nooit in de problemen gebracht. Edgar was de fighter die het actiefste was die de pace van de wedstrijd dicteerde, daarom is het ook idioot dat mensen vinden dat Bendo meer 'goede' strikes zou hebben. Die takedowns zorgen ook gewoon dat je de punten binnenhaalt en wat dat betreft heeft Frankie beduidend beter gescoord. Net ofdat Pettis - Henderson geen rematch is :cab: zou echt triest zijn als Frankie straks niet zijn rematch zou krijgen, als iemand het verdient is hij het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Bendo heeft amper damage gedaan, alleen die upkick zoals ik al zei. Iemand naar de grond krijgen is sowieso al effectief, daar scoor je sowieso punten mee. Iemand naar de grond krijgen is sowieso effectief, of het nu voor tien seconden is of voor tien minuten. Nu kan het zijn dat die Jappen daar minder waarde aan hechten, maar in Amerika worstelland zijn takedowns haast een van de belangrijkste punten bij het scoren van een fight. Edgar was aggresiever, hij landde meer goede punches dan Bendo (ook die legkicks van 'em deden Frankie) niks en heeft veel meer takedowns dan Bendo. 49-46 voor Bendo is sowieso idioot, 48-47 zou ik nog mee kunnen leven maar dit was gewoon drie rondes voor Edgar en twee voor Bendo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Damage is geen criterium waar de judges hun score uiteindelijk op moeten bepalen en wat is nou een doorslaggevende strike? Henderson had alleen Edgar echt rocked met de upkick in de tweede ronde, verder heeft hij Frankie nooit in de problemen gebracht. Edgar was de fighter die het actiefste was die de pace van de wedstrijd dicteerde, daarom is het ook idioot dat mensen vinden dat Bendo meer 'goede' strikes zou hebben. Die takedowns zorgen ook gewoon dat je de punten binnenhaalt en wat dat betreft heeft Frankie beduidend beter gescoord. Net ofdat Pettis - Henderson geen rematch is :cab: zou echt triest zijn als Frankie straks niet zijn rematch zou krijgen, als iemand het verdient is hij het wel. Immediate rematches bedoel ik. De Henderson-Pettis match is alweer iets langer geleden. Waarom zijn takedowns volgens jou al 'effective' ook al doe je er totaal niks mee? Het hele idee achter 'effective' striking en grappling is toch dat het je een stap dichterbij brengt richting het finishen van een gevecht? Als de tegenstander meteen na jouw takedowns opstaat heb je er niets aan. Sterker nog, dan is het gewoon verspilling van je energie. En je gaf aan dat je een voorstander bent van de stats gebruiken bij het jureren. Neem dan hier eens een kijkje: http://blog.fightmetric.com/2012/02/henderson-vs-edgar-official-ufc.html. Hier valt duidelijk te zien dat Henderson meer strikes landde en meer siginificant strikes landde in vier van de vijf rondes. De andere van de vijf was het gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Ja dat is het leuke, als je kijkt naar de stats van de grote concurrent Compustrike komt Frankie juist weer duidelijk als de winnaar naar boven. Het is misschien dan niet effectief, maar het zorgt er wel voor dat je punten scoort hoor. Zo kan je ook weer de defense criterium in twijfel stellen: reken je Bendo af op het feit dat hij zeven keer naar de grond is gehaald of leg je de nadruk op dat hij er ook zeven tegenhoudt en steeds vrij gemakkelijk weer terug op kon staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 Sowieso vind ik de regels van het jureren erg vaag allemaal. Wat mij betreft nemen ze de criteria van PRIDE over, waar vooral de nadruk werd gelegd op damage en in de buurt komen van een finish, waar het eind van de match extra belangrijk was, en waar een match als geheel wordt gescored, en niet elke ronde apart. Sterker nog, van mij mogen ze alle regels van PRIDE overnemen buiten de ring. Krijg je wat zieke foot stomps erbij en ben je ook meteen van het point-fighten af, waar veel vechters zich tegenwoordig schuldig aan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Deze zomer rematch dus en dan tegen de winnaar van Jim Miller/Nate Diaz. Zou Pettis wel eens tegen Maynard willen zien, ben benieuwd wat ie kan tegen zo'n goede wrestler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2012 26 mei schrijf ik alvast op. Overeem vs. Dos Santos. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 maart 2012 Share Geplaatst 14 maart 2012 Alleen maar heavyweights trouwens op de maincard, gaat tof worden. Ook twee Nederlanders, want Struve gaat dan wss weer verder in het beschadigen van zijn brein tegen eindbaas Mark Hunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 15 maart 2012 Share Geplaatst 15 maart 2012 Main card Heavyweight Championship bout: Junior Dos Santos vs. Alistair Overeem Heavyweight bout: Cain Velasquez vs. Frank Mir Heavyweight bout: Antonio Silva vs. Roy Nelson Heavyweight bout: Mark Hunt vs. Stefan Struve Heavyweight bout: Gabriel Gonzaga vs. Shane del Rosario Preliminary card C.B. Dollaway vs. Jason Miller Mike Brown vs. Daniel Pineda Dan Hardy vs. Duane Ludwig Jacob Volkmann vs. Paul Sass Darren Elkins vs. Diego Brandao Kyle Kingsbury vs. Glover Teixeira Edson Barboza vs. Evan Dunham Sowieso live kijken, dit is de beste MMA card sinds tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 maart 2012 Share Geplaatst 15 maart 2012 Dan ook nog eens een uberheld als Barboza in de prelims, prachtig hoor :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Vet dat Condit van die rattenkop heeft gewonnen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten