Tijn Geplaatst 31 maart 2012 Share Geplaatst 31 maart 2012 https://twitter.com/#!/MMALatest/favorites Kan jij een trip winnen naar Las Vegas, met vliegticket, hotel en kaartje voor UFC 146 voor je betaalt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 NSAC announces that Overeem tested pos. for elevated levels of test. last wk. He'll need to appear before the commission to get licensed. fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Het een teleurstelling noemen zou een understatement zijn... Het klinkt naïef, maar ik had dit niet verwacht... Het blijft nog wat afwachten, maar het lijkt er dus op dat die kerel gewoon een grote cheat is. Als dat het geval is ben ik ook meteen Overeem fan af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Waarschijnlijk zal ie net als Chael aan de PEDs zitten, al geloof ik echt niet dat zij de enige zullen zijn die gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Daar sla je de spijker op de kop. Prima dat je gebruikt, maar zorg verdomme niet dat je gepakt wordt. Als Alistair ook maar even zijn hersens had gebruikt kon ie weten dat de NSAC hem zou controleren wanneer ie in Vegas zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Tsja :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Doordat hij voor de fight tegen Lesnar slechts een conditionele licentie kreeg, werd er ook besloten/afgesproken dat hij voortaan out of the blue getest mocht worden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Half 7 beginnen de prelims al vanavond, prima dit :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Bedankt voor het melden. De card is niet verkeerd. Vol met Europese fighters ook, waaronder onze eigen Siyar Bahadurzada. Ik ben benieuwd. En nog even over het geval Overeem: Er is nog steeds een kans dat Overeem vs. JDS doorgaat. Naar verluid gaat Overeem's verdediging zijn dat zijn dokter TRT had voorgeschreven, omdat zijn testosteron gehalte te laag was. Ik ben benieuwd, en hopelijk gaat het toch door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Maar een stream gekocht op UFC.tv, nu dat het om negen uur is vind ik het prima om er vijf euro voor neer te leggen. Geen gedoe en gewoon heerlijk in HD :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Heerlijk event zeg, echt geen spijt dat ik een stream heb gekocht ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Ik waarschijnlijk ook wel denk ik, al vrees ik dat dit een aanslag gaat worden op Sonnen zijn gezondheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 juli 2012 Share Geplaatst 7 juli 2012 Ik ga het event morgen wel kijken, eer dat wij aan het main event toe zijn is het sowieso al zes uur geweest :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Blij dat ik hiervoor niet ben opgebleven, triest dat Silva nog steeds niet naar Lightheavyweight gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 juli 2012 Share Geplaatst 8 juli 2012 Tegen JBJ gaat ie gewoon keihard af hoor ;) en Sonnen had gewoon niet zo stom moeten zijn om die punch te gooien, zijn striking is gewoon erg meh vergeleken met zijn wrestling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Nou Frankie is ook weer genaaid hoor, dat die eerste naar Bendo ging was nog wat voor te zeggen maar dat was het niet het geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Tsja, Frankie moest ook BJ (onterecht) en Gray (terecht) opnieuw tegen hem krijgen voor een rematch, dus er viel zeker wat voor te zeggen. Hoop dat ie nu maar naar Featherweight gaat, al zal ie er dan ook wel afgaan tegen Aldo vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 In tegenstelling tot de eerste, was deze match tussen Frankie en Bendo wél close. Alleen ronde 1 en 2 hadden echt een duidelijke winnaar, en de andere waren zo close dat je ze op zich voor beide had kunnen scoren. Ik scoorde het ook 3-2 voor Frankie, maar een robbery was het niet. Ik vond het sowieso onterecht dat deze rematch uberhaupt plaatsvond. Frankie moest inderdaad ook twee keer een rematch toestaan maar dat was na zijn razor sharp decision tegen de legend BJ Penn, en na een match die hij simpelweg niet won. Bij de eerste Benson-Frankie match vond ik het gewoon een duidelijke overwinning voor Henderson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 De eerste Edgar/Penn was echt niet zoveel closer dan de eerste Edgar/Henderson, Edgar had zelfs tegen Penn een jury die de fight 50-45 had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Vrees voor hem dat ie niet veel verder dan dit gaat komen, wilt ie nu tegen Werdum gaan vechten :cab: Laat Struve eerst maar eens tegen Hunt gaan vechten, wedstrijd die hij zou moeten kunnen winnen als hij zijn hersens gebruikt. Al is de vraag natuurlijk wat daar nog van over is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Ik heb het gros van zijn wedstrijden in de UFC gezien en ja, hij is in die drie en half jaar een stuk beter geworden. Maar met zo'n bouw zit er gewoon veel meer in dan dat ie nu laat zien, zou ook goed zijn als hij naar een goed Amerikaans camp vertrekt in plaats van team Schrijber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 oktober 2012 Share Geplaatst 16 oktober 2012 Chael lijkt mij echt een toffe kerel, maar een gevecht tegen Jon Jones wordt nog veel zieliger als zijn rematch tegen Silva. Al zal hij naar zijn wedstrijd tegen Jones + coachen van TUF nu wel genoeg hebben gevangen om er mee te kunnen stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 oktober 2012 Share Geplaatst 16 oktober 2012 Ja hij heeft zichzelf weer naar een title shot geluld en Dana is er voor gevallen, had hem tenminste nog tegen Griffin laten vechten om te kijken wat hij nu op LHW kan uitrichten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 15 november 2012 Share Geplaatst 15 november 2012 Dat moet Overeem toch niet al te moeilijk kunnen winnen inderdaad. No way dat Overeem zich door hem naar de grond laat werken, en staand is het duidelijk wie er de betere is. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Overeem de beste heavyweight in de wereld is, dus dat titelgevecht voor hem moet maar snel komen. Wat denken we trouwens van dit weekend? GSP vs. Carlos Condit. Ik kan niet zeggen dat ik er ontzettend naar uitkijk. GSP vind ik allang één van de saaiste vechters in de UFC, en Carlos Condit, hoewel hij normaal gesproken een leuke vechter is, heeft toch wel laten zien een defensief game plan ook niet te schuwen als het moet. Ik verwacht dus een vrij oninteressant gevecht, waarin GSP uiteindelijk een decision pakt, maar ik laat me graag verassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 Ik zat flink naast. GSP vs. Carlos Condit was wel degelijk het kijken waard, evenals de rest van de card. Het is de vraag tegen wie GSP het nu gaat opnemen, aan de ene kant hoop ik dat dat niet Anderson Silva gaat zijn. Want daar voorspel ik een standaard AS KO. Wat mij betreft neemt GSP het op tegen Hendricks en moet er maar heel veel geld uit de kast worden getrokken om Silva vs. Jones waar te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten